Чисте довкілля починається з мене.

Опис документу:
Мета: Продовжувати знайомити діток із нашими обов‘язками, щодо збереження екологічно чистого довкілля. Збагачувати знаннями про причинно – наслідковий зв‘язок між людиною і природнім середовищем. Приділити увагу сортуванню побутового сміття з метою подальшої перевикористання. Розвивати логічне мислення, пам‘ять, спостережливість, увагу та просторові уявлення. Виховувати почуття відповідальності і турботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Занаття

з еклогічного виховання

для дітей шостого року життя

ТДНЗ № 27

Вихователь: Кулик І.П.

Тема: Чисте довкілля починається з мене.

Мета: Продовжувати знайомити діток із нашими обов‘язками, щодо збереження екологічно чистого довкілля. Збагачувати знаннями про причинно – наслідковий зв‘язок між людиною і природнім середовищем. Приділити увагу сортуванню побутового сміття з метою подальшої перевикористання. Розвивати логічне мислення, пам‘ять, спостережливість, увагу та просторові уявлення. Виховувати почуття відповідальності і турботи.

Хід заняття.

  1. Організаційний момент.

(Можна використати як руханку)

Із гір тече джерельце

Й доріжку прокладає

Через ліси дрімучі,

Через поля безкраї.

Та що це? – Не джерельце!

Це вже ріка бурхлива

Несе життя в природу.

В водичці й наша сила!

  1. Основна частина

Повідомлення теми та мети заняття

(Звучить фонова музика « У світі тварин» Поля Моріа)

Запрошую дітей розглянути пейзаж із зображенням чистої річки, довкола буяє зелень і квіти, притягує небесна синь.

Навідні запитання, щодо обговорення зображуваного.

  • Що кинулось вам у вічі глянувши вперше на картину?

  • Які емоції ви відчуваєте дивлячись на цей пейзаж?

  • Ви б хотіли відпочивати на березі цієї річки?

  • Чи почувалися у безпеці, знаючи, що вода із цієї річки потрапить у крани ваших квартир? Обгрунтуйте відповідь. Х Вода чиста та прозора. Рослини, птахи, комахи, та тварини почувають себе добре у такому середовищі)

( звучить інша фонова музика Іоганн Себастьян Бах «Шторм» )

Демонструю інший пейзаж із замуленою річкою та засміченими берегами.

  • А тепер , що ви відчуваєте?

Д/ Г «Покажи емоції»

( Наприклад: страх, відраза, здивування)

  • Чому ви відчули такі емоції?

  • Чи б хотіли відпочити на лоні цієї природи?

Д/Г « Вибери правильну відповідь»

Із поданих зобоажень потрібно вибрати зображення винуватця забруднення довкілля.

Тварини Вітер Інопланетянин

Птахи людина

Д/Г «Прочитай за картинкою взаємозв‘язану послідовність»

Схема – ланцюг.

(діти будують коротку розповідь за схемою)

  • Так, як не прикро, лише людина, яка вважається найрозумнішим створінням на нашій планеті, може так сильно зашкодити довкіллю. І хоча таких людей дуже мало, та від їхньої байдужості страждає все живе.

  • Ви трішички втомились, тому хочу запросити вас на пікнік. Давайте оберемо транспорт.

Руханка

« Покажи транспорт, що назву»

Літак, автомобіль, човен, велосипед, повітряна куля, ракета.

  • Давайте поміркуєм, який транспорт найменше забруднює довкілля.

  • Допомагаю обгрунтувати кожен вибір.

Д/Г « Пікнік»

На розстелене покривало діти обирають і розкладають необхідні речі для такого відпочинку: Одноразовий посуд, муляжі овочів та вруктів, порожні коробочки з-під соку, пластикові пляшки і столові серветки).

(під час такого відпочинку завжди є ісце іграм)

Р/Г «Лови – кидай – падати не давай»

  1. Закріплення вивченого

  • Ну, що. Ми з вами гарно відпочили. Будемо покидати місце нашого пікніка.

  • А після пікніка нам потрібно прибрати. Але це не буде звичне прибириння. Давайте ми посортуємо наше сміття у різні контейнери.

Синій контейнер – папір

Чорний к – р - органічні покидьки, те, що створене природою

Червоний к – р - пластик.

  1. Підсумок

  • Як ви думаєте чому потрібно сортувати сміття?

  • Лише органічний матеріал добре рокладається в землі. Папір трохи довше. А от, щоб розчинився пластик потрібно близко 200 років.

  • Люди навчилися використовувати покидьковий матеріал з пластику чи паперу повторно, його очищають, подрібнюють чи плавлять і знову використовують у виготовленні нової продукції.

  • Так друге життя після переробки дають металевим та скляним покидьковим матеріалам.

  • Ви дуже гарно потрудились сьгодні. Впевнена, що берегти природу будете неодмінно. Тому маленьким екологам вручаю медалі за великі досягнення у збереженні довкілля.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
6
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!