і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Десятковий склад числа. Лічба на заданому числовому відрізку в прямому і зворотному порядку. Порядкова лічба. Розв’язування задач.

Десятковий склад числа. Лічба на заданому числовому відрізку в прямому і зворотному порядку. Порядкова лічба. Розв’язування задач.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 42.

Тема. Десятковий склад числа. Лічба на заданому числовому відрізку в прямому і зворотному порядку. Порядкова лічба. Розв’язування задач.

Мета:  вдосконалювати обчислювальні навички, вправляти учнів у розв’язанні задач на різницеве порівняння, на зменшення (збільшення) числа на кілька одиниць; розвивати спостережливість, увагу.

Обладнання:  картки для усної лічби, предметні малюнки.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Уже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо,

Роботу швидше починаймо.

  1. Оголошення теми і мети уроку.

- Діти, сьогодні на уроці математики ми з вами будемо мандрувати, додавати, віднімати, вміло й чітко рахувати, щоб усе запам’ятати. А щоб усе запам’ятати візьмемо з собою помічників: уважність і кмітливість, швидкість мислення, винахідливість і взаємодопомогу.

  1. Актуалізація знань учнів

1. Вставити пропущені числа.

1 2 ... 4 ... ... 7 ... 9 ... 11 12 ... 14 … 16 17 … … 20

2. Додати відповідне число.

12 = 10 + …

11 = 10 + …

15 = 10 + …

13 = 10 + …

17 = 10 + …

15 = 10 + …

3. Заповнити таблицю.

4. Виписати числа, які менше числа 14.

16, 7, 10, 18, 13, 6, 19, 15, 12, 4.

Фізкультхвилинка

                    Кружляє ніжно білий пух,
                    Міняє зайчик свій кожух,
                    Вдягає лиска рукавички,
                    Співають весело синички,
                    Ведмідь в барлозі вже дріма,
                    Бо в гості йде до нас зима.

  1. Закріплення знань учнів

1. Розв'язування прикладів з коментуванням

3 + 7 - 2               

9 – 7 + 1              

2. Робота над текстовими задачами

Учитель читає текст задачі. Учні повторюють умову й запитання задачі. Учитель записує коротку умову задачі на дошці.

I — 7 яблук                          І — 7 яблук

II — ?, на 3 більше             II — ?, на 3 менше

— Порівняйте розв’язання задач.

— Чому першу задачу розв’язували додаванням?

— Чому другу задачу розв’язували відніманням?

3. Гра «Хто швидше?»

III. Підсумки уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    485
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    42
  • Номер матеріала
    XB178684
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь