Дидактичні картки "Хмара слів до теми "Квітка""

Опис документу:
Дидактичні картки "Хмара слів до теми "Квітка"" надають можливість організувати з учнями 6-го класу групову роботу на уроці біології для закріплення знань. Наразі учням пропонується за допомогою хмаринок повторити і закріпити терміни, вивчені на уроці по темі: «Квітка». Учні мають розшифрувати визначення понять, зашифровані в хмаринках.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Застосування прийому «Хмара слів» при вивченні біології надає широкі можливості урізноманітнення термінологічної роботи. Цей прийом дозволяє візуалізувати терміни і зробити роботу з ними цікавішими. Наприклад, учням необхідно за допомогою хмаринок повторити і закріпити терміни, вивчені на уроці по темі: «Квітка». При організації групової роботи на уроці учні отримують завдання: розшифрувати визначення понять,, зашифровані в хмаринках. Можна роздати пакет завдань, а можна розподілити задання по групах - залежно від часу, виділеного на уроці та загальної підготовки учнів. Можна задати учням захопливе домашнє завдання: скласти самостійно хмаринки термінів або понять.

.

Квітка – орган насінного розмноження квіткових рослин.

Квітконіжка – стеблова частина квітки, якою вона прикріплюється до стебла пагона

Квітколоже – розширена стеблова частина квітки, до якої прикріплюються листки оцвітини, тичинки та маточки.

Оцвітина – сукупність листоподібних органів квітки, які утворюють її покрив. Вона може бути простою або подвійною.

Проста оцвітина складається з листків однакової будови, а подвійна – із листків двох типів. .

Зелені нижні листки називають чашолистками, вони утворюють чашечку. Яскраво забарвлені листки подвійної оцвітини називають пелюстками, вони утворюють віночок

Тичинки – органи квітки, які утворюють пилок.

Маточка – це частина квітки, у якій розвиваються насінні зачатки і яка вловлює пилок

Цікаві завдання можна підготувати і для учнів, які навчаються за індивідуальному навчанні, щоб мотивувати до читання

Квітка – орган насінного розмноження квіткових рослин.

Яскраво забарвлені листки подвійної оцвітини називають пелюстками, вони утворюють віночок

Яскраво забарвлені листки подвійної оцвітини називають пелюстками, вони утворюють віночок

Маточка – це частина квітки, у якій розвиваються насінні зачатки і яка вловлює пилок

Тичинки – органи квітки, які утворюють пилок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.