Діагностична робота з математики, 2 клас, з теми " Повторення за 1 клас"

Математика

Для кого: 2 Клас

07.08.2021

159

18

0

Опис документу:
Діагностична робота з математики, 2 клас, з теми " Повторення за 1 клас" до підручника Н.О. Будної, М,В. Беденка включає в себе 6 завдань : розв'язання задачі, обчислення прикладів, порівняння виразів, іменовані числа, вставити пропущені числа - знаходження невідомих компонентів, робота з відрізками.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностична робота №1 ( комбінована)

з теми « Повторення вивченого у 1 класі» - 1 варіант

  1. Розвяжи задачу.

Першого дня Оленка прочитала 24 сторінки книжки, другого – на 3 сторінки більше. Скільки сторінок прочитала Оленка другого дня ?

Розвязання

Відповідь:

  1. Обчислити.

48 – 12 = 78 – 30 = 65 + 2 + 20 =

57 + 20 = 83 + 7 = 49 – 5 – 30 =

  1. П орівняти ( <, >, =).

60 – 10 60 + 10 80 – 2 50 + 10

  1. Уставити пропущені числа.

1 дм = см 3 дм 2 см = см

8м = дм 59 см = дм см

5.Уставити пропущені числа.

34 - = 20 + 15 = 40

- 8 = 20 28 + = 39

6.Виміряти довжини поданих відрізків. Накреслити відрізок, довжина якого дорівнює сумі цих двох довжин.







Результат діагностичної роботи

Самоаналіз. Оціни себе ( постав позначку V)

Мені було дуже легко

Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко




Оцінка вчителя

V Vмає значні успіхи;

Vдемонструє помітний прогрес;

? - досягає результату з допомогою вчителя;

!потребує значної уваги і допомоги.




















Діагностична робота №1 ( комбінована)

з теми « Повторення вивченого у 1 класі» - 2 варіант

  1. Розв’яжи задачу.

З першого вулика зібрали 38 кг меду, а з другого – на 8 кг менше. Скільки кілограмів меду зібрали з другого вулика?

Розвязання

Відповідь :

  1. Обчислити.

71 + 13 = 62 + 8 = 24 + 3 + 40 =

58 - 40 = 78 - 5 = 96 – 5 – 50 =

  1. П орівняти ( <, >, =).

40 + 30 40 - 30 90 – 40 40 + 10

  1. У ставити пропущені числа.

1 дм = см 4 дм 5 см = см

6м = дм 37 см = дм см

5.Уставити пропущені числа.

18 + = 49 - 14 = 42

+ 16 = 58 84 - = 80

6.Виміряти довжину кожного відрізка. На скільки сантиметрів перший відрізок коротший за другий?









Результат діагностичної роботи

Самоаналіз. Оціни себе ( постав позначку V)

Мені було дуже легко

Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко




Оцінка вчителя

V Vмає значні успіхи;

Vдемонструє помітний прогрес;

? - досягає результату з допомогою вчителя;

!потребує значної уваги і допомоги.






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.