Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Цікаві завдання зі словниковими словами

Українська мова

Для кого: 4 Клас

18.09.2021

124

3

0

Опис документу:

Ігрова діяльність – один із ефективних засобів підвищення якості сприймання молодшими школярами навчального матеріалу. Навчальна задача, яка ставиться в ігровій формі, має ту перевагу, що в ігровій ситуації дитині зрозуміла сама необхідність надбання нових знань і способів дії. Дякуючи грі діти вчаться новому і запам'ятовують словникові слова.

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Цікаві завдання зі словниковими словами

Гру називають джерелом радості, королевою дитинства і восьмим чудом світу. Гра для дитини – саме життя, з усіма його прикрасами, хвилюваннями, вдачами і розчаруваннями.

Ігрова діяльність – один із ефективних засобів підвищення якості сприймання молодшими школярами навчального матеріалу. Навчальна задача, яка ставиться в ігровій формі, має ту перевагу, що в ігровій ситуації дитині зрозуміла сама необхідність надбання нових знань і способів дії. Дитина, захоплена грою, ніби не помічає, що вона вчиться, хоча при цьому зустрічається з багатьма труднощами, які потребують перебудови її уявлень і пізнавальної діяльності. Якщо на уроках дитина виконує завдання дорослого, то в грі вона вирішує власну проблему.

Дидактичні ігри, ігрові вправи і прийоми дають можливість учителеві не тільки підвищити активність учнів. А й залучити пасивних до творчої розумової діяльності. Крім того, зазначають психологи, вони знижують утому школярів, зацікавлюють змістом уроку, створюють емоційне піднесення, захоплення, радість. Учені довели, що коли дитина здійснює розумову діяльність із захопленням, вона не відчуває втоми, навіть якщо витрачає багато часу на виконання завдань. Дидактичні ігри розвивають спостережливість, увагу, пам'ять, мислення, мову, сенсорну орієнтацію, кмітливість. Тому їх можна використовувати під час вивчення і закріплення будь-якої теми, на уроках узагальнення знань. Сучасна дидактика, звертаючись до ігрових форм навчання, справедливо вбачає в них можливості ефективної взаємодії учителя та учнів, продуктивної форми їх спілкування.

Дидактичні ігри, використані не як самоціль, не заради розваги, а як вправи в цікавій формі,- важливий засіб навчання і виховання дітей. Дитячі ігри сприяють не тільки всебічному розвиткові, а й підносять інтерес до знань. Спонукання дітей до знань, виховання інтересу до шкільного предмета потрібні і в навчанні мови. Різноманітні ігри та цікаві вправи саме й дають можливість у захоплюючій формі розвивати, збагачувати мову учнів, поглиблювати знання, закріплювати вивчений на уроках матеріал.

Гра «Склади слова»

ТВАРИНИ

кйорнжвоао ербвлдю оаджбл міджьл

елалке емдвіьд ьелон леядт

ьаєзц аїжк оввк ззлоуя

Відповідь:заєць, жайворонок, верблюд, бджола, джміль,лелека, ведмідь, олень, дятел, їжак, вовк, зозуля

ДНІ ТИЖНЯ

одеопнілк иптняяц роіввток

ечтвгре аесред еілндя осбута

Відповідь: понеділок, вівторок, середа, четвер, п ятниця, суббота, неділя.

ПРОФЕСІЇ

ооксмнват аттеудп идерторк каемхні

пзирентде біркан роагнмо мррееф

кбйаоменр фоерш иутльче

Відповідь: космонавт, президент, комбайнер, шофер, директор, агроном, механік, фермер, депутат, банкір, учитель.

ДЕРЕВА

рохгі цаікяа соиак зебера

унябля бориоган ехамерч

Відповідь: горіх, береза, акація, осика, яблуня, горобина, черемха


Гра «Збери склади»

1 клас

ба І ся І бу ро І та І во ле І ка І ле ка І гум

ду І сь І ді зо І ля І зу пір І па кор І цу

2 клас

ця І ву І ли ван І ди ля І не І ді по І ка І мил

ди І ти І на тел І дя дар І ка І лен во І чер І ний

ви І че І ки І ре мя І дух І ний не І ді І по І лок

3 клас

пед І ло І ве І си ха І че І рем бай І ком І нер

ку І ру І ку І дза ця І кри І ни ня І че І реш

метр І ти І сан бі І спа І си га І во І три

рек І ди І тор хви І на І ли мер І фер

4 клас

ле І фон І те ло І метр І кі во І пра І руч

не І фа І ра во І лі І руч ка І пуб І рес І лі

нік І ме І ха ва І дер І жа пе І ту І тем І ра І ра

га І рен І ше роб І де І гар те І ма І гра І ле





Гра «Знайди склад»

1 клас

ба…ся ле…ка цу…ка па…солька

ді…сь лі…ка под…га оди…дцять

зо…ля о…вець за…ка чо…надцять

2 клас

ве…сень ву…ця ди…на ка…дар

по…ділок по…ка се…да оз…ка

че…вики чер…вий чи…ння у…тель

Бать…щина жай…ронок по…редині чер…ний

3 клас

ав…мо… спа…бі го…зонт де…тат

бібліо…ка три…га хви…на ки…ня

комбай… ко…дор кри…ця се…да

ве…си… де…метр пше…ця вог…ще

4 клас

дер…ва по…реду респуб…ка пят…сят

лі…руч мі…нець дисцип…на кі…метр

пра…руч. тро…бус ре…лю…я по…ре…ні

ме…нік телег…мА тем…ра…ра фа…ра




Гра «Знайди зайве слово»

1. Київ, Україна, український, Батьківщина

2. Вересень, їжак, заєць, олівець

3. Одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять, мільйон

4. Юннат, читання, ввечері, завдання

5. Пам’ять, мільйон, п’ятсот, ім’я

6. Телеграма, телефон, температура, турнір

7. Хвилина, сантиметр, дециметр, кілометр

8. Інженер, аеродром, юннат, гардероб

9. Механік, бібліотека, учитель, інженер

10. Автобус, аеродром, тролейбус, трамвай

11. Понеділок, середа, спасибі, четвер

12. Година, секунда, годинник, хвилина

13. Влітку, вдень, взимку, восени

14. Вчора, вдень, ввечері, вранці

15. Абрикос, адреса, агроном, гектар

16. Абрикос, апельсин, пшениця, черешня

17. Заєць, олівець, океан, медаль

18. Дятел, ведмідь, жайворонок, лелека

19. Ґудзик, джміль, дзиґа, дзьоб



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.