і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Десяткова система числення

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Десяткова система числення

 Мета: узагальнити знання учнів про десяткову систему числення; формувати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків.

Обладнання: картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усна лічба за індивідуальною карткою

Обчислити приклади, поєднати послідовно згідно з відповідями точки. Що вийшло?

 

 

3. Гра «Хто швидше?»

 

 

4. Збільшити у 10 разів числа: 300, 50, 10, 45, 2, 2 000, 80 000.

5. Зменшити у 100 разів числа: 40 000, 200 000, 3 000, 2 400, 102 000.

 

6. Знайти 1/2 від 1 м, 1/2 від 1 кг, 1/2 від 1 см, 1/2 від 1 км.

7. Задача

У їдальні було 200 кг борошна. На обід витратили 1/4 борошна. Скільки кілограмів борошна залишилось у їдальні?

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Виконання завдання № 250

2. За текстом вправи № 251 учні ознайомлюються з десятковою системою числення.

3. Перевірка рівня засвоєння матеріалу Запитання для фронтальної бесіди

— Які числа називають натуральними?

— Яке натуральне число найменше?

— Чи існує найбільше натуральне число?

— Чому система числення, якою ми користуємось, називається десятковою?

— Назвати розрядні одиниці (числа) першого, другого, третього розряду.

— Назвати розряди, які утворюють клас тисяч.

— Яка лічильна одиниця першого (другого) класу?

— Як прочитати багатоцифрове число?

4. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Фронтальне виконання завдань № 252, 253, 254

2. Задача № 255

Учні з високим рівнем знань розв’язують задачу самостійно, решта — під керівництвом учителя.

3. Робота з багатоцифровими числами (завдання № 256)

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 257, 258.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    78
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    AZ665453
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь