Число і цифра 5.Знайомство з купюрою 5 гривень та монетою 5копійок

Опис документу:
Конспект уроку для 1 класу з математики за підручником О. Гісь (2018р.) з конспектом, презентацією, дидактичними матеріалами, малюнками, відеоматеріалами з інтегрованими завданнями з економіки для НУШ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Число і цифра 5
Слайд № 1

Число і цифра 5

1 2 3 4 5
Слайд № 2

1 2 3 4 5

4+1=5
Слайд № 3

4+1=5

Потім вийшла погулять На папері цифра 5. Руки вправо простягнула, Ніжку бубликом зігнула.
Слайд № 4

Потім вийшла погулять На папері цифра 5. Руки вправо простягнула, Ніжку бубликом зігнула.

4<5 5>3 4>2
Слайд № 5

4<5 5>3 4>2

5 гривень
Слайд № 6

5 гривень

5 копійок
Слайд № 7

5 копійок

Чого у людини по 5?
Слайд № 8

Чого у людини по 5?

Написання цифри 5
Слайд № 9

Написання цифри 5

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК

ТЕМА ЧИСЛО І ЦИФРА 5. ПОНЯТТЯ «ОДИН — БАГАТО», «ПЕРШИЙ». УВОРЕННЯ 5. СУСіДИ 5.НАПИСАННЯ ЦИФРИ 5. ЗНАЙОМСТВО З КУПЮРОЮ 5 ГРИВЕНІЬТА МОНЕТОЮ ! 5 КОПІЙОК.

Мета: ознайомити учнів з числом і цифрою 5, з поняттями «один — багато», «п'ятий»; учити писати цифру 5; зіставляти цифру і число; формувати навички усної лічби ;познайомити з купюрою 5 гривень, монетою 5 копійок, виховувати старанність, цікавість до оточуючого світу.

Обладнання

  • Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь,І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2018.

  • Опорна таблиця «П'ять»(може замінено презентацією)

  • Зразок цифри 5.

  • Роздатковий матеріал :купюра «5 гривень», монета « 5 копійок».

  • Відео «Як писати цифру п'ять» https://www.youtube.com/watch?v=V4wrj4M49Hw

  • Малюнки «На що схожа цифра 5».

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. УСНИЙ РАХУНОК

1.Весела лічба

  • Затріщали шість сорок в парку на осиці.

Два чижі відповіли ї свистом у ялинці.

Скільки пташок? Щоб це взнати –треба їх порахувати.(8)

  • Сонце встало вранці-рано розбудило звірів всіх –

трьох корів, шістьох баранів. Скільки вийшло у двір їх?(8)

  • Дві подружки – Оля й Віра у дворі гуляли.

До них прийшли ще чотири –Аля, Ната, Іра, Галя.

Скільки стало разом їх, порахуй скоріш усіх! ?(6)

2. Гра «Ланцюжок» Учитель починає, учні поодинці продовжують лічбу «ланцюжком».

Лічба пряма та зворотня від 3 до 8; від 6 до 9; від 10 до 5.

3. Лічба предметів. Гра «Лего» » (учні показують за допомогою Лего відповіді на цікаві запитання про родину)

Скільки у вашій родині дітей?

Скільки у вашій родині дорослих?

Чи є у вашій родині домашні улюбленці?Скільки?

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

1. Бесіда (на таблиці зображено п'ять людей, предметів, речей)

Поміркуємо: пять пятеро. Це багато чи мало? Напевно, це мало.

2.Знайомство з сусідами цифри 5 (4 та 6)

Назвати попереднє числа 5(4).

Назвати послідуюче числа 5 (6).

3.Порівняти 5 з іншими числами натурального ряду(за допомогою лічильного демонстраційного матеріалу)

Що більше 3 чи 5, 5 чи 7?

Що менше 7 чи 5, 5 чи 8?

4.Утворення 2(за допомогою лічильного демонстраційного матеріалу)

4+1=5

6-1=5

5. Знайомство з купюрою «П'ять гривень» ( учн і розглядають купюри).

  • Аверс Богдан Хмельницький ( 1595 – 1657 ) – гетьман України, керівник визвольного руху українців проти польських шляхтичів у 1648 – 1654 роках. У 1654 році на Переяславській раді проголосив об`єднання України з Росією.

  • Реверс Церква в селі Суботові .Церква в селі Суботові – історико-архитектурна пам’ятка козацьких часів. Охороняється державою, як історичний заповідник.

6.Знайомство з монетою «П'ять копійок»(учн і розглядають монету).

  • (Аверс)На лицьовому боці (аверсі) монет у центрі розміщено зображення малого державного герба України — Тризуба, обрамленого з обох боків орнаментом з двох дубових листків і двох колосків.

  • (Реверс) На зворотному боці (реверсі) в центрі монети розміщено цифрове позначення номіналу, а під ним — відповідний напис «копійка», «копійки», «копійок».

У світі цікавого

  • Вага 5 копійок 5 грамів

Фізкультхвилинка

7. Робота за підручником с.34-35

1). Колективна робота з учнями вправ підручника с.34-35

2) Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрою 3.

— На що вона схожа?

Ось п’ятірка жартівлива,

Діток всіх розвеселила.

Як на хвостик повернеться,

В цифру два враз обернеться.

Чого в людському організмі по 1?

8. Робота в зошиті. Написання цифри 2

1) Пояснення вчителя.

Цифра 5 складається з маленької прямої палички, правого півовала і горизонтальної хвилястої лінії. Спочатку пишеться маленька пряма паличка. Починають її писати трохи правіше за середину верхньої сторони клітини (як і цифру 4) і ведуть похило до центра клітини. З цієї точки пишуть малий правий півовал — такий самий, як другий елемент у цифри 3. Потім угорі зліва направо пишуться останній елемент (злегка вигнута вниз паличка). Початок його співпадає з початком першого елементу цифри, а закінчується елемент у верхньому правому кутку клітини

2) Імітація написання цифри 5 у повітрі.(або з лего)

«I-раз, і-два, i-три». «І» — підняти руку, «раз» — руку опустити.

3) Відео Як писати 5 https://www.youtube.com/watch?v=V4wrj4M49Hw

4).Викладання цифри 5 з горіхів, ЛЕГО, камінців іт.д.

5.) Написання цифри 5 у зошиті.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

Перегляд
матеріалу
Поділитися

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн