Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Діагностична робота з української мови з теми «Дослідження будови слова» 3 клас

Українська мова

Для кого: 3 Клас

15.01.2021

247

21

0

Опис документу:
Діагностична комбінована перевірна робота з української мови. 3 клас. НУШ (за підручником Н.Кравцова,О.Придаток,В.Романова) ТЕМА:Дослідження будови слова . Всі завдання підібрано відповідно опрацьованого матеріалу на уроках на перевірку умінь та навичок.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностична робота з української мови з теми «Дослідження будови слова»

3 клас

02.12.2020р.

_______________________________________________________________

1.Зміни слово за запитаннями . Познач у них закінчення та основу слова.

хитра (хто?) лисиця

втікати від (кого?) ____________________

побачити (кого?) ______________________

дружити з (ким?)______________________

2. Прочитай текст. Знайди та випиши споріднені слова. Познач корінь.

Я мрію стати будівельником. Тато розповів мені, що наш будинок збудований із цегли. Проте є будівлі з різних матеріалів. У майбутньому

я будуватиму різні красиві споруди.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Утвори нові слова за допомогою поданих префіксів. Запиши речення із одним з утворених слів. Познач у ньому корінь та префікс.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Спиши прислів'я, додаючи замість крапок префікс з- або с-.

Аби руки і охота, буде …роблена робота.

Слово – не горобець, вилетить – не …піймаєш.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Прочитай вірш. Випиши споріднені слова парами. Познач у них суфікси.

Ворон каже воронятку: — Мій біленький.
Слон говорить слоненяті:

— Мій маленький.
Гуска шепче гусеняті: — Мій крилатий.
Лев говорить левеняті: — Мій ласкавий.
А їжак — їжаченяті: — Мій лукавий.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.