Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Діагностувальна робота № 3 з математики. 4 клас НУШ

Математика

Для кого: 4 Клас

12.09.2021

3810

473

0

Опис документу:

Діагностувальна робота № 3 (з характеристиками результатів навчання) до підручника Математика: підруч. для 4 кл. закл. загал.серед. освіти. У 2 ч./ М. Козак, О. Корчевська.- Тернопіль: Підручники і посібники, 2021.- 96с.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Діагностувальна робота № 3 учениці (ня) 4 класу _________________________________________ Тема. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел Варіант...
Слайд № 1

Діагностувальна робота № 3 учениці (ня) 4 класу _________________________________________ Тема. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел Варіант 1 Обчислити 483 227 – 53 707 = 650 237 – ( 47 841 + 5 753) = 2. Розв'язати рівняння Х + 34013 = 653354 3. Час руху обчислюють за формулою: а) t = v : s б) t = s : v в) t = s · v

4. 7 км 486 м + 12 км 754 м = км м Розв′яжи задачу На овочеву базу привезли 23 440 кг овочів. Капусти було 9 840 кг, моркви – на 2 850 кг менше, ре...
Слайд № 2

4. 7 км 486 м + 12 км 754 м = км м Розв′яжи задачу На овочеву базу привезли 23 440 кг овочів. Капусти було 9 840 кг, моркви – на 2 850 кг менше, решта – картопля. Скільки кілограмів картоплі привезли на овочеву базу?

. . Самоаналіз   Дуже складно Складно Легко Дуже легко Учень         Характеристика результатівнавчання Рівень результату навчання Володіє навичкам...
Слайд № 3

. . Самоаналіз   Дуже складно Складно Легко Дуже легко Учень         Характеристика результатівнавчання Рівень результату навчання Володіє навичками додавання і віднімання , множення і ділення. Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі зміною, знаходить їх значення; розв′язує рівняння, добирає розв′язок нерівності зі зміною. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв′язання, розв′язує задачу, прогнозує і перевіряє її. Використовує для вимірювання величин доцільні одиницівимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

Діагностична робота № 3 учениці (ня) 4 класу _________________________________________ Тема. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел Варіант 2 ...
Слайд № 4

Діагностична робота № 3 учениці (ня) 4 класу _________________________________________ Тема. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел Варіант 2 Обчислити 35 840 + 284 407 = 370 475 – ( 52 440 – 13 820 ) = 2. Розв'язати рівняння Х – 10 434 = 248 725  3. Швидкість обчислюють за формулою: а) v = s · t б) v = s : t в) v = t : s

4. 23 год 47 хв – 7 год 58 хв = год хв Розв′яжи задачу На лісовій ділянці росло 13 628 дерев. Беріз було 2 720, лип – на 945 більше, решта – дуби. ...
Слайд № 5

4. 23 год 47 хв – 7 год 58 хв = год хв Розв′яжи задачу На лісовій ділянці росло 13 628 дерев. Беріз було 2 720, лип – на 945 більше, решта – дуби. Скільки дубів росло на ділянці?

. . Самоаналіз   Дуже складно Складно Легко Дуже легко Учень         Характеристика результатівнавчання Рівень результату навчання Володіє навичкам...
Слайд № 6

. . Самоаналіз   Дуже складно Складно Легко Дуже легко Учень         Характеристика результатівнавчання Рівень результату навчання Володіє навичками додавання і віднімання , множення і ділення. Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі зміною, знаходить їх значення; розв′язує рівняння, добирає розв′язок нерівності зі зміною. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв′язання, розв′язує задачу, прогнозує і перевіряє її. Використовує для вимірювання величин доцільні одиницівимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.