Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Чи можливо навчити людей радіти ?

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

17.07.2021

62

2

0

Опис документу:
Презентацію "Щирість, мужність і оптимізм героїні твору та її вплив на місто" складено за твором Е. Портер "Полліанна". За допомогою запитань, вміщених у презентації, учні зможуть зробити висновки про головну горовну героїню, скласти її характеристику. Учні повторять теоретичні поняття, працюватимуть з текстом твору, матимуть змогу взяти участь у рольових іграх, прослідкують за змінами у ставленні до героїні героїв міста.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. Чи можливо навчити людей радіти?
Слайд № 1

Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. Чи можливо навчити людей радіти?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» На уроці ми поговоримо про головну героїню роману,...
Слайд № 2

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» На уроці ми поговоримо про головну героїню роману, про її вплив на мешканців міста Белдінгсвіль, з’ясуємо, для чого потрібна людині радість, чи можливо навчитися радості .

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Мешканці міста Белдінгсвіль Міс Поллі Ненсі Місіс ...
Слайд № 3

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Мешканці міста Белдінгсвіль Міс Поллі Ненсі Місіс Сноу Том Джиммі Бін Містер Джон Пенделтон

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Бесіда Коли ж відбувалися події, описані в романі ...
Слайд № 4

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Бесіда Коли ж відбувалися події, описані в романі Е. Портер «Полліанна»? Як звали головну героїню

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Робота над змістом Хто зустрів Полліанну на вокзалі?
Слайд № 5

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Робота над змістом Хто зустрів Полліанну на вокзалі?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Як ви думаєте, чому дівчинка по дорозі до маєтку т...
Слайд № 6

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Як ви думаєте, чому дівчинка по дорозі до маєтку тітки «увесь … час…щось розповідала і сипала запитаннями»? Що її хвилювало?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Чим була заклопотана хазяйка старої садиби? А хто ...
Слайд № 7

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Чим була заклопотана хазяйка старої садиби? А хто ж зустрів дівчинку з щирою радістю? Чим була здивована служниця Ненсі?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» А як же тітонька Поллі зустріла свою племінницю?
Слайд № 8

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» А як же тітонька Поллі зустріла свою племінницю?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Якими були кімнати в будинку тітки? Опишіть, якою ...
Слайд № 9

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Якими були кімнати в будинку тітки? Опишіть, якою виявилася кімната Полліанни? Як спочатку відреагувала на це дівчинка?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Що ж викликало радість Полліанни, коли вона облашт...
Слайд № 10

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Що ж викликало радість Полліанни, коли вона облаштовувалася у своїй кімнаті? Зачитайте, що побачила дівчинка у вікно?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» «Теоретична скринька» Що називають портретом у літ...
Слайд № 11

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» «Теоретична скринька» Що називають портретом у літературному творі? Яку роль відіграє портрет у тексті твору? Дайте визначення поняттю «роман»

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Робота з текстом Знайдіть у підручнику і зачитайте...
Слайд № 12

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Робота з текстом Знайдіть у підручнику і зачитайте, якою ви вперше побачили Полліанну.

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Якою ж була Полліанна?
Слайд № 13

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Якою ж була Полліанна?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Якою ж була Полліанна? життєрадісна ласкава вдячна...
Слайд № 14

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Якою ж була Полліанна? життєрадісна ласкава вдячна оптимістична чуйна відверта Вміє радіти весела

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Слайд № 15

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» БЕСІДА Що ви дізналися про батьків дівчинки? Ким д...
Слайд № 16

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» БЕСІДА Що ви дізналися про батьків дівчинки? Ким доводилася їй матір Полліанни? «…мені випало мати сестру, котра через свою глупоту одружилася і привела дітей у світ, де й без них вистачає клопоту.» З якого боку це характеризує тітоньку Поллі? А що думала про сестру та її дітей міс Гаррінгтон?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Що ви дізналися про сестер Гаррінгтон з розповіді ...
Слайд № 17

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Що ви дізналися про сестер Гаррінгтон з розповіді старого Тома? Що його хвилює? Чому? «Тепер їй 40, і вона сама, як перст у цілому світі… усі померли. Протягом багатьох років вона сама давала лад садибі й чималим грошам, що їх батько залишив у спадок. Люди співчували її самотності». Як ви гадаєте, чи змогли б люди і надалі співчувати її самотності?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Розповідь від імені героя Уявіть, що ви тітонька П...
Слайд № 18

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Розповідь від імені героя Уявіть, що ви тітонька Поллі. Розкажіть, про неї від першої особи. Що вона відчули після приїзду племінниці?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Для Полліанни речі не є головними у житті, вона ві...
Слайд № 19

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Для Полліанни речі не є головними у житті, вона відчуває радість від усього, що її оточує: від маленької, але напрочуд гарної церкви, від сріблястої річечки, від дерев… Вона наплакалася удосталь, але знайшла сили, щоб посміхатися. Навіть заборона згадувати про батька не змогла заставити її грати у дивовижну гру. Що ж це за гра?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» РАДІСТЬ Любити людей і навколишній світ
Слайд № 20

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» РАДІСТЬ Любити людей і навколишній світ

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» РАДІСТЬ Щастя Кохання Добро Природа Любити людей і...
Слайд № 21

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» РАДІСТЬ Щастя Кохання Добро Природа Любити людей і навколишній світ

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» В гостях у героїв твору Зачитайте портретні характ...
Слайд № 22

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» В гостях у героїв твору Зачитайте портретні характеристики. Кому з героїв твору вони належать Ця жінка«буркотлива й нудна» , «геть на інших не схожа», бідна, постійно хвора, її все не влаштовує, навіть дні тижня. Якщо їй приносили холодець, вона хотіла курчати, якщо приносили курча, вона жадала бульйону з баранини. Чому Полліанна вважала, що ця жінка дивовижна і зовсім не схожа на інших?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Прочитайте діалог між містером Пендлтоном і Полліа...
Слайд № 23

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Прочитайте діалог між містером Пендлтоном і Полліанною? Про що свідчить ця розмова? “Чоловік був завжди вбраний у довгий чорний сурдут та шовковий циліндр, — цього інші чоловіки не носили. Його бліде обличчя завжди чисто поголене, а волосся, що вибивалося з-під циліндра, було позначене сивиною. Ідучи, він тримав спину, а ходив переважно швидко й завжди сам… “.

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Десятирічний хлопець потрапив до сиротинця, але, з...
Слайд № 24

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Десятирічний хлопець потрапив до сиротинця, але, зрозумівши, що для нього там місця немає, вирішив піти й жити деінде. Джиммі мріяв жити вдома: «Якщо у тебе є дім, то є і батьки, а в мене їх немає — з того часу, як помер батько. Тому я зараз у пошуку» . Що зробила Полліанна для цього хлопчика?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Я ніколи не вважала, що необхідно заперечувати існ...
Слайд № 25

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Я ніколи не вважала, що необхідно заперечувати існування труднощів, страждань і зла. Я тільки думала, що набагато краще йти назустріч невідомому бадьоро й радісно. Е. Портер То ж чи можна навчити людину радіти?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Рольова гра «Листоноша» Учням 5 класу КЗ «Загально...
Слайд № 26

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Рольова гра «Листоноша» Учням 5 класу КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» НАВЧІТЬСЯ РАДІТИ
Слайд № 27

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» НАВЧІТЬСЯ РАДІТИ

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Чому можна радіти, якщо на вулиці погана погода; д...
Слайд № 28

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Чому можна радіти, якщо на вулиці погана погода; друзі пішли на прогулянку без вас ви отримали погану оцінку Пофантазуємо…

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» НАВЧІТЬСЯ ЛЮБИТИ ЖИТТЯ!
Слайд № 29

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» НАВЧІТЬСЯ ЛЮБИТИ ЖИТТЯ!

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» То ж Чи можна навчити людину радіти? Що для цього ...
Слайд № 30

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» То ж Чи можна навчити людину радіти? Що для цього потрібно? Людину можна навчити радіти, якщо ти сам умієш це робити. Для цього потрібно бути щирим, добрим, оптимістичним . Хто умів радіти сам і навчив цього інших? Які риси характеру допомогли Полліанні? Чому цій дівчинці вдалося навчити радості мешканців міста Белдінгсвіля?

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Полліанна стала для мешканців міста путівником, ря...
Слайд № 31

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Полліанна стала для мешканців міста путівником, рятівником, ангелом, який розбудив у них позитивне, навчив бачити хороше абсолютно в усьому, навіть і в поганому. Вона навчила їх радіти життю! Вона добра і безпосередня дитина, приносить до будинку тітки безхатніх кошеня і цуценя, одного разу приводить злидаря, тільки тому, що тітонька Поллі добра й має прихистити їх. Уявлення Полліанни про життя сповнені радості, й навіть у самому поганому вона не бачить поганого. Вона товаришує навіть з тими, з ким ніхто не може потоваришувати. І, коли героїню збила машина і вона деякий час не могла ходити, дівчинка продовжувала «гру в радість», і саме це допомогло їй знову встати на ноги.

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Дерево вражень Захоплююся Полліанною Полліанна не ...
Слайд № 32

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Дерево вражень Захоплююся Полліанною Полліанна не сподобалась Хотів би мати такого друга

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Пісня Наталії Май «Щастя»
Слайд № 33

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Пісня Наталії Май «Щастя»

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Домашнє завдання. Дочитати роман. Скласти правила ...
Слайд № 34

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Домашнє завдання. Дочитати роман. Скласти правила «Гри в радість» Скласти сенкан про одного з героїв твору та намалювати малюнок до сенкана

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Використані джерела Волощук Є.В. Світова літератур...
Слайд № 35

Волошина С.Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Використані джерела Волощук Є.В. Світова література : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Є.В. Волощук. – К. : Генеза, 2013. – 256 с. https://onlyart.org.ua/dictionary-literary-terms/ http://galinadorokh.blogspot.com/ ae-lib.org.ua/texts/porter__polianna__ua.htm https://uk.wikipedia.org/wiki/Полліанна

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили