Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Цікаві завдання з тем " Займенник. Числівник"

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №MX210997
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №MX210997
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАЙМЕННИК

  1. Прочитай речення. Випиши займенники.

Рiдна мати моя , ти ночей не доспала.

Ми є дiти українськi , хлопцi та дiвчата.

Один одвiт я тiльки маю :

Се справи рiдної любов.

За тебе , мiй коханий краю ,

Готовий я пролити кров.

2 Спиши речення . Займенники , що у дужках , використай у потрiбнiй формi .

О , слово рiдне -- чисте джерело , (я) з дитинства в юнiсть привело.

За (ти) завше будуть мандрувати очi материнськi i бiлява хата .

Всiм серцем любiть Україну свою -- i вiчнi ми будемо з (вона) .

  1. Перебудуй текст , замiнивши 1-шу особу однини на 2-гу особу однини.

Я блукав по весняному лiсi. Настрiй у мене був пiднесений. Я радiв веснi. Та раптом менi почулося жалiбне попискування. На лiсовiй стежинi я побачив зайчика , який потрапив у сiльце. Вiн дивився на мене вологими очима i тремтiв вiд страху . Моє дитяче серце пiдказало як треба дiяти ...

Зайчик зупинився , вдячно подивився на мене i подався геть.

4 Постав займенники у потрiбнвй формi . Запиши словосполучення .

З (вона) , пiд (ми) , за (ти) , перед (вiн) , вiд (ви) , у (вони) .

5 Перебудуй текст iз змiною першої особи однини на другу особу множини .

Я люблю вiдпочивати в селi. Там дуже красиво. З усiх бокiв село

оточене лiсом , а недалеко протiкає рiчка. У мене багато друзiв ,

з якими я ходжу в лiс. Вечорами я слухаю бабусинi казки.

ЧИСЛIВНИК

1 Запиши числiвники словами .

11 , 50 , 60 , 70 , 80 , 90 , 16 , 600 , 1996

  1. Поєднай числiвники з iменниками. Запиши утворенi словосполучення.

11 (кiнь) , 50 (день) , 20 (корова) , 2 (село) , 3 (учень) ,

10 (дiвчина) , 32 (дiти) , 23 (номер) , 3 (яблуко) , 6 (вiвця).

  1. Вiд числiвникiв , якi вiдповiдають на питання скiльки? утвори числiвники, якi вiдповiдають на питання котрий? який?

П`ять -- Сорок вiсiм --

Шiстнадцять -- Двадцять п`ять --

Шiстсот -- Шiстдесят один --

4 Поєднай кожен числiвник з одним iз поданих iменникiв та запиши їх .

1 , 2 , 5 , 16 , 70 , 600 , 34 .

Стiл , хлопець , книжка , мiсто , корабель .

5 Запиши арифметичнi вирази словами разом з отриманою вiдповiддю .

65 - 30 = 11 + 14 = 78 - 54 =

41 - 31 = 500 + 20 = 700 - 70 =

6 Запиши словами час , якй показав годинник .

Використай рiзнi способи називання часу .

10 год.45 хв. , 14 год.15 хв , 22 год.17 хв .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Дидактичні завдання з тем " Займенник. Числівник"
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    318
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    MX210997
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №MX210997
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №MX210997
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти