Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Діагностувальна робота з математики на тему " Нумерація багатоцифрових чисел", 4 клас, І семестр

Математика

Для кого: 4 Клас

22.10.2021

681

236

0

Опис документу:

Діагностувальна робота з математики складена за програмою НУШ ( Савченко) до підручника Н. Листопад І семестр, 4 клас. Завдання розроблені з урахуванням обов'язкових результатів навчання у двох варіантах, 7 завдань. Розроблено для перевірки сформованості рівня набутих компетенностей.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностувальна робота з теми

« Нумерація багатоцифрових чисел», 4 клас, І семестр НУШ


Прізвище, ім’я________________________________

Дата________________________________________

Варіант І

  1. Запиши цифрами числа.

________________________ - вісім тисяч двісті тридцять п’ять.

________________________ - тридцять одна тисяча двадцять.

________________________- шістдесят сім тисяч сто дев’яносто чотири.

________________________- сорок тисяч шістсот.


  1. Порівняй числа.

48 335 * 48 533

23 010 * 23 100

60 215 * 6 215

78 200 * 87 200


  1. Запиши як суму розрядних доданків.

67 120 =

40 578 =

89 577 =

10 010 =


  1. Обчисли.

657 + ( 784 – 657)

9 * 48 - 367

72 : 6 : 4

30 * 100 : 10


5. Розв’яжи рівняння.

2408 – Х = 964

В : 6 = 120


  1. Задача.

Для учня купили 4 ручки, по 15 грн кожна, та 3 олівці, по 9 грн кожний. Яка вартість цієї покупки?


Додаткове завдання.

7. Задача

За перший тиждень магазин отримав 460 комп’ютерів, а за другий - у 4 рази менше. Скільки всього комп’ютерів за два тижні отримав магазин?





































Діагностувальна робота з теми

« Нумерація багатоцифрових чисел», 4 клас, І семестр НУШ


Прізвище, ім’я _____________________________

Дата______________________________________

Варіант ІІ

  1. Запиши цифрами числа.

_____________________ - дев’яносто дев’ять тисяч сто.

_____________________ - п’ять тисяч сімсот сорок вісім.

_____________________ - двадцять дві тисячі чотириста два.

_____________________ - тридцять сім тисяч двадцять.


2. Порівняй числа.

96 367 * 96 763

45 010 * 45 100

37 256 * 3 725

67 400 * 76 400


3. Запиши як суму розрядних доданків.

78 909 =

60 102 =

12 364 =

31 004 =


4. Обчисли.

896 + ( 1000 – 893)

472 + 7 * 45

450: 50 : 3

6000: 100 * 10


  1. Розв’яжи рівняння.

Х – 2450 = 349

С : 3 = 240


6 Задача

У магазин привезли 12 ящиків моркви, по 10 кг кожний та 14 ящиків цибулі, по 7 кг кожний. Яка загальна маса овочів?


Додаткове завдання.

7 Задача

У крамниці першого тижня жінки приміряли 560 суконь, а впродовж другого – у 8 разів менше. Скільки суконь приміряли жінки впродовж двох тижнів?



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.