Діагностична робота з української мови "Будова слова" 3 клас

Українська мова

Для кого: 3 Клас

24.08.2021

158

15

0

Опис документу:
Пропоную діагностичну роботу, яка має завдання різного типу: списування із граматичним завданням, співвідношення між формою слова та синонімами, вмінням розбирати слова за будовою, перевіркою правильного написання букв в корені слова та знанням словникових слів 3 класу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ім’я, призвіще ______________________________


Діагностична робота з теми «Досліджую будову слова»


1. З’єднай правила :

Синоніми

Слова, що мають спільний корінь, схоже значення, але належать до різних частин мови


форма слова

Слова різні за написанням, але схожі за значенням.


спільнокореневі слова

Одне слово, яке змінено за питанням


2. Запиши слово зима у відповідній формі, визнач закінчення:. Прийшла ____________ ,

милуємось ______________ ,

раді _____________ , любимо ______________ .


3. Розбери слова за будовою:

машина книжка присіла

4. Встав пропущені букви у словникові слова: абр_ кос, в_ рба, пш _ ниця, д _ректор


5. Встав пропущені букви та підбери перевірні слова:

Кр _ло - __________________, оз _ро - ________________

Ду_- __________________, зу _ний - ___________________


6. Зміни слова, щоб відбулося чергування:

лебідь - __________________, рука - ________________

7. Спиши текст у зошит, вставляючи букви та розкриваючи дужки:

Калина

Наша з_ мля (пре) красна і щедра. Росте (на) ній в _рба і ду _ки, цвітуть кві _ки, зріють фрукти і яг _ди. Кожна рослина гарна. Та особливо лю _лять (в) народі калину. (По) садять її (біля) хати, щоб в_ сною білим цвітом милувала, а зимою (від) застуди лікувала.



Бланк оцінювання

діагностичної роботи з української мови

з теми «Частини мови. Прикметник»

уч ____ 3 -__ класу

____________________________________________________


Індекс

Резуль-тату

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

МОВ 1

Сприймає та використовує інформацію

1

6

Виконання завдань


МОВ 3.1

Створює письмові висловлювання. Дотримується культури оформлення робіт, загальних правил письма.

Списування

Абзац

Перенос

З’єднання


МОВ 3.3

Аналізує власне письмове висловлювання.

2

4

6

Списування 7




МОВ 4

Досліджує мовні явища, використовує знання з мови в різних життєвих ситуаціях

2

4

6

7






МОВ 3.1

Списує текст без помилок, використовує знання правил правопису ненаголошених голосних,

парних приголосних

Списування тексту 7

5




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.