Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Діагностична робота. Мовна тема. 4 клас

Українська мова

Для кого: 4 Клас

16.10.2021

515

59

0

Опис документу:

Діагностувальну робота з української мови "Мовна тема" для 4 класу НУШ. Робота включає завдання з теми "Мова і мовлення. Текст. Речення". Використано завдання як тестового формату , так і творчого характеру.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата _________ Прізвище, імя _________________________


Діагностична робота № 2

Перевірка мовних знань і вмінь «Мова і мовлення. Текст. Речення»


І варіант


  1. Яким має бути усне мовлення?

а) має бути гарно написаним

б) має бути охайним і каліграфічним

в) має бути виразним і зрозумілим

2. Як правильно сказати?

а) дай мені

б) швидше дай мені

в) дай мені, будь ласка


3. Що допомагає уникнути повторів тих самих слів у тексті?

а) добір антонімів

б) добір синонімів

в) добір багатозначних слів

г) добір спільнокореневих слів


4. Укажи речення з однорідними присудками.

а) Надійшла весна прекрасна, многоцвітна, тепла, ясна.

б) Синичка пурхнула і вилетіла надвір.

в) У лісі було тихо й сумно.

г) Коні та корови паслися коло річки.

5. Пронумеруй правильну послідовність розташування речень у тексті. Добери заголовок.

__________________

___ Дерева одяглися в казкове вбрання.

___ Як гарно стало довкола!

___ Прийшла до нас чарівниця – осінь.

___ Вона розсипала золото по землі.

___ Осінь – справжня чаклунка!


6. Як ти будеш звертатися до вчителів: Олени Петрівни, Віктора Васильовича? Запиши. З одним із іменем по батькові склади речення.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



7. Прочитай текст. Постав необхідні розділові знаки.



Наші предки любили і вміли малювати. Хоча малюнки були не зовсім досконалими але вони багато розповідають людству про минуле.

У темних камяних печерах при світлі смолоскипів вимальовував первісний художник тварин мисливців зброю. Замість олівця користувався він гострим камінцем замість пензлика - шерстю тварин. Малював первісний художник і на великих кістках і на камінні і на стінах свого житла.

8. За поданим початком склади і запиши оповідання. Придумай заголовок.

______________

На подвірї бігало кошеня. Воно жалібно нявчало. Ми взяли котика додому…

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оцінювання результатів діагностичної роботи


Результат навчання

Завдання

Рівні

(В.Д.С.П)

2

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування

1, 2, 6, 8


3

пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

6, 7, 8


4

досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

3, 4, 5

















Дата _________ Прізвище, імя _________________________


Діагностична робота № 2

Перевірка мовних знань і вмінь «Мова і мовлення. Текст. Речення»


ІІ варіант


1. Яким має бути усне мовлення?

а) має бути гарно написаним

б) має бути виразним і зрозумілим

в) має бути охайним і каліграфічним

2. Як правильно сказати?

а) допоможи мені, будь ласка

б) швидше допоможи мені

в) допоможи мені


3. Що допомагає уникнути повторів тих самих слів у тексті?

а) добір синонімів

б) добір антонімів

в) добір багатозначних слів

г) добір спільнокореневих слів


4. Укажи речення з однорідними підметами.

а) Бабуся і внучка збирали лікарські рослини.

б) Олеся читає швидко і виразно.

в) Взимку сонечко світить, та не гріє.

г) Насунула густа і сиза хмара.

5. Пронумеруй правильну послідовність розташування речень у тексті. Добери заголовок.

__________________

___ Стрепенулися листочки на деревах.

___ Як засяяло все навкруги!

___ Заглянув до лісу золоточубий вересень

___ І враз зявилося сонце.

___ Розбіглися сонячні зайчики по лісовій галявині.


6. Як ти будеш звертатися до вчителів: Ольги Василівни, Івана Олександровича? Запиши. З одним із іменем по батькові склади речення.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


7. Прочитай текст. Постав необхідні розділові знаки.


Намела січневого снігу хуртовина. Замело стежки а під снігом нічого не знайти. Важким стало життя птахів і у парках і в скверах і в садах.

Ось прилетіли зграйки красенів щигликів чижиків коноплянок. Після морозної ночі вони на вільхах та берізках поснідають насіннячком.



8. За поданим початком склади і запиши оповідання. Придумай заголовок.

______________

Діти пішли в ліс. Дівчатка на галявині рвали квіти. Хлопчики бігали. Раптом Оленка побачила маленьке зайченя…

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оцінювання результатів діагностичної роботи


Результат навчання

Завдання

Рівні

(В.Д.С.П)

2

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування

1, 2, 6, 8


3

пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

6, 7, 8


4

досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

3, 4, 5






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.