Cкринька вправ і задач з математики 2 клас (I ЧАСТИНА)

Опис документу:
Педагогічна технологія Daily 3 – це структура, яка допомагає реалізувати на практиці особистісно-орієнтовану модель навчання та засади педагогіки партнерства. Daily3 – це структури, які використовуються, щоби навчати дітей бути самостійними під час математики, щоб учитель мав можливість працювати з учнями індивідуально та в малих групах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Cкринька вправ і задач з математики 2 клас (I ЧАСТИНА)
Слайд № 1

Cкринька вправ і задач з математики 2 клас (I ЧАСТИНА)

1. Обчисли 8+6= 17-9= 7+5= 14-7= 2. Обчисли 13-4+8= 7+8-6= 3. Знайди значення виразу: 8+а, якщо а=6; 14-а, якщо а=5; 4. Розв’яжи задачу. На озері п...
Слайд № 2

1. Обчисли 8+6= 17-9= 7+5= 14-7= 2. Обчисли 13-4+8= 7+8-6= 3. Знайди значення виразу: 8+а, якщо а=6; 14-а, якщо а=5; 4. Розв’яжи задачу. На озері плавало 8 білих лебедів і 4 чорних. 5 лебедів полетіли. Скільки лебедів залишилося плавати на озері? 5. Побудуй квадрат зі сторонами 4 см. Знайди його периметр. 1. Обчисли 8+6= 17-9= 7+5= 14-7= 2. Обчисли 13-4+8= 7+8-6= 3. Знайди значення виразу: 8+а, якщо а=6; 14-а, якщо а=5; 4. Розв’яжи задачу. На озері плавало 8 білих лебедів і 4 чорних. 5 лебедів полетіли. Скільки лебедів залишилося плавати на озері? 5. Побудуй квадрат зі сторонами 4 см. Знайди його периметр.

10+2= 10+4= 13–3= 17–10= 13–10= 15–10= 12–10= 18–8= 16–6= 14–4= 17–10= 11–1= 10+2= 10+4= 13–3= 17–10= 13–10= 15–10= 12–10= 18–8= 16–6= 14–4= 17–10=...
Слайд № 3

10+2= 10+4= 13–3= 17–10= 13–10= 15–10= 12–10= 18–8= 16–6= 14–4= 17–10= 11–1= 10+2= 10+4= 13–3= 17–10= 13–10= 15–10= 12–10= 18–8= 16–6= 14–4= 17–10= 11–1= Розв’яжи задачу Маса щуки 12 кг, а маса сома — на 25 кг більша. Яка маса сома? Розв’яжи задачу Маса щуки 12 кг, а маса сома — на 25 кг більша. Яка маса сома? Накресли відрізок АВ довжиною 10 см і відрізок СD довжиною 8 см. На скільки відрізок АВ довший, ніж відрізок СD? Накресли відрізок АВ довжиною 10 см і відрізок СD довжиною 8 см. На скільки відрізок АВ довший, ніж відрізок СD?

Перетвори. 16 см=___дм___см 4 дм 7 см=____см Перетвори. 16 см=___дм___см 4 дм 7 см=____см Обчисли 65-15= 24+30= 47-22= 58-58= Обчисли 65-15= 24+30=...
Слайд № 4

Перетвори. 16 см=___дм___см 4 дм 7 см=____см Перетвори. 16 см=___дм___см 4 дм 7 см=____см Обчисли 65-15= 24+30= 47-22= 58-58= Обчисли 65-15= 24+30= 47-22= 58-58= Розв’яжи задачу Маса яблук 35 кг, а маса груш — на 12 кг менша. Яка маса груш? Розв’яжи задачу Маса яблук 35 кг, а маса груш — на 12 кг менша. Яка маса груш? Накресли відрізок АВ довжиною 6 см і відрізок СD довжиною 9 см. На скільки відрізок АВ коротший, ніж відрізок СD? Накресли відрізок АВ довжиною 6 см і відрізок СD довжиною 9 см. На скільки відрізок АВ коротший, ніж відрізок СD?

Постав знаки ˃, <, =. 1 дм 8 см □ 17 см 1 дм 3 см □ 11 см 10 см □ 1 дм Постав знаки ˃, <, =. 1 дм 8 см □ 17 см 1 дм 3 см □ 11 см 10 см □ 1 дм Відрі...
Слайд № 5

Постав знаки ˃, <, =. 1 дм 8 см □ 17 см 1 дм 3 см □ 11 см 10 см □ 1 дм Постав знаки ˃, <, =. 1 дм 8 см □ 17 см 1 дм 3 см □ 11 см 10 см □ 1 дм Відрізок АВ= 6 см, а відрізок CD на 3 см менший . Накресли обидва відрізки. Відрізок АВ= 6 см, а відрізок CD на 3 см менший . Накресли обидва відрізки. У велику каструлю налили 12 л води, а в малу – 2 л. На скільки літрів більше у великій каструлі? У велику каструлю налили 12 л води, а в малу – 2 л. На скільки літрів більше у великій каструлі?

Накресли один відрізок довжиною 1дм 1см, а другий – на 2 см коротший. Накресли один відрізок довжиною 1дм 1см, а другий – на 2 см коротший. Зошит к...
Слайд № 6

Накресли один відрізок довжиною 1дм 1см, а другий – на 2 см коротший. Накресли один відрізок довжиною 1дм 1см, а другий – на 2 см коротший. Зошит коштує 3грн., а олівець на 2 грн. менше. Скільки разом коштує олівець і зошит? Зошит коштує 3грн., а олівець на 2 грн. менше. Скільки разом коштує олівець і зошит? 13+6-1= 20-10+0= 17+3-10= 13-3+6= 16-3+5= 17-4+2= 13+6-1= 20-10+0= 17+3-10= 13-3+6= 16-3+5= 17-4+2=

1. Обчисли. 8+4= 15-9= 6+5= 16-8= 2. Обчисли. 14-7+8= 6+8-5= 3.Знайди значення виразу: 9+а, якщо а=3; 13-а, якщо а=7; 4. Розв’яжи задачу. На озері ...
Слайд № 7

1. Обчисли. 8+4= 15-9= 6+5= 16-8= 2. Обчисли. 14-7+8= 6+8-5= 3.Знайди значення виразу: 9+а, якщо а=3; 13-а, якщо а=7; 4. Розв’яжи задачу. На озері плавало 9 сірих качок і 5 чорних. 6 качок полетіли. Скільки качок залишилося плавати на озері? 1. Обчисли. 8+4= 15-9= 6+5= 16-8= 2. Обчисли. 14-7+8= 6+8-5= 3.Знайди значення виразу: 9+а, якщо а=3; 13-а, якщо а=7; 4. Розв’яжи задачу. На озері плавало 9 сірих качок і 5 чорних. 6 качок полетіли. Скільки качок залишилося плавати на озері?

Накреслити відрізок довжиною 1 дм 3 см. Накреслити відрізок довжиною 1 дм 3 см. В книжковому магазині було 16 книг. Продали 5 книг, а привезли 8 кн...
Слайд № 8

Накреслити відрізок довжиною 1 дм 3 см. Накреслити відрізок довжиною 1 дм 3 см. В книжковому магазині було 16 книг. Продали 5 книг, а привезли 8 книг. Скільки книг стало в магазині? В книжковому магазині було 16 книг. Продали 5 книг, а привезли 8 книг. Скільки книг стало в магазині? 44 – 3 = 25 + 2 = 98 – 7 = 38 – 6 = 78 – 5 = 83 – 3 = 95 – 4 = 99 - 9 = 44 – 3 = 25 + 2 = 98 – 7 = 38 – 6 = 78 – 5 = 83 – 3 = 95 – 4 = 99 - 9 =

Задача У хлопчика було 27 грн. Після покупки зошитів у нього залишилося 12 грн. Скільки коштували зошити? Перший відрізок 7 см, а другий - на 3 см ...
Слайд № 9

Задача У хлопчика було 27 грн. Після покупки зошитів у нього залишилося 12 грн. Скільки коштували зошити? Перший відрізок 7 см, а другий - на 3 см коротший . Накресли обидва відрізки. 30 + 40 + 5 = 80 + 6 + 10 = 20 + 7 + 50 = 3 + 20 + 30 = 30 + 1 + 60 + 6 = 40 + 2 + 6 + 30 =

1 дм 8 см – 4 см = 2 дм 5 см – 1 дм 5 см = 1дм 9 см – 1 дм 4 см = 5 см + 5 см = 1 дм 8 см – 4 см = 2 дм 5 см – 1 дм 5 см = 1дм 9 см – 1 дм 4 см = 5...
Слайд № 10

1 дм 8 см – 4 см = 2 дм 5 см – 1 дм 5 см = 1дм 9 см – 1 дм 4 см = 5 см + 5 см = 1 дм 8 см – 4 см = 2 дм 5 см – 1 дм 5 см = 1дм 9 см – 1 дм 4 см = 5 см + 5 см = Качці потрібно на місяць 11 кг зерна, а курці — на 2 кг більше. Скільки кілограмів зерна потрібно на місяць качці й курці разом? Качці потрібно на місяць 11 кг зерна, а курці — на 2 кг більше. Скільки кілограмів зерна потрібно на місяць качці й курці разом?

Приклади Задача Посадили 11 кущів смородини, а порічок – на 3 більше. Скільки всього посадили кущів? Задача Посадили 11 кущів смородини, а порічок ...
Слайд № 11

Приклади Задача Посадили 11 кущів смородини, а порічок – на 3 більше. Скільки всього посадили кущів? Задача Посадили 11 кущів смородини, а порічок – на 3 більше. Скільки всього посадили кущів? Приклади Задача Посадили 11 кущів смородини, а порічок – на 3 більше. Скільки всього посадили кущів? Задача Посадили 11 кущів смородини, а порічок – на 3 більше. Скільки всього посадили кущів?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.