Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Декада "Довкілля" під гаслом "Збережемо нашу Землю"

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №GV282186
За публікацію цієї методичної розробки Печоріна Людмила Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №GV282186
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Декада ” Довкілля ” під гаслом “ Збережемо нашу Землю ” Печоріна Людмила Олександрівна Гімназія №2 м. Маріуполь
Слайд № 1

Декада ” Довкілля ” під гаслом “ Збережемо нашу Землю ” Печоріна Людмила Олександрівна Гімназія №2 м. Маріуполь

Щодня ми чуємо застереження та заклики: “ Екологічна катастрофа “ “ Майбутнє Землі в небезпеці “ “ Ми відповідаємо за сучасне і майбутнє ” “ Урятує...
Слайд № 2

Щодня ми чуємо застереження та заклики: “ Екологічна катастрофа “ “ Майбутнє Землі в небезпеці “ “ Ми відповідаємо за сучасне і майбутнє ” “ Урятуємо нашу планету “…………… Замислиться!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Слайд № 3

- формування в учнівської молоді екологічного мислення і свідомості, що ґрунтується на ставленні до довкілля як цінності, яку слід оберігати; - вих...
Слайд № 4

- формування в учнівської молоді екологічного мислення і свідомості, що ґрунтується на ставленні до довкілля як цінності, яку слід оберігати; - виховання та розвиток особистості, відповідальної за стан навколишнього середовища, готовності його поліпшувати шляхом прийняття екологічно відповідальних рішень; залучення учнівської молоді до соціально-корисної діяльності в регіоні, місті; набуття нею екологічного досвіду та визначення шляхів розв’язання проблем екологічного характеру, стимулювання інтересу до вирішення цих проблем; розвиток високої громадянської позиції, формування моральних почуттів відповідальності за стан довкілля; накопичення екологічних знань із метою формування навичок такої поведінки, яка б не завдавала шкоди довкіллю.

Слайд № 5

Звернути увагу учнів на своє здоров`я та здоров`я оточуючих людей, фактори, які зберігають та укріплюють здоров`я, вплив на здоров`я шкідливих звич...
Слайд № 6

Звернути увагу учнів на своє здоров`я та здоров`я оточуючих людей, фактори, які зберігають та укріплюють здоров`я, вплив на здоров`я шкідливих звичок, малорухомий спосіб життя, порушення травлення, екологічна обстановка в нашому місті.

Формувати інтерес учнів до оточуючого світу, бажання та потребу його оберігати та захищати, розвивати почуття відповідальності за стан навколишньог...
Слайд № 7

Формувати інтерес учнів до оточуючого світу, бажання та потребу його оберігати та захищати, розвивати почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, готовність змінити його на краще, сприяти екологічному вихованню, розвивати творчий потенціал учнів.

Познайомити учнів з хімічною лабораторією, сучасним обладнанням, його можливостями, методами роботи, послухати лекцію фахівців про екологічні пробл...
Слайд № 8

Познайомити учнів з хімічною лабораторією, сучасним обладнанням, його можливостями, методами роботи, послухати лекцію фахівців про екологічні проблеми Азовського моря та міста Маріуполя, шляхах їх вирішення; формувати інтерес учнів до оточуючого світу, бажання та потребу його оберігати та захищати; розвивати почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, готовність змінити його на краще ; сприяти екологічному вихованню; сприяти вибору учнями професій хіміко – біологічного напрямку.

Звернути увагу учнів на оточуючу нас природу, сезонні зміни в ній, світ рослин та тварин у природі та поруч з нами, їх різноманітність, особливості...
Слайд № 9

Звернути увагу учнів на оточуючу нас природу, сезонні зміни в ній, світ рослин та тварин у природі та поруч з нами, їх різноманітність, особливості будови та поведінки; екологічну обстановку в нашому місті Маріуполі; навчити дітей помічати незвичайне та фотографувати , оформляти фотогазети; розвивати почуття любові до природи, естетичне виховання та почуття гумору.

Розвиток пізнавальної активності учнів, швидкого логічного мислення; уміння порівнювати та аналізувати, виділяти головне та робити висновки; прищеп...
Слайд № 10

Розвиток пізнавальної активності учнів, швидкого логічного мислення; уміння порівнювати та аналізувати, виділяти головне та робити висновки; прищеплювати інтерес до живої природи, її різноманіття, законів природи; відповідальність за стан навколишнього середовища, потребу змінити його на краще; сприяти екологічному вихованню; виховувати почуття колективізму, бажання бути кращими, одержати перемогу.

Звернути увагу учнів на рослини класної кімнати; познайомити з роллю кімнатних рослин в регуляції складу повітря; навчити правильному догляду за ро...
Слайд № 11

Звернути увагу учнів на рослини класної кімнати; познайомити з роллю кімнатних рослин в регуляції складу повітря; навчити правильному догляду за рослинами; звернути увагу на особливості різних рослин; розвиток почуття прекрасного.

Познайомити учнів з екологічними проблемами нашого міста Маріуполя, факторами, які впливають на стан навколишнього середовища, забруднення води Азо...
Слайд № 12

Познайомити учнів з екологічними проблемами нашого міста Маріуполя, факторами, які впливають на стан навколишнього середовища, забруднення води Азовського моря та повітря металургійними та хімічними заводами міста; рівнем захворювань населення регіону; заходи , які приймаються міською радою для покращення ситуації в місті; формувати інтерес учнів до оточуючого світу, бажання та потребу його оберігати та захищати; розвивати почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, готовність змінити його на краще; сприяти екологічному вихованню .

Звернути увагу учнів на оточуючий світ; розвивати дбайливе ставлення до природи , рослин, як «зелених легеняь нашої планети»; потребу зберігати та ...
Слайд № 13

Звернути увагу учнів на оточуючий світ; розвивати дбайливе ставлення до природи , рослин, як «зелених легеняь нашої планети»; потребу зберігати та примножувати живі істоти з Червоної книги України; трудове виховання молоді.

В результаті проведення Декади «Довкілля» під гаслом «Збережемо нашу Землю» в Маріупольській гімназії №2: підвищилась суспільна активність учнівськ...
Слайд № 14

В результаті проведення Декади «Довкілля» під гаслом «Збережемо нашу Землю» в Маріупольській гімназії №2: підвищилась суспільна активність учнівської молоді, рівень участі у вирішенні актуальних питань, реалізація особистого потенціалу в процесі спілкування, дискусій, обговорення ,тощо; збільшилась кількість учнів, яка висловила бажання взяти на себе відповідальність за охорону навколишнього середовища, виявила готовність поліпшувати природне середовище шляхом прийняття відповідальних рішень; учні оволоділи новими знаннями, навичками, уміннями, технологіями, які сприяли формуванню та розвитку життєво важливих компетентностей, набуття досвіду соціальної дії, активної громадянської позиції; проведені заходи залучили широкі кола учнівської молоді до безпосередньої участі у вирішенні екологічних проблем рідного краю. .

Збережемо планету для нащадків Збережемо планету для нащадків
Слайд № 15

Збережемо планету для нащадків Збережемо планету для нащадків

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до декади. Мета декади:формування в учнівської молоді екологічного мислення і свідомості, що ґрунтується на ставленні до довкілля як цінності, яку слід оберігати; - виховання та розвиток особистості, відповідальної за стан навколишнього середовища, готовності його поліпшувати шляхом прийняття екологічно відповідальних рішень.Основні заходи та результати.
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №GV282186
За публікацію цієї методичної розробки Печоріна Людмила Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №GV282186
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти