Бібліотека

Діагностична робота з математики № 4, 2 клас. Просторові відношення. Числа. Дії з числами. Задачі

Опис документу:
Пропоную діагностичну роботу з математики № 4 у другому класі початкової школи на перевірку рівня сформованості математичних знань та умінь з тем "Просторові відношення. Числа. Дії з числами. Задачі".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностична робота з математики 4

Тема. Задачі. Числа. Дії над числами

  1. Обчисли вирази.

1 4 - 5 = 3 6 + 8 =

7 7 - 8 = 4 0 - 9 =

  1. 0 + 4 6 = 1 5 - 1 3 =

  1. Розв’яжи задачу

Олег зліпив 7 сніжків, Максим на 4 сніжки більше, ніж Олег, а Роман – стільки, як Олег і Максим разом. Скільки сніжків зліпив Роман ?

* Склади коротний запис до задачі.

3. Накресли прямокутник зі сторонами 4 см і 3 см. Знайди периметр прямокутника.

  1. З’єднай короткий запис із розв’язком задачі

1) 5+7=12 (сн.)

2) 12-3= 9 (сн.)

1) 5+7=12 (сн.)

2) 5-3 = 2 (сн.)

1) 5+7= 12 (сн.)

2) 5+12=17 (сн.)

Діагностична робота з математики 4

Тема. Задачі. Числа. Дії над числами

1. Обчисли вирази.

1 2 - 5 = 2 6 + 7 =

7 6 - 8 = 5 0 - 3 =

4 0 + 5 6 = 2 0 - 1 9 =

2. Розв’яжи задачу

Олег зліпив 6 сніжків, Максим на 5 сніжки більше, ніж Олег, а Роман – стільки, як Олег і Максим разом. Скільки сніжків зліпив Роман ?

* Склади коротний запис до задачі.

3. Накресли прямокутник зі сторонами 2 см і 5 см. Знайди периметр прямокутника.

  1. З’єднай короткий запис із розв’язком задачі

1) 5+7=12 (сн.)

2) 12-3= 9 (сн.)

1) 5+7=12 (сн.)

2) 5-3 = 2 (сн.)

1) 5+7= 12 (сн.)

2) 5+12=17 (сн.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.