• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Числовий вираз. Складання числових виразів за практичними діями з предметами, малюнками. Читання числових виразів різними способами, із застосуванням слів плюс, додати, мінус, відняти.

Числовий вираз. Складання числових виразів за практичними діями з предметами, малюнками. Читання числових виразів різними способами, із застосуванням слів плюс, додати, мінус, відняти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 57.

Тема: Числовий вираз. Складання числових виразів за практичними діями з предметами, малюнками. Читання числових виразів різними способами, із застосуванням слів плюс, додати, мінус, відняти.

Мета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20 на основі знань про попереднє й наступне число, розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Вступна бесіда

Сьогодні на уроці ми повинні закріпити вміння і навички додавати і віднімати в межах 20, складати і розв’язувати задачі.

А допоможе нам у цьому улюблений казковий герой, а хто саме — ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.

Всіх вилікує, зцілить,

Добрий лікар... (Айболить).

На дошці — ілюстрація Айболитя.

Правильно, це лікар Айболить.

Діти, а з якої казки цей герой? Хто її автор? (К. І. Чуковський)

Айболить — це казковий лікар. Він лікує звірів.

Коли я йшла до школи, він мене зустрів і сказав, що занедужали звірята. Але от лихо, у нього скінчилися ліки й аптечка порожня. Він просить вас, діти, про допомогу.

Чи згодні ви допомогти лікареві Айболитю?

Тоді починаємо.

Діти, а що повинне бути в аптечці? (Йод, зеленка, вітаміни, пігулки)

Що рекомендують робити лікарі, щоб не хворіти? (Уживати вітаміни)

Зараз ми будемо збирати вітаміни для звірів.

 2 Математичний диктант

 • Знайди різницю чисел: 7 і 3; 8 і 5.

 • Знайди суму чисел: 7 і 3; 4 і 2.

 • Зменшуване 9, від’ємник 4. Знайди різницю.

 • Знайди різницю чисел 10 і 3, а потім порівняй різницю

і від’ємник.

Молодці! Вітаміни ми зібрали.

 3 Гра «Ланцюжок»

 4 Робота за індивідуальними картками

А зараз до аптечки потрібно покласти таблетки. Щоб таблетки з’явилися в аптечці, вам потрібно виконати наступне завдання.

Візьміть картку № 1.

Діти, у кого на картці червоний кружечок, мають вибрати правильну відповідь та обвести її ручкою

Діти, у кого на картці зелений кружечок, мають знайти значення виразу і записати відповідь.

1 варіант

Зменшуване 8 9 9 9 10 10 10

Від’ємник3 4 5 6 789

 Різниця

2 варіант

Зменшуване 8 9 9 9 10 10 10

Від’ємник3 4 5 6 789

 Різниця 4 3 4 2 431

 5 2 6 352 2

 6 5 7 6 343

 — Перевіримо роботи.

Якщо робота виконана правильно, поставте знак плюс на картці.

Якщо допущені помилки, поставте знак мінус.

Як називаються числа при відніманні?

Таблетки в аптечці! Айболить каже, що ми заслужили на відпочинок.

Фізкультхвилинка

 Раз — піднятись, потягнутись,

Два — зігнутись, розігнутись,

 Три — в долоні три плеска.

 На чотири — руки ширше!

 П’ять — руками помахать,

Шість — за парту тихо сісти.

III. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Застосування знань. Розв'язування задач

Тепер потрібно покласти до аптечки йод. Для цього необхідно розв’язати задачу.

У лікаря Айболитя 14 пігулок, 4 пігулки він віддав бегемотові. Скільки пігулок залишилося в Айболитя?

Якщо складно розв’язати задачу, користуйтеся карткою з опорними словами.

Короткий запис

Було— 14 п.

Віддав—4 п.

Залишилося — ?

Перевірте розв’язання задачі. Яку дію використали? Чому?

Йод в аптечці!

 2 Самостійна робота

Ще залишилося покласти в аптечку зеленку. Для цього потрібно самостійно розв’язувати приклади.

10 – 7

7 – 6

10 – 5

20 - 10

6 + 3

1+ 8

4 + 6

20- 1

Підкресліть у прикладах зменшуване.

Молодці! Зеленка в аптеці!

Айболить пропонує провести гімнастику для очей.

Проведемо, друзі, з вами Ми гімнастику для очей.

Вправо, вліво подивились,

Знизу вгору, і зверху вниз.

Ти, кришталик, не гнівайся.

Ми не будемо циркуль брати,

Будемо поглядом коло писати.

 3 Порівняння чисел і виразів

Усе готове, Айболить почав збиратися в дорогу до хворих звірят. А хто йому допоміг дістатися хворих?

Щоб політ був успішним, виконайте наступне завдання — порівняйте числа і вираз (з коментуванням).

13 - 10 □ 4

8+ 2 □ 6

18 - 1 □ 10

7- 1 □ 10

19 - 1 □ 18

5+ 5 □ 11

Отже, Айболить вирушив до хворих звірят на орлові. А що відбулося далі, ми зараз подивимося. (Показ фрагмента, де Айболить вилікував бегемотиків і тигренят.)

Айболить вилікував звірят завдяки вашим знанням, умінням і працьовитості.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

Сьогодні на уроці ми вчилися додавати і віднімати в межах 20, складати і розв’язувати задачі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали