Цікаві завдання з тем " Займенник. Числівник"

Опис документу:
Дидактичні завдання з тем " Займенник. Числівник"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЗАЙМЕННИК

  1. Прочитай речення. Випиши займенники.

Рiдна мати моя , ти ночей не доспала.

Ми є дiти українськi , хлопцi та дiвчата.

Один одвiт я тiльки маю :

Се справи рiдної любов.

За тебе , мiй коханий краю ,

Готовий я пролити кров.

2 Спиши речення . Займенники , що у дужках , використай у потрiбнiй формi .

О , слово рiдне -- чисте джерело , (я) з дитинства в юнiсть привело.

За (ти) завше будуть мандрувати очi материнськi i бiлява хата .

Всiм серцем любiть Україну свою -- i вiчнi ми будемо з (вона) .

  1. Перебудуй текст , замiнивши 1-шу особу однини на 2-гу особу однини.

Я блукав по весняному лiсi. Настрiй у мене був пiднесений. Я радiв веснi. Та раптом менi почулося жалiбне попискування. На лiсовiй стежинi я побачив зайчика , який потрапив у сiльце. Вiн дивився на мене вологими очима i тремтiв вiд страху . Моє дитяче серце пiдказало як треба дiяти ...

Зайчик зупинився , вдячно подивився на мене i подався геть.

4 Постав займенники у потрiбнвй формi . Запиши словосполучення .

З (вона) , пiд (ми) , за (ти) , перед (вiн) , вiд (ви) , у (вони) .

5 Перебудуй текст iз змiною першої особи однини на другу особу множини .

Я люблю вiдпочивати в селi. Там дуже красиво. З усiх бокiв село

оточене лiсом , а недалеко протiкає рiчка. У мене багато друзiв ,

з якими я ходжу в лiс. Вечорами я слухаю бабусинi казки.

ЧИСЛIВНИК

1 Запиши числiвники словами .

11 , 50 , 60 , 70 , 80 , 90 , 16 , 600 , 1996

  1. Поєднай числiвники з iменниками. Запиши утворенi словосполучення.

11 (кiнь) , 50 (день) , 20 (корова) , 2 (село) , 3 (учень) ,

10 (дiвчина) , 32 (дiти) , 23 (номер) , 3 (яблуко) , 6 (вiвця).

  1. Вiд числiвникiв , якi вiдповiдають на питання скiльки? утвори числiвники, якi вiдповiдають на питання котрий? який?

П`ять -- Сорок вiсiм --

Шiстнадцять -- Двадцять п`ять --

Шiстсот -- Шiстдесят один --

4 Поєднай кожен числiвник з одним iз поданих iменникiв та запиши їх .

1 , 2 , 5 , 16 , 70 , 600 , 34 .

Стiл , хлопець , книжка , мiсто , корабель .

5 Запиши арифметичнi вирази словами разом з отриманою вiдповiддю .

65 - 30 = 11 + 14 = 78 - 54 =

41 - 31 = 500 + 20 = 700 - 70 =

6 Запиши словами час , якй показав годинник .

Використай рiзнi способи називання часу .

10 год.45 хв. , 14 год.15 хв , 22 год.17 хв .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн