і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Читання й записування шестицифрових чисел у межах 200 000. Лічба сотнями тисяч до 10 сотень тисяч

Читання й записування шестицифрових чисел у межах 200 000. Лічба сотнями тисяч до 10 сотень тисяч

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Читання й записування шестицифрових чисел у межах 200 000. Лічба сотнями тисяч до 10 сотень тисяч

 

Мета: вправляти учнів у відкладанні чисел на рахівницях, ознайомити з поняттям мільйон; розвивати вміння учнів розв’язати задачу, яка містить поняття частина числа; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: таблиця для усної лічби, креслення задачі.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

• Пояснити розв’язання задачі № 202.

• Розв’язати задачу іншим способом.

• Записати числа із вправи № 203 (№ 1).

2. Усна лічба

Гра «Відшукай слово»

Обчислити приклади та за кодом розшифрувати слово. (Горизонт)

 

 

3. Завдання для опитування

• Розкласти число 380 412 на суму розрядних доданків.

• Прочитати числа, назвати найбільше та найменше число.

310 009, 259 500, 100 000, 780 432, 989 900.

• Відновити приклади.

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовчі вправи № 204-205

2. Пояснення матеріалу

— Назвіть найбільше шестицифрове число. (999 999)

— Додайте до нього одиницю. Яке число вийде? (1 000 000) Це семицифрове число, називається воно мільйон.

3. Первинне закріплення. Вправа № 206

4. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Перетворення іменованих чисел (№ 207)

Завдання виконати з коментуванням.

2. Самостійна робота за варіантами

I варіант — № 208 (І рядок);

II варіант — № 208 (ІІ рядок).

3. Задача № 209

 

 

4. Розв’язання задачі № 210

Після аналізу задачі вчитель пропонує розв’язати її самостійно.

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 211, 212.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    87
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    UK347059
  • Вподобань
    0
Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь