Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Число та цифра 0.

Математика

Для кого: 1 Клас

27.10.2020

186

1

0

Опис документу:
Розробка уроку для вчителів 1 класу НУШ. Урок відповідає віковим особливостям учнів: в ігровій формі, насичений руханками (у тому числі музичними), методами і формами роботи. Багато видів роботи розвивають логіку, пам'ять, креативність, сприяють формуванню життєвих компетентностей.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок математики

Тема. Число 0. Віднімання однакових класів. Віднімання та додавання з 0.

Мета: дати уявлення про число 0 та його місці у числовому ряду.

Завдання: – вчити учнів визначати нуль предметів, додавати і віднімати число 0, віднімати рівні числа;

  • удосконалювати вміння писати цифру 0;

  • формувати обчислювальні навички;

  • розвивати увагу, спостережливість, математичне мовлення;

  • виховувати повагу до українських козаків.

Очікувані результати: учні вміють порівнювати числа з нулем, додавати і віднімати число 0.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Методично-дидактичне забезпечення уроку: числовий ряд, іграшка Білочка, демонстраційні таблиці, ІКТ.

ХІД УРОКУ

1. Організаційний момент

Вже дзвінок наш дав сигнал,

Другий вже урок настав.

Працюватимо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

2. Коло вітань.

Давайте всім розкажемо, які круглі предмети ми бачили, коли йшли до школи. (Сонце, Місяць, око пташки, фари автомобіля, вивіску на магазині, рекламу та ін.)

3. Мотивація навчальної діяльності.

  • Який цікавий предмет до нас закотився. Ще й записочка до нього прикріплена. « Я схожий на одну цифру. Ви сьогодні на уроці зобов’язані її вивчити. Будьте слухняні, уважні. Бажаю вам цікавого уроку.»

4. Актуалізація опорних знань.

4.1. Математична розминка.

  • До нас прийшла Білочка й принесла горішки. Давайте порахуємо їх. (від 1 до 9).

  • Як отримати наступне число?

  • Стала вона їх у торбинку складати. ( Рахунок від 9 до1).

  • Як отримати попереднє число?

5. Усвідомлення нового матеріалу.

5.1. Проблемне питання.

  • Скільки горішків залишилося на столі?

  • А як записати?

5.2. Знайомство з числом та цифрою 0.

Він, як бублик, як калачик,

Як обручик чи як м’ячик,

Круглий сам. Ще в давнину

Цифру цю назвали нуль.

Давай назви його м ячем!

А хочеш бубликом назвем.

То як його не називай –

Це цифра нуль – ти так і знай.

5.3. Асоціації.

  • На що схожа цифра 0?

  • Що у вас вдома схоже на цифру 0?

5.4. Підсумок.

  • Що означає число 0?

  • Де місце 0 у числовому ряді?

6. Руханка. «Посмішка»

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=V9plpdJqxNk

7. Закріплення нового матеріалу.

7.1 Порівняння чисел.

7.2. Логічні запитання.

  • Скільки коліс у автомобіля?

  • Скільки коліс у мотоцикла?

  • Скільки коліс в санчатах?

  • Скільки коліс в човна?

  • Цей човен наших славних козаків і називається «чайка». Оригінал знаходиться в музеї на острові Хортиця в Запорозькій області, де була Запорозька Січ.

7.3. Робота за підручником. с.28, №2.

  • Скільки пташенят залишилося у гніздечку?

  • Як запишемо це число?

7.4. Робота в групах. ЛЕГО.

  • Намагайтеся дружно в групі із ЛЕГО зробити цифру «нуль». У кого найбільша вийде цифра?

7.5. Робота у зошитах.

  • Письмо цифри 0 у повітрі.

  • Письмо цифри 0 пальчиком на спині у сусіда.

  • Письмо цифри 0 за зразком.

7.6. Фізпауза «Чарівний потяг»

  • Встали вагончики і рушаємо за мною.

  • 1 зупинка. Подивіться направо і скажіть, які предмети схожі на цифру 0? ( Соняшник, ромашка на малюнках… )

  • 2 зупинка. Подивіться наліво і скажіть, які предмети схожі на цифру 0? (Годинник, віночок).

  • 1 зупинка. Подивіться один на одного і скажіть, які предмети схожі на цифру 0? (Обруч, ґудзики, кружечки на кофточках…

7.7. Вивчення віршика.

Є число, що зветься «нуль»,

Знають його всюди.

Відніми його, додай,

Що було те й буде.

7.8. Робота в парах «Знайди пару рукавичок»

7.9. Практична робота. Прикрась рукавички.

  • У вас на партах лежать кольорові олівці. Розфарбуйте рукавички, щоб вони були красиві.

8. Рефлексія.

  • Що у мене в руках? (Обруч)

  • По рядах в обруч занурюється той, хто назве, яких нуль предметів у нас в класі.

9. Підсумок уроку. Інтерактивна вправа «Мікрофон».

  • З яким числом ми познайомилися?

  • Де місце 0 у числовому ряді?

  • На який смаколик схожа цифра 0?

  • За хорошу роботу на уроці Білочка вам дуже вдячна і тому одну торбинку віднесе своїм діткам у ліс, а другу з бубликами дарує вам.

МОЛОДЦІ!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили