і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Цикл презентацій до теми "Літературна казка"

Опис презентації окремими слайдами:
ОСКАР УАЙЛЬД (1854-1900) ОСКАР УАЙЛЬД (1854-1900)
Слайд № 1

ОСКАР УАЙЛЬД (1854-1900) ОСКАР УАЙЛЬД (1854-1900)

Тема. 0. Уайльд «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя Мета: сприяти усвідомленню учням...
Слайд № 2

Тема. 0. Уайльд «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя Мета: сприяти усвідомленню учнями символічного значення образів твору, його ідейно-художніх особливостей; продовжувати формувати навички аналізу літературної казки, характеристики образів, вміння розв'язувати проблемні питання, висловлювати свої думки та враження; виховувати на гуманістичному змісті казки, моральні цінності: доброту, повагу до батьків, почуття вдячності, шляхетність. Теорія літератури: тема, ідея твору.

Орієнтовний план казки Поява Хлопчика-Зірки у будинку Дроворуба. Безсердечневідношення Хлопчика до оточуючих. Зустріч із жебрачкою. Кара за жорсток...
Слайд № 3

Орієнтовний план казки Поява Хлопчика-Зірки у будинку Дроворуба. Безсердечневідношення Хлопчика до оточуючих. Зустріч із жебрачкою. Кара за жорстокість і егоїзм. В пошуках матері. В полоні у Чаклуна. Винагорода за любов, доброту, милосердя.

СПРИЙНЯТТЯ ТА ЗАСВОЄННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Бесіда — Скільки років шукала мати свого сина? — Які деталі в описі жебрачки свідчать про її страж­дання? ...
Слайд № 4

СПРИЙНЯТТЯ ТА ЗАСВОЄННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Бесіда — Скільки років шукала мати свого сина? — Які деталі в описі жебрачки свідчать про її страж­дання? — Що сказав Хлопчик про свою матір? — Що свідчить про надзвичайне збудження бідо­лашної жінки красномовніше за слова? — Як мати просила Хлопчика іти за нею? — Поясніть, як ви розумієте образний вислів «на­глухо закрити серце». — Які зміни відбулися в зовнішності Хлопчика? — Чому Хлопчик мусив вирушити в дорогу? Зачитайте уривок, в якому пояснюється гріх Хлопчика. — Самокритичне ставлення до себе... Це добре чи погано?

Обговорення характеристики літературного героя з використанням таблиці, складеної на попередньому уроці — З чого почалося духовне очищення Хлопчика...
Слайд № 5

Обговорення характеристики літературного героя з використанням таблиці, складеної на попередньому уроці — З чого почалося духовне очищення Хлопчика-Зірки? — Куди Хлопчик побіг і для чого? — Як спочатку складаються стосунки героя з природою? Як ставляться до нього рослини, птахи, звірі? Що відповіли на його запитання Кріт, Коноплянка, Білочка? — Розкажіть про внутрішній стан хлопчика. — Чи плакав раніше Хлопчик? Що означають його сльози? Чому сльози гіркі? — Що згодом змінилося в стосунках Хлопчика з Божими створіннями? — Як склалися стосунки героя з людьми? — Скільки часу тривали пошуки матері? Зачитайте уривок, в якому говориться, як світ повівся з Хлопчиком. — Чому вояки не пустили Хлопчика в місто? Як вони називали його? — Що сказав він воякам про свою матір? Чи цурався він її зараз?

— Хто провів Хлопчика в місто? Які завдання давав Хлопчику Чаклун упродовж трьох днів. Хто допомагав Хлопчику і чому? — Як став Хлопчик розмовляти?...
Слайд № 6

— Хто провів Хлопчика в місто? Які завдання давав Хлопчику Чаклун упродовж трьох днів. Хто допомагав Хлопчику і чому? — Як став Хлопчик розмовляти? Знайдіть слова, з якими він звертається до інших. — Кому віддав монети Хлопчик і чому? Як ставився хлопчик до побоїв? — Але третього разу Хлопчику теж загрожувала смерть? Чому він віддав монету прокаженому? Що він сказав прокаженому? — Чим пояснюються зміни у ставленні людей до героя? — Які внутрішні й зовнішні зміни сталися із Хлопчиком-Зіркою? Що з'явилося в його очах? — Чим пояснив Хлопчик-Зірка свою відмову стати володарем? — Як виявилася радість Хлопчика при зустрічі з матір'ю? — Чи пробачила його мати? — Яким володарем він став? — Чи віддячив він своїх названих батьків?

Колективне відслідковування шляху духовного очищення Хлопчика-Зірки 1. Зрозумів свою провину, свій гріх. 2. Вирішив знайти матір. 3. Відчув себе са...
Слайд № 7

Колективне відслідковування шляху духовного очищення Хлопчика-Зірки 1. Зрозумів свою провину, свій гріх. 2. Вирішив знайти матір. 3. Відчув себе самотнім; стало дуже важко на душі; заплакав гіркими сльозами. 4. Став просити пробачення у всіх Божих створінь. 5. Терпів приниження, образи від людей. 6. Шукав матір, до крові збиваючи свої босі ноги об гостре каміння. 7. Звільнив бідне Зайченя від пастки мисливця. 8. Пожертвував собою задля прокаженого. 9. Навколішках випросив у матері пробачення. 10. Став милосердним і справедливим до всіх володарем. 11. Лісорубові та його дружині послав багато дорогих подарунків, а дітей зробив вельможами. 12. Нікому не дозволяв він поводитися жорстоко з птахами й звірами і вчив усіх любові, добра та милосердя.

. Визначення теми та ідеї казки «Хлопчик-Зірка». — Про кого розповів автор у казці? З якою метою? Тема: оповідь про чарівні події в житті знайденог...
Слайд № 8

. Визначення теми та ідеї казки «Хлопчик-Зірка». — Про кого розповів автор у казці? З якою метою? Тема: оповідь про чарівні події в житті знайденого хлопчика; про те, як крізь муки і страждання людина приходить до людяності і добра; про справжню красу людини. Ідея: люди повинні бути добрими, милосердними, справедливими, шляхетними, повинні допомагати один одному.

Повідомлення учня про значення слова «зірка» у творі (Зірка — небесне тіло; зірка — геометрична форма; зірка — морська тварина; зірка — знаменитіст...
Слайд № 9

Повідомлення учня про значення слова «зірка» у творі (Зірка — небесне тіло; зірка — геометрична форма; зірка — морська тварина; зірка — знаменитість; провідна зоря, зіркова хвороба — Яке ж , на вашу думку, із перерахованих значень слова зірка криється у назві казки?

Слайд № 10

Які епізоди казки зображені на слідуючих слайдах?
Слайд № 11

Які епізоди казки зображені на слідуючих слайдах?

эгоизм, себялюбие, высокомерие, гордыня, злоба, жестокость
Слайд № 12

эгоизм, себялюбие, высокомерие, гордыня, злоба, жестокость

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підготуватися до контрольної роботи.
Слайд № 16

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підготуватися до контрольної роботи.

  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Інтерактивна вправа «Мікрофон» ♦ Продовжте речення. «Мораль цієї казки, на мій погляд, така: ...».  
Слайд № 17

  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Інтерактивна вправа «Мікрофон» ♦ Продовжте речення. «Мораль цієї казки, на мій погляд, така: ...».  

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріал допомагає урізноманітнити уроки, цим самим зацікавити учнів під час вивчення теми "Літературна казка".
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    209
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    HE355279
  • Вподобань
    0
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь