Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Цікава математика

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JU069772
За публікацію цієї методичної розробки Касьянова Наталя Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №JU069772
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Цікава математика.

Мета: ознайомити учнів з математичною наукою; формувати в учнів обчислювальні навички, мову, логічне мислення, наполегливість; розвивати в дітей увагу, математичну мову, аналітичне мислення, вміння виділяти суттєві ознаки і властивості; виховувати любов до математики та повагу до своїх однолітків, взаємоповагу.

Обладнання: мультимедійна презентація, роздрукований матеріал (кути, многокутники, букви), жетони, медалі.

Тип заняття: бесіда з елементами гри.

Хід заняття

І Організаційний момент

1. Привітання

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!».

2. Перевірка готовності до заняття

- Приберіть все зайве з парт, щоб вас нічого не відволікало.

3. Оголошення теми і мети заняття

- Діти, сьогодні ми з вами поділимося на три команди: перший ряд – команда «Знавців», другий ряд – команда «Совенят», третій ряд – команда «Блискавок». Кожен з вас на протязі виховної години буде отримувати жетони. А потім в кінці виховної ми підрахуємо жетони кожної команди. Виграє та команда у якої найбільше жетонів, та команда отримає нагороди.

- Отже розпочинаємо. А почнемо з теми нашої виховної години. Щоб її дізнатися, вам потрібно розгадати анаграму, тобто розшифрувати слово:

КАТИМАТЕМА

  • Так що це? Правильно, математика!

ІІ Основна частина

  1. Розповідь про математику

  • Зараз я вам розповім про історію математику та найвідоміших математиків. Будьте уважні, тому що потім перевірю як ви мене уважно слухали.

  • Матема́тика – з грецької мови перекладається як «знання». Ця наука виникла дуже давно, ще до нашої ери. Вона потрібна була первісним людям для практичних потреб, а саме: рахувати, обчислювати, вимірювати, досліджувати форми та рух тіл. Виникнення математики повязують з виникненням системи числення, тобто вважають, що математика виникла, коли виникли перші числа. Історію математики вчені зазвичай поділяють на 3 періоди:

  1. період зародження математики як самостійної дисципліни;

  2. період елементарної математики;

  3. період сучасної математики.

  • Математика використовується і в інших науках таки як: фізика, механіка, біологія, хімія, медицина, економіка та багато інших.

  • А зараз для вашого усестороннього розвитку я вам пропоную послухати про найвідоміших математиків:

  1. Архімед - давньогрецький математик, фізик та інженер, один з найвидатніших вчених античності. Він винайшов загальні методи знаходження площі тіл.

  2. Мухаммад Ал-Хорезмі – вперше запропонував десяткову систему числення.

  3. Блез Паскаль - сконструював першу механічну обчислювальну машину для двох арифметичних дій. Тобто можна сказати, що створив перший калькулятор.

  4. Ісаак Ньютон – розробляв методи розв’язування задач на знаходження об’ємів тіл.

  • Ось така для вас пізнавальна інформація.

  • А зараз перевіримо якими ви були уважними. Не забувайте, що ми працюємо у командах і заробляємо жетони. Будьте активними.

  • Отже запитання:

  1. Як з грецької мови перекладається слово математика?

  2. Коли виникла математика?

  3. Для чого вона була потрібна первісним людям?

  4. На скільки періодів поділяють історію математики?

  5. У яких науках використовується математика?

  6. Яких відомих математиків ви запам’ятали?

  • Молодці! Працюємо далі.

  1. Бліц опитування

  • А зараз перевіримо як ви добре вчили правила математики.

  • Я буду задавати питання, а вам потрібно швидко дати відповіді на питання. Хто перший піднімає руку і правильно відповідає отримує жетон. Отже починаємо.

  1. Назвіть одиниці вимірювання маси. (г, кг, ц)

  2. Як називається результат дії ділення? (частка)

  3. Сума довжин усіх сторін многокутника? (периметр)

  4. Одиниця вимірювання місткості? (літр)

  5. Замкнена ламана це? (многокутник)

  6. Як називається результат дії множення? (добуток)

  7. Назвіть найменше двоцифрове число (10)

  • Тепер я вам буду показувати зображення а ви повинні будете назвати, що це.

  1. Зображення тупого кута.

  • Діти погляньте на цей кут та скажіть який він? (тупий)

  1. Зображення прямого кута

  • А це який кут? (прямий)

  1. Зображення розгорнутого кута

  • Який це кут? (розгорнутий)

  1. Зображення гострого кута

  • А це який кут? (гострий)

  • Молодці!

  1. Робота над ребусами

- А зараз я пропоную вам відгадати ребуси! Зараховую тільки відповіді тільки тих дітей, які не викрикують, а дотримуються правила «піднятої руки». Отже, почнемо!

  • ві3ла (вітрила)

  • 100рона (сторона)

  • ві2га (відвага)

  • 7я (сімя)

  • 3зуб (тризуб)

  • про100(просто)

  1. Фізкультхвилинка (електронна)

  • А зараз трохи відпочинемо і проведемо фізкультхвилинку

  1. Цікаві задачі

  • Зараз я вам пропоную порозгадувати цікаві задачки.

  1. На столі стояли 3 склянки з вишнею. Костя з'їв 1 стакан вишні, поставивши порожню склянку на стіл. Скільки склянок стало? (3)

  2. Коли козі пройде 7 років, що буде далі? (Піде восьмий рік)

  3. Уявіть, що ви - машиніст поїзда: в ньому 3 вагона, в кожному вагоні 30 місць. Скільки років машиністу? (7 років)

  4. Катя і Маша з'їли по одному яблуку. Скільки з'їла їх мама? (Жодного)

  5. Мене звуть Олена. У мого брата тільки одна сестра. Як звуть сестру мого брата? (Олена)

  6. Жили собі п'ятеро синів, і в кожного з них була сестра. Порахуйте, скільки ж дітей у сім'ї?

  • Молодці!

  1. Відгадування загадок

  • Я вам пропоную відгадати загадки про геометричні фігури.

  1. Я без сторін і без кутів,

Як звуся, відгадай.

І на малюнках дітлахів

У сонечку впізнай. (Круг)

  1. Олівці Петрусь узяв,

Швидко щось намалював.

Хоч крути, а хоч верти,

Має тільки три кути. (Трикутник)

  1. На квадрат я дуже схожий.

Маю теж чотири сторони.

Тільки дві з них протилежні —

Однакової довжини.

А сусідні — різні. (Прямокутник)

  1. В мене ось такі кути,

Вони схожі, як брати.

І чотири сторони

Однієї довжини.

Отже, треба нам, малята,

Усе знати про ... (Квадрата)

  • Молодці!

  1. Головоломка «Геометрична»

- Ви впоралися з багатьма завданнями. А зараз з кожного рядку нам потрібно по одному учаснику.

- Перед вами геометрична фігура, яка містить в собі трикутники. Вам потрібно дуже швидко порахувати скільки сховалося трикутників. Хто виконає найшвидше отримає 6 жетонів для команди, хто другим порахує той отримає – 4 жетони, а той хто справиться третім отримає 2 жетони для команди.

ІІІ. Заключна частина

  1. Підсумкова бесіда

  • Про що ми з вами сьогодні говорили?

  • Що вам найбільше запам’яталося ?

  • Які завдання більше сподобалися?

  1. Нагородження

  • А зараз підраховуємо жетони кожної команди.

  • Отже переможці отримують ось такі медалі. Молодці! Вітаю.

  1. Прощання

  • Дякую вам за вашу активність. До побачення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомити учнів з математичною наукою; формувати в учнів обчислювальні навички, мову, логічне мислення, наполегливість; розвивати в дітей увагу, математичну мову, аналітичне мислення, вміння виділяти суттєві ознаки і властивості; виховувати любов до математики та повагу до своїх однолітків, взаємоповагу.
  • Додано
    02.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    81
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    JU069772
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JU069772
За публікацію цієї методичної розробки Касьянова Наталя Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №JU069772
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти