Числівник: загальне значення,морфологічні ознаки, синтактична роль. Кількісні та порядкові числівники .

Опис документу:
Дану презентацію можна використати при подачі теми числівник: загальне значення,морфологічні ознаки, синтактична роль. Кількісні та порядкові числівники. Завдяки цій презентації учні швидше засвоюють дану тему.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку Числівник: загальне значення,морфологічні ознаки, синтактична роль. Кількісні та порядкові числівники 7 клас вчитель Кулеша Ольга Мар’ян...
Слайд № 1

Тема уроку Числівник: загальне значення,морфологічні ознаки, синтактична роль. Кількісні та порядкові числівники 7 клас вчитель Кулеша Ольга Мар’янівна

Мета уроку: формувати вміння учнів розпізнавати числівники у реченні, визначати їх морфологічні ознаки, з̕ ясовувати синтактичну роль, визначати ро...
Слайд № 2

Мета уроку: формувати вміння учнів розпізнавати числівники у реченні, визначати їх морфологічні ознаки, з̕ ясовувати синтактичну роль, визначати розряд числівників за значенням. Очікувані результати:учні знають загальне значення числівника;визначають його морфологічні ознаки, синтактичну роль, вміють визначати розряд за значенням.

ЧИСЛІВНИК – самостійна частина мови, що означає число, кількість, порядок предметів при лічбі.  ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ СКІЛЬКИ? КОТРИЙ? ЧИСЛІВНИКИ К...
Слайд № 3

ЧИСЛІВНИК – самостійна частина мови, що означає число, кількість, порядок предметів при лічбі.  ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ СКІЛЬКИ? КОТРИЙ? ЧИСЛІВНИКИ КІЛЬКІСНІ ПОРЯДКОВІ

Завдання: виписати назви частин мови   1. Скільки частин мови є у нашій мові ? 2. На які групи вони поділяються ? 3. Які частини мови ми вже вивчил...
Слайд № 4

Завдання: виписати назви частин мови   1. Скільки частин мови є у нашій мові ? 2. На які групи вони поділяються ? 3. Які частини мови ми вже вивчили ? 4. Які частини мови ви ще вивчали у молодшій школі ? 5. Що вам відомо про числівник ? 6. На яких уроках ви використовуєте числівник ?

Запорозький дуб   У Великій Хортиці, на Запорозькій Січі, першим гетьманом якої був Байда-Вишневецький, і досі стоїть один могутній дуб. Це один з ...
Слайд № 5

Запорозький дуб   У Великій Хортиці, на Запорозькій Січі, першим гетьманом якої був Байда-Вишневецький, і досі стоїть один могутній дуб. Це один з найстаріших дубів в Україні: йому вже понад сім століть. Ще за Богдана Хмельницького цьому дубові було понад чотириста років. Дуб-велетень витримав усі випробування часу, зберіг до глибокої старості свою силу й красу. Могутня краса цього дуба складається з вісімнадцяти великих гілок, периметр крони ̶ сто два метри. Її зелений тінистий намет має сорок три метри в поперечнику і здалека скидається на цілий гай. Окоренок дуба на обмах утовшки шістсот п’ятдесят шість сантиметрів, діаметр стовбура двісті вісім сантиметрів, а висота дерева дорівнює тридцять шість метрів. Чому ж цей велетень живе і зеленіє навесні ось уже сьомий вік? Крона ̶ верхня частина дерева, що являє собою сукупність його гілок.   Окоренок ̶ частина стовбура від кореня до гілок.

Завдання : (по варіантах)   виписати у дві колонки слова, які відповідають на питання Скільки? Котрий?   ̶ Що означають слова, які відповідають на ...
Слайд № 6

Завдання : (по варіантах)   виписати у дві колонки слова, які відповідають на питання Скільки? Котрий?   ̶ Що означають слова, які відповідають на питання Скільки?   ̶ Що означають слова, які відповідають на питання Котрий?

Завдання : визначити відмінок числівників: один вісімнадцяти двісті вісім першим сьомий Завдання : знайти числівники у поданих реченнях. Козацька с...
Слайд № 7

Завдання : визначити відмінок числівників: один вісімнадцяти двісті вісім першим сьомий Завдання : знайти числівники у поданих реченнях. Козацька сотня розтанула у пітьмі. У цьому бою загинуло понад сто козаків. Четвірка друзів вирушила в мандри. До берега причалило з десяток козацьких байдаків.

Домашнє завдання § 37 , ст.184-185 , впр.420 (високий рівень) впр.421.
Слайд № 8

Домашнє завдання § 37 , ст.184-185 , впр.420 (високий рівень) впр.421.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
2
4
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!