і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Десятковий склад числа. Лічба на заданому числовому відрізку в прямому і зворотному порядку. Порядкова лічба. Розв’язування задач.

Десятковий склад числа. Лічба на заданому числовому відрізку в прямому і зворотному порядку. Порядкова лічба. Розв’язування задач.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 42.

Тема. Десятковий склад числа. Лічба на заданому числовому відрізку в прямому і зворотному порядку. Порядкова лічба. Розв’язування задач.

Мета:  вдосконалювати обчислювальні навички, вправляти учнів у розв’язанні задач на різницеве порівняння, на зменшення (збільшення) числа на кілька одиниць; розвивати спостережливість, увагу.

Обладнання:  картки для усної лічби, предметні малюнки.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Уже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо,

Роботу швидше починаймо.

  1. Оголошення теми і мети уроку.

- Діти, сьогодні на уроці математики ми з вами будемо мандрувати, додавати, віднімати, вміло й чітко рахувати, щоб усе запам’ятати. А щоб усе запам’ятати візьмемо з собою помічників: уважність і кмітливість, швидкість мислення, винахідливість і взаємодопомогу.

  1. Актуалізація знань учнів

1. Вставити пропущені числа.

1 2 ... 4 ... ... 7 ... 9 ... 11 12 ... 14 … 16 17 … … 20

2. Додати відповідне число.

12 = 10 + …

11 = 10 + …

15 = 10 + …

13 = 10 + …

17 = 10 + …

15 = 10 + …

3. Заповнити таблицю.

4. Виписати числа, які менше числа 14.

16, 7, 10, 18, 13, 6, 19, 15, 12, 4.

Фізкультхвилинка

                    Кружляє ніжно білий пух,
                    Міняє зайчик свій кожух,
                    Вдягає лиска рукавички,
                    Співають весело синички,
                    Ведмідь в барлозі вже дріма,
                    Бо в гості йде до нас зима.

  1. Закріплення знань учнів

1. Розв'язування прикладів з коментуванням

3 + 7 - 2               

9 – 7 + 1              

2. Робота над текстовими задачами

Учитель читає текст задачі. Учні повторюють умову й запитання задачі. Учитель записує коротку умову задачі на дошці.

I — 7 яблук                          І — 7 яблук

II — ?, на 3 більше             II — ?, на 3 менше

— Порівняйте розв’язання задач.

— Чому першу задачу розв’язували додаванням?

— Чому другу задачу розв’язували відніманням?

3. Гра «Хто швидше?»

III. Підсумки уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти