Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Діагностувальна робота № 4 з математики. 4 клас НУШ

Математика

Для кого: 4 Клас

12.09.2021

2593

306

1

Опис документу:

Діагностувальна робота № 4 (з характеристиками результатів навчання) до підручника Математика: підруч. для 4 кл. закл. загал.серед. освіти. У 2 ч./ М. Козак, О. Корчевська.- Тернопіль: Підручники і посібники, 2021.- 96с.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Діагностична робота № 4 учениці (ня) 4 класу _________________________________________ Тема. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове Варіант ...
Слайд № 1

Діагностична робота № 4 учениці (ня) 4 класу _________________________________________ Тема. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове Варіант 1 Обчисли 70 864 · 7 = 50 740 · 9 = 86 грн 80 к · 4 = 2. Знайди значення виразу 19 700 · 6 + 107 806 · 7 = 3. Довжина грядки 6 дм, ширина – 5 дм. Її площа дорівнює: а) 22 дм² б) 20 м² в) 21 м 4. Велосипедист їхав 9 хв зі швидкістю 270 км/хв. Яку відстань подолав велосипедист за цей час? а) 30 м б) 2430 м в) 2430 км г) 279 м

5. Розв′яжи задачу Перший лижник рухався зі швидкістю 10 км/год і пройшов дистанцію за 3 год. За який час пройде цю дистанцію другий лижник, якщо й...
Слайд № 2

5. Розв′яжи задачу Перший лижник рухався зі швидкістю 10 км/год і пройшов дистанцію за 3 год. За який час пройде цю дистанцію другий лижник, якщо його швидкість на 5 км/год більша? Самоаналіз   Дуже складно Складно Легко Дуже легко Учень        

. Характеристика результатівнавчання Рівень результату навчання Володіє навичками додавання і віднімання , множення і ділення. Читає і записує мате...
Слайд № 3

. Характеристика результатівнавчання Рівень результату навчання Володіє навичками додавання і віднімання , множення і ділення. Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі зміною, знаходить їх значення; розв′язує рівняння, добирає розв′язок нерівності зі зміною. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв′язання, розв′язує задачу, прогнозує і перевіряє її. Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

Діагностична робота № 4 учениці (ня) 4 класу _________________________________________ Тема. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове Варіант ...
Слайд № 4

Діагностична робота № 4 учениці (ня) 4 класу _________________________________________ Тема. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове Варіант 2 Обчисли 93 064 · 8 = 39 070 · 6 = 18 км 605 м · 3 = 2. Знайди значення виразу 23 400 · 4 + 204 706 · 3 = 3. Ширина клумби 3м, довжина – 7м. Її площа дорівнює: а) 21 м² б) 20 м² в) 21 м 4. Черепаха повзла 7 хв зі швидкістю 7 м/хв. Яку відстань подолала черепаха за цей час? а) 14 м б) 49 м/ хв в) 49 км г) 49 м

5. Розв′яжи задачу Група туристів рухалася зі швидкістю 6 км / год і пройшла маршрут за 5 год. Швидкість групи на зворотньому шляху була на 1 км/ г...
Слайд № 5

5. Розв′яжи задачу Група туристів рухалася зі швидкістю 6 км / год і пройшла маршрут за 5 год. Швидкість групи на зворотньому шляху була на 1 км/ год менша. За який час група туристів пройшла зворотній шлях? Самоаналіз   Дуже складно Складно Легко Дуже легко Учень        

.
Слайд № 6

.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.