Дидактичні ігри на уроках математики у 1 класі.

Опис документу:
Дидактичні ігри на уроках математики у 1 класі. Саме у процесі гри в учнів виробляються навички самостійного мислення, розвиваються увага і потяг до знань. Граючи, учні ніби мимоволі вчаться, пізнають, запам’ятовують нове, орієнтуються в надзвичайних ситуаціях, поповнюють запас уявлень, понять, розвивають фантазію.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дидактичні ігри на уроках в 1 класі
Слайд № 1

Дидактичні ігри на уроках в 1 класі

На уроці завжди необхідно находити місце грі. Нестандартна творча робота пробуджує в дітей інтерес до знань, сприяє інтелектуальному розвитку. Дити...
Слайд № 2

На уроці завжди необхідно находити місце грі. Нестандартна творча робота пробуджує в дітей інтерес до знань, сприяє інтелектуальному розвитку. Дитинство - це важливий повноцінний період життя людини, а не підготовка до майбутнього. В.Сухомлинський вважав, що від того, як пройшло дитинство , що з дитячих років і навколишнього світу ввійшло у свідомість і серце дитини, великою мірою залежить, якою буде дитина в майбутньому. Навчання в початковій школі не може бути лише процесом засвоєння певної суми знань. Це, перш за все, має бути захопливе пізнання навколишнього світу через спостереження, через влучно дібрані слова, через образи, створені в дитячій уяві і фантазії, через цікаві ігри. Для того, щоб навчання було цікавим, а засвоєння знань легким, уже з перших днів вводжу своїх вихованців у світ казки, природи, фантазії.

Щоб уроки проходили цікаво, постійно добирайте додатковий ігровий матеріал. Все це сприяє розвитку пам’яті, чіткості мислення, фантазії дітей, збаг...
Слайд № 3

Щоб уроки проходили цікаво, постійно добирайте додатковий ігровий матеріал. Все це сприяє розвитку пам’яті, чіткості мислення, фантазії дітей, збагачує їх лексичний запас. Припинити ігрову діяльність силоміць-означає загальмувати її розкриття і розвиток творчих здібностей. І навпаки, якщо створювати сприятливі умови, вона вбиратиме в себе нову інформацію. Старайтесь раціонально поєднувати гру з навчанням. Таке поєднання допомагає привернути увагу і досить тривалий час підтримувати інтерес учнів до важливих і складних завдань, властивостей, явищ. А зацікавленість, впевненість у своїх силах і задоволення від праці – це могутній стимул для пізнання. Тому весь урок пронизуйте грою, але не розважальною, а навчальною.

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.