Діагностична робота .Тема «Вивчаємо арифметичні діїї множення та ділення 6,7,8, 9 » для учнів 2 класу

Математика

Для кого: 2 Клас

24.05.2021

112

19

0

Опис документу:
Діагностична робота з математики складається з двох варіантів по шість завдань , спрямована на перевірку та загальнення знань таблиці множення та ділення на 6,7,8,9 учнями 2 класу. В роботі підібрані матеріали, що відповідають програмовому матеріалу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата _______________________________________________________________________

ПІ___________________________________________________________________________

Діагностична робота з математики 2 клас

«Вивчаємо арифметичні діїї множення та ділення 6,7,8, 9 »

1 варіант

1.Порівняй вирази та вибери правельний варіант відповіді:

7 * 8 – 7 7 *7 + 7



А ) < Б) = В) >


2. Знайди невідомий компонент або результат арифметичної дії


Множник

7

8


Множник

7


9

Добуток


64

45


3.Порівняй числа. Запиши, у скільки разів одне число більше або менше за інше.

3 18 у разів 36 4 у разів


40 5 у разів 35 5 у разів



4.Знайди значення виразу зі змінною, якщо а= 6 , а * 4+а * 8

















































































































































































































































































































5. Розв’яжи задачу .





































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































У 5 корзинах лежало по 10 кг яблук у кожній, а у 2 відрах по 5 кг яблук. У скільки разів більше лежало яблук у корзинах, ніж у відрах?

6.Накресли відрізок АВ задовжки 10 см.Розділи його точками на 5 рівних частин























































































































































Дата _______________________________________________________________________

ПІ___________________________________________________________________________

Діагностична робота з математики 2 клас

«Вивчаємо арифметичні діїї множення та ділення 6,7,8, 9 »

2 варіант

1.Порівняй вирази та вибери правельний варіант відповіді:

6 * 7+ 6 6* 9 + 6



А ) < Б) = В) >


2. Знайди невідомий компонент або результат арифметичної дії


Ділене

18

36


Дільник


4

5

Частка

2


7


3.Порівняй числа. Запиши, у скільки разів одне число більше або менше за інше.

4 24 у разів 21 3 у разів


48 6 у разів 45 5 у разів



4.Знайди значення виразу зі змінною, якщо с= 7 , 6 * с +7 * с















































































































































































































































































































5. Розв’яжи задачу .





































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































У Ігора 4 купюри по 10 гривень, у Каті 4 купюри по 2 гривні.У скільки разів менше грошей в Каті, ніж у Ігора?

6.Накресли відрізок КМ задовжки 12 см. Розділи його точками на 6 рівних частин.

























































































































































Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.