і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Цікаві завдання з тем " Займенник. Числівник"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

ЗАЙМЕННИК

  1. Прочитай речення. Випиши займенники.

Рiдна мати моя , ти ночей не доспала.

Ми є дiти українськi , хлопцi та дiвчата.

Один одвiт я тiльки маю :

Се справи рiдної любов.

За тебе , мiй коханий краю ,

Готовий я пролити кров.

2 Спиши речення . Займенники , що у дужках , використай у потрiбнiй формi .

О , слово рiдне -- чисте джерело , (я) з дитинства в юнiсть привело.

За (ти) завше будуть мандрувати очi материнськi i бiлява хата .

Всiм серцем любiть Україну свою -- i вiчнi ми будемо з (вона) .

  1. Перебудуй текст , замiнивши 1-шу особу однини на 2-гу особу однини.

Я блукав по весняному лiсi. Настрiй у мене був пiднесений. Я радiв веснi. Та раптом менi почулося жалiбне попискування. На лiсовiй стежинi я побачив зайчика , який потрапив у сiльце. Вiн дивився на мене вологими очима i тремтiв вiд страху . Моє дитяче серце пiдказало як треба дiяти ...

Зайчик зупинився , вдячно подивився на мене i подався геть.

4 Постав займенники у потрiбнвй формi . Запиши словосполучення .

З (вона) , пiд (ми) , за (ти) , перед (вiн) , вiд (ви) , у (вони) .

5 Перебудуй текст iз змiною першої особи однини на другу особу множини .

Я люблю вiдпочивати в селi. Там дуже красиво. З усiх бокiв село

оточене лiсом , а недалеко протiкає рiчка. У мене багато друзiв ,

з якими я ходжу в лiс. Вечорами я слухаю бабусинi казки.

ЧИСЛIВНИК

1 Запиши числiвники словами .

11 , 50 , 60 , 70 , 80 , 90 , 16 , 600 , 1996

  1. Поєднай числiвники з iменниками. Запиши утворенi словосполучення.

11 (кiнь) , 50 (день) , 20 (корова) , 2 (село) , 3 (учень) ,

10 (дiвчина) , 32 (дiти) , 23 (номер) , 3 (яблуко) , 6 (вiвця).

  1. Вiд числiвникiв , якi вiдповiдають на питання скiльки? утвори числiвники, якi вiдповiдають на питання котрий? який?

П`ять -- Сорок вiсiм --

Шiстнадцять -- Двадцять п`ять --

Шiстсот -- Шiстдесят один --

4 Поєднай кожен числiвник з одним iз поданих iменникiв та запиши їх .

1 , 2 , 5 , 16 , 70 , 600 , 34 .

Стiл , хлопець , книжка , мiсто , корабель .

5 Запиши арифметичнi вирази словами разом з отриманою вiдповiддю .

65 - 30 = 11 + 14 = 78 - 54 =

41 - 31 = 500 + 20 = 700 - 70 =

6 Запиши словами час , якй показав годинник .

Використай рiзнi способи називання часу .

10 год.45 хв. , 14 год.15 хв , 22 год.17 хв .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Дидактичні завдання з тем " Займенник. Числівник"
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    204
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    MX210997
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання