Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Діагностична робота з ЯДС за розділом «Світ людей»

НУШ

Для кого: 3 Клас

29.11.2020

308

25

0

Опис документу:
Діагностична робота створена за програмою О. Савченко до підручника Т. Воронцової, В. Пономаренка та інших. Дана робота дає змогу вчителю перевірити рівень засвоєних знань учнів, а саме перевірити як діти засвоїли розділ "Світ людей".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Прізвище, ім’я _______________________________________

Діагностична робота за розділом «Світ людей»

  1. У якій країні діти йдуть до школи з конусом, наповненим солодощами?

____________________

  1. Запишіть представників тварин, які живуть сім’ями (стадами, зграями, роями, колоніями).

__________________________________________________________________________

  1. Запишіть приклади сімейних традицій.

__________________________________________________________________________

  1. Що таке взаємодія?

__________________________________________________________________________

  1. Для чого потрібне «коло вибору» у вашому класі?

__________________________________________________________________________

  1. Виберіть рядок, де зазначено лише ті країни, які межують з Україною:

А) Польща, Молдова, Туреччина, Болгарія;

Б) Угорщина, Словаччина, Польща, Румунія;

В) Словенія, Нідерланди, Франція, Китай.

  1. З’єднай частини речень.

Монархія – це держаний устрій, коли керівників держави обирає народ.

Демократія – це державний устрій, коли влада передається у спадок.

  1. Які послуги надає місцева влада:

  1. Ремонт доріг;

  2. Облаштування зупинок громадського транспорту;

  3. Доставка товарів із магазинів;

  4. Ремонт квартир;

  5. Вигул собак.

  1. Складіть перелік корисних товарів і послуг.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Родинний бюджет – це…

___________________________________________________________

  1. Як ви можете економити кошти сімейного бюджету?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Запишіть грошові одиниці різних країн.

__________________________________________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.