Числовий промінь. Додавання на числовому промені

Опис документу:
Конспект уроку математики для учнів 1 класу. Мета: ознайомити учнів із прийомами додавання і віднімання чисел на числовому промені; учити інтерпретувати дії додавання і віднімання за допомогою відрізків; користуватися знаками додавання і віднімання, термінами вираз, значення виразу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Числовий промінь. Додавання на числовому промені

Мета: ознайомити учнів із прийомами додавання і віднімання чисел на числовому промені; учити інтерпретувати дії додавання і віднімання за допомогою відрізків; користуватися знаками додавання і віднімання, термінами вираз, значення виразу; учити складати рівності на додавання на основі складу чисел 2, 3, 4, 5, 6; формувати вміння учнів складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення; виховувати почуття товариськості, дружби.

Перебіг уроку

І. Організація класу.

1. Привітання.

Продзвенів уже дзвінок,

Нас покликав на урок.

Ми за парти всі сідаєм

І роботу починаєм.

- Погляньте на свої робочі місця?

- Чи все необхідне для уроку приготували?

- Чи немає чогось зайвого?

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

1. Гра «Весела лічба». 

Учитель кілька разів стукає олівцем по столу, один учень називає відповідне число, а інший — стільки ж разів видає звуки, які імітують голос якоїсь тварини (курки, миші, жабки тощо).

2 . Усний рахунок.

Назвати склад числа 2, 4, 6, 8, 10. Які це числа? (парні)

Хто може назвати непарні числа?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Усне опитування

Полічіть від 1 до 10. (Завдання виконується ланцюжком.)

Полічіть від 10 до 1. (Завдання виконується ланцюжком.)

Яку геометричну фігуру накреслено на дошці? (Промінь.)

Допоможіть мені побудувати числовий промінь. (Учитель працює на дошці.) Щоб отримати числовий промінь, треба відкласти на промені відрізки рівної довжини. Відкладемо один відрізок і підпишемо під його кінцем число 1, відкладемо ще один відрізок. Від початку променя вже буде два відрізки, отже, підпишемо число 2... (Далі учні підказують дії вчителю.)

Назвіть попереднє число до числа 8 (3, 5...). Як отримати попереднє число?

Яке число отримаємо, якщо від 7 віднімемо 1? (Попереднє число 6.)

Назвіть наступне число до числа 4 (7, 9...). Як отримати наступне число?

Яке число отримаємо, якщо до 3 додамо 1? (Наступне число 4.)

Назвіть «сусідів» числа 6. (Попереднє число 5, наступне число 7.) Як отримати число 6 із попереднього до нього числа? (До 5 додати 1.) Як отримати число 6 із наступного? (Від 7 відняти 1.)

Назвіть числа, які менші ніж 5. За якою ознакою ви «впізнали» ці числа? (1, 2, 3, 4. Ці числа на числовому промені розташовані зліва від числа 5.)

Назвіть числа, які більші ніж 8. За якою ознакою ви «впізнали» ці числа? (9, 10... Ці числа розташовані на числовому промені справа від числа 8.)

Назвіть числа, які більші за 2, але менші ніж 8. (3, 4, 5, 6, 7.)

Які арифметичні дії ви знаєте? Що означає додати? відняти?

  1. Оголошення теми і мети уроку

- На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо вчитися обчислювати приклади за допомогою числового променя.

3. Практична робота. Гра «Шифрувальник»

- За допомогою числового променя обчисліть приклади. Кожна відповідь рівності – це певна буква. Букви пишемо в тому порядку, в якому порядку ви обчислювали вирази. Коли розв’яжете приклади, то розгадаєте зашифроване слово.

4.Робота з підручником.

Завдання 1. Обчислення прикладів.

Завдання 2.

  • Чи для кожного їжачка знайдеться черв’ячок?

  • Чи може якийся їжачок залишитись голодним?

ІV. Фізкультхвилинка.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота в друкованих зошитах.

Гра «Цікавинка».

1. 4 мишки гризли скоринку сиру. Підкралась кішка і схопила 1 мишку. Скільки мишок продовжувало гризти скоринку сиру? ( Ніскільки, всі миші порозбігалися)

2. Росте 4 берези. На кожній березі по 4 гілки. На кожній гілці є по 4 яблука. Скільки всього яблук? ( На березі яблука не ростуть)

VІ. Підсумок уроку.

  • Що вивчили на уроці?

  • Що вам сподобалося?

  • Чого ви навчилися?

  • За допомогою цеглинок ЛЕГО збудуйте сходинки в країну знань.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
7
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!