Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Діагностувальна робота №1 з теми "Мова і мовлення". 2 клас НУШ

НУШ

Для кого: 2 Клас

20.09.2021

369

30

0

Опис документу:

Відслідкувати рівень сформованості навчальних дій, що співвідносяться з очікуваними результатами, сприяти формуванню впевненості щодо власних можливостей та навичок учнів 2 - го класу з теми "Мова і мовлення".

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Прізвище, ім’я _____________________________________________

Дата _____________________________________________________

Діагностувальна робота №1 з теми «Мова і мовлення»

  1. Мовлення буває …

    • Усне і мовчазне.

    • Швидке і писемне.

    • Усне і писемне.

  1. Познач рядок, у якому записано слова ввічливості.

  • Вітаю, зустріч, вибачення.

  • Добрий день, будь ласка, дякую.

  • Привітати, перепрошую, дарувати.

  1. Обери УСНЕ мовлення.

  • Я слухаю казку.

  • Я читаю казку.

  • Я пишу SMS.

  1. Познач жанри усної народної творчості.

  • Казка, скоромовка, діалог, лічилка.

  • Казка, пісня - потішка, діалог, монолог.

  • Казка, скоромовка, загадка, лічилка, пісня - потішка

  1. Прочитай текст. Виконай завдання.

Поблизу коника морського пропливла зграя рибок. Він ще ніколи таких не бачив, тому кинувся навздогін:
-- Ви хто?
-- Ми лососі.
--А куди так швидко пливете?
-- У місце, де народились. Далеко, вверх по ріці.
Коник не знав, що таке ріка, але від цих слів віяло невідомим, тому малюк спитав:
-- А можна з вами?
Ті лише кивнули голівками і попливли далі.

А) Це приклад…

    • Монологу.

    • Діалогу.

Б) Хто є дійовоми особами? Запиши.



  1. Із слів склади речення. Запиши його.

на м аленький дні морський коник Якось з’явився моря.

  1. О пиши морського коника, дібравши слова – ознаки. Запиши їх.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.