Чи може день "наздогнати" ніч?

Опис документу:
У даній розробці уроку в цікавій формі з'ясовуються причини зміни дня і ночі на Землі . Пропонується загадка для визначення теми дня. В хід уроку включено моделювання зміни дня і ночі за допомогою глобуса і джерела світла, сюжетно - рольова гра "День і ніч". Ознайомлення з поняттям "доба" проходить через розпізнавання слів в анаграмах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Я досліджую світ 1 клас

  1. Ранкове коло.

Вітання учнів у колі. Привітайтеся з учнями та попросіть привітатися один з одним, додаючи до свого імені слова – назви космічних об’єктів. Наприклад, «Я – сонце Катеринка», «Я – комета Олег», і беруться за руки. Усі разом промовляють: «Доброго ранку усім нам у космосі!»

  1. Тема. Чи може день «наздогнати» ніч?

Мета: з’ясувати причини зміни дня і ночі на Землі; навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками, обгрунтовувати свою позицію та слухати інших.

Завдання дня: вчити спостерігати за добовими змінами у природі; формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.

  1. Тема «Розкажи і покажи».

Учитель пропонує обрати помічника дня і просить надати інформацію за допомогою шаблону про дату дня, день тижня, погоду, кількість присутніх.

  1. Новини дня. Прочитайте вірш про космос.

Комети, планети чи метеори

Орбіту свою зможуть легко знайти.

Сузір’я чудові, мов сни кольорові,

Могутні галактики – цілі світи.

Оселю живого і неживого

Словом одним ти скоріше назви.

  • Які космічні об’єкти були названі у вірші?

  1. Обмін інформацією. Відгадування загадки для визначення теми дня.

Учитель підводить учнів до нової теми, запропонувавши їм загадку.

Два братики – білявий і чорнявий,

Нам розмальовують,

Дерево, небо, трави.

Чорнявий – все в зелене і барвисте

Чорнявий – в темнеє, синє та імлисте. (День і ніч)

(Підказкою до відгадки можуть бути малюнки дня і ночі)

  • Отже, яка тема дня?

Оголошення теми дня. Чи може день «наздогнати» ніч?

  1. Слухання української народної казки «День і ніч».

Обговорення з дітьми

  • Чи було мудрим рішення Дня? Чому?

  • Чи може День «наздогнати» Ніч?

  1. Моделювання зміни дня і ночі.

Змоделюйте зміну дня і ночі за допомогою глобуса (м’ячика) і джерела світла (ліхтарика, свічки).

Проблемне питання.

  • Поясніть причину зміни дня і ночі.

  • Що станеться, якщо день і ніч ніколи не будуть змінюватися?

Власну відповідь обгрунтуйте.

  1. Ознайомлення з поняттям доба. Розпізнавання слів в анаграмах.

ьнед чін конар чірве

Доба – це ніч і день. Добу поділяють на 4 частини: ранок, день, вечір, ніч.

  1. Сюжетно – рольова гра «День і ніч».

Роздаю учням карточки із зображенням космічних об’єктів, представників тваринного та рослинного світу, явищ природи. Діти визначають, в яку частину доби відбувається подія, зображена на картці. Потім клеють цю картку у відведене для цього місце на таблиці.

  • Як відбувалася гра?

  • Чи отримали задоволення від гри? Якщо ні, то що цьому перешкоджало.

  1. Підсумок уроку. Рефлексія. «Мене найбільше вразило…»

Опишіть свої враження усно або письмово за допомогою букв, слів, піктограм.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн