+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

"Дари Осені" (Заняття для старшої групи)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дарунки Осені

Мета:

-Узагальнити знання дітей щодо осінніх змін в природі, житті тварин, людей.

- Повторити назви пір року, осінніх місяців, їх послідовність.

-Вправляти дітей у розрізнянні свійських та диких тварин, овочів та фруктів.

-Тренувати у словотворенні (спільнокореневі слова, тварини та їх дитинчата, утворення прикметників з іменників).

-Вчити виділяти перший звук у слові, поділяти слова на склади, визначати кількість складів у слові.

-Розвивати зв'язне мовлення, спонукати дітей до відповідей повними реченнями, обґрунтовування особистої думки.

-Тренувати дрібну моторику рук під час виконання письмових завдань.

-Виховувати допитливість, прагнення до отримання нових знань дослідницьким шляхом.

Обладнання:

-жовтий

м'ячик,

-осінні листочки з різних дерев,

-м'які іграшки – фігурки диких тварин,

-демонстраційні картки «овочі, фрукти»,

-індивідуальні картки «тварини та їх дитинчата»,

-фарби,

-овочі, терка, ситечко, ложка, серветки паперові, пластмасові ножики.

Хід заняття:

Вступна частина

Діти сидять півколом на килимку, вихователь вітається з присутніми та пропонує дітям висловити побажання один одному. (м'ячик)

Пора року – осінь

Яка зараз пора року? Які місяці осені? Якій перший? Останній? Якій місяць стоїть після вересня і перед листопадом?

Наш м'ячик жовтого кольору, він схожий на сонце. А чи знаєте ви, що у Сонця було 4 доньки: Зима, Весна, Літо, Осінь. Всіх сонце дуже любило і доньки щиро віддячували йому. По черзі покинули Сонце доньки, останньою пішла Осінь. Сонце її дуже любило, і подарувало Осені чарівні дари: «Ти, Осінь, будеш ласкавою, щедрою, золотавою і барвистою.»

С тих пір осінь радує всіх ласкою, щедрими дарунками, фарбує все навколо в осінні кольори. А де ж вона їх бере? Запрошую вас у подорож. За фарбами осені.

Осінні зміни у лісі

Подивиться навколо, осінь листя пофарбувала: вони однакові чи різні? З якого дерева листочок? (з дуба) Як він називається? (дубовий) З якого звука починається слово дубовий? Скільки складів в слові?

Оберіть собі листочки. Грає музика, ми кружляємо як листочки, музика зупиняється – шукаємо, у кого такі самі листочки. ( 2-3 рази)

Якого кольору листочки? (жовтого) Тож листочки нам дарують жовтий колір.

Дикі тварини.

Хто в лісі живе? Які саме тварини? Як їх можна назвати одним словом? Давайте пограємо в гру «Покажи тварину»: я кажу на вушко однієї дитині назву тварини, вона показує, а всі інші відгадують.

Де живе тварина? Чим харчується? Ведмедик якій? (великій, пухнастий, добрий, сильний, коричневий)

Тож медведик дарує нам коричневий колір.

Сад і город.

Де ростуть овочі? А фрукти? Все переплуталось: овочі, фрукти все разом, допоможете? (діти розподіляють предметні картки на мольбертах)

У мене ще декілька овочів залишилось в торбинці, відгадайте, що це за овочі? Овочі також можуть подарувати осені фарбу, знаєте яку? Якщо сильно надавити на овоч, то з нього тече сік. У огірочка і кабачка він прозорий, а якій він у морквиці? Давайте перевіримо: запрошую вас за столи, у кожного з вас лежить морквиця і пластмасові ножики, лівою рукою тримаємо моркву, а правою відрізаємо шматочок. Хто відрізав, промокните місто зрізу серветкою. Подивіться, якого сік кольору? (Я сама видавлюю сік у моркви, а потім з буряка.)

Так, овочі подарували нам помаранчевий і буряковий колір.

Дощик.

В осені часто сипле дощик і отримуються калюжі. Ось такі маленькі, а потім – великі. Знаєте пісню про дощик? (співаємо)

Ми співали и у нас он яка велика калюжа утворилась! Можна ходити по калюжам? Чому? А ми можемо ходити тільки на поверхні калюжі і не мочити ніг? (ні, бо ми важкі), а що не тоне у воді? Давайте перевіримо. (мушлі, камінці, деревина, папір). Деревина не тоне у воді. Бо вона її легше, мушля тоне у воді бо вона важче ніж вода.

Дощик подарував нам блакитний колір.

Підсумок

Я показую дітям фарби і питає де ми їх зібрали. Питаю, що було цікаво, що важко. Чому, про що розкажуть вдома.

В ІІ половину дня під час СХД бажано запропонувати дітям намалювати осінню картину фарбами, які ми отримали.

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку, діткам усім!

Доброго ранку, сонечку ясному!

Доброго ранку, садочку прекрасному.

Вліво-вправо, вліво-вправо,

Оберніться – подивіться,

Одне одному всміхніться.

Опис документу:
Узагальнити знання дітей щодо осінніх змін в природі, житті тварин, людей. - Повторити назви пір року, осінніх місяців, їх послідовність. -Вправляти дітей у розрізнянні свійських та диких тварин, овочів та фруктів. -Тренувати у словотворенні (спільнокореневі слова, тварини та їх дитинчата, утворення прикметників з іменників). -Вчити виділяти перший звук у слові, поділяти слова на склади, визначати кількість складів у слові.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн