Дидактичні ігри з народознавства

Опис документу:
Розроблено 8 дидактичних ігор для закріплення знань дітей дошкільного віку з народознавчої роботи. Ігри можна використовувати, як окрему гру, так і "вкраплювати" у заняття. Присутні елементи аплікації, малювання, пазлів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ

«ПИСАНКУ» ПРИКРАСИМО»

Мета: Поглиблювати знання дітей про «писанку», про різноманітні орнаменти, які застосовуються як прикраса на «писанках».

Матеріал: паперові зразки «писанок», прикрашених орнаментом, готові форми «яєчок» (різнокольорові, паперові),серветки, готові (паперові) рослинні елементи: квіти та листя.

(Виконується, як елемент аплікації)

«ПРИКРАСИМО СУКНЮ УКРАЇНКИ»

Мета: Поглиблювати знання дітей про вишивку, про різноманітні орнаменти, які застосовуються як прикраса на предмет одягу.

Матеріал: паперові зразки суконь, прикрашених вишивкою, фарби, готові форми суконь (паперові), пензлі, серветки, стаканчики для води.

(Розмальовують фарбами, наносять орнаменти)

«СКЛАДИ РОЗБИТІ: ГЛЕЧИК ТА МИСКУ»

Мета: Закріплювати знання про гончарні вироби : глечик, миску. Вчити розпізнавати їх за розписом (Косівський, опішнянський).

Матеріал: Площинні зображення глечика та миски, порізані на частини глечик та миска.

(Гра у вигляді пазлів)

« ЗНАЙДИ ДВІ ОДНАКОВІ КВІТКИ, СТРІЧКИ У ВІНОЧКУ»

Мета: Закріплювати вміння знаходити однакові квіти, стрічки за зовнішнім виглядом. Розвивати увагу.

Матеріал: малюнки із зображенням віночків з

різнокольоровими стрічками, або сам віночок із декоративних квітів, фішки.

(Діти повинні знайти дві однакові квітки, або стрічки та поставити над ними фішки).

«ЩО Я БАЧИВ У ХАТИНЦІ ДІДУСЯ ТА БАБУСІ»

Мета: Вчити впізнавати за зовнішнім виглядом та призначенням речі домашнього вжитку. Вміти називати їх та правильно їх використовувати.

Матеріал: предмети домашнього вжитку, картинки із зображенням старовинних речей домашнього вжитку.

(1. Вихователь описує предмет, його призначення, не називаючи його, а діти відгадують назву цього предмета.

(2. Вихователь пропонує відшукати в себе таку картинку (із зображенням предмета), яку він назве.)

«НАВЕДИ ЛАД»

Мета: Закріпити знання дітей про призначення старовинних речей, уміння групувати їх.

Матеріал: площинне зображення мисника (полички для посуду), скрині («шафа» для одягу ).

(Діти повинні відібрати і виложити речі, які розміщують на «мисничку» та у «скрині»

«ОДЯГНЕМО ЛЯЛЬКУ - УКРАЇНОЧКУ»

Мета: Закріплювати з дітьми назви предметів одягу, взуття, який носили наші прабабусі. Вчити правильно користуватися прийомами накладання та прикладання.

Матеріал : паперові ляльки, та паперовий одяг, взуття.

«СКЛАДИ ВІЗЕРУНОК ДЛЯ БАБУСИНОЇ ХУСТОЧКИ»

Мета: Вчити дітей визначати просторове положення рослинних елементів і відтворювати таке саме розміщення орнаменту, доповнюючи рослинними елементами аркуш паперу.

Матеріал : хустинка, зразки візерунків, рослинні елементи квітів, листя (паперового).

(Виконується, як елемент аплікації)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.