Буклет для батьків " Грати чи не грати з дитиною"

Опис документу:
Народна мудрість говорить: “Як дитина бігає і грає, так йому і здоров’я посміхається!”. Головною метою виховання дитини дошкільного віку є зберігання балансу між інтелектуальними та фізичними вправами. Потрібно уникати однобічності в розвитку дитини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Коли ж з дитиною можна починати грати? 
Ще коли він в животику. Він реагує на дотики.

Поради батькам: 
-У всьому керуйтеся здоровим глуздом. Пам’ятайте, що на предметах не написано, для чого вони призначені і як з ними слід звертатися, іграшка це чи небезпечний хімікат у привабливій пляшечці. Без вашої допомоги дитині не впоратися.
Пам’ятаєте “золоте правило” виховання: дитина спочатку повинен мати можливість зорієнтуватися, щоб згодом діяти самостійно.
Гра повинна бути цікавою не тільки для дитини. Будьте щирими, не робіть вигляд, що граєте. Діти дуже відчувають фальш. Дитина не повинна перевтомлюватися. Але і ви завжди адекватно розраховуйте власні сили.

З віком гри повинні ускладнюватися. Вигадуйте нові завдання, залучайте нових предмета до гри.

Що з іграшок варто мати вдома? 
- Брязкальця, які зручно брати в маленьку ручку.
- Гризунци для полегшення болю при прорізуванні зубів.
- М’яч для занять фітнесом, - Пірамідки різної величини, найпопулярніші – з м’якої пластмаси, кільця яких можна в процесі гри спокійно погризти.
- Mячікі (великі, менші, з тканини, гумові, можна з ріжками – м’ячики-їжачки).
- Набір для купання – качечки або черепашки, підійдуть і просто гумові іграшки невеликого розміру.
- Книжечки з великими яскравими малюнками – з щільного картону, з тканини або такі, які можна мити.
- Конструктор з великими деталями – дерев’яний для зовсім маленьких або пластмасовий для трішки старше (спочатку малюк буде руйнувати ваші шедеври, потім виникне бажання створювати свої).
- Кубики з тематичними малюнками (звірята, автомобілі тощо)
- Ляльку без волосся, з рухомими ручками і ніжками.
- Машинку, бажано середніх розмірів, без дрібних деталей.
- Набір гумових або пластмасових звіряток досить великого розміру для ознайомлення з фауною.
- гойдалки (підвісний або на стійкій металевої конструкції).
- Маленький намет або будиночок з хорошою вентиляцією.
- Презентаційне дошку і фломастери на водній основі – це вбереже стіни і шпалери вашого будинку; малюйте із задоволенням!
- Що стосується іграшкової зброї,
то не варто заохочувати надмірного захоплення вашого малюка колекціонуванням пістолетів, автоматів і танків.
Що слід пам’ятати, вибираючи іграшки 
- Завжди уважно читайте інформацію на лейбики, в інструкціях, на упаковці.
- Іграшка повинна бути безпечною: зробленої з міцного матеріалу, з використанням безпечних барвників ( що не містять свинцю або кадмію), без гострих виступів і дрібних частинок.
- Важлива тактильна, зорова і звукова стимуляція дитини – дітей до 1,5 років цікавлять іграшки, які тріщать, дзвенять, грають (музичну іграшку вибирайте з тихою, спокійною мелодією), мають яскраві, приємні для ока кольори, а також ті, які можна погризти.
- Те, що сподобається вам, не завжди доведеться до душі малюкам. Порцелянова лялька, безперечно, дуже красива, але почекайте, поки дитина підросте для гри з нею. Декоративні іграшки, які легко б’ються і ламаються, краще підійдуть для домашніх колекцій за склом.
- Купуйте м’які іграшки з коротким ворсом. Довгий ворс може легко випадати і опинитися в дитини в роті або носі. Якщо подаровані друзями і родичами м’які іграшки малюка ще не цікавлять, заховайте їх, поки малюк підросте. Так вони не будуть збирати зайвий пил в кімнаті.
Однак, майте на увазі, що якими б кольоровими, яскравими, розвиваючими і дорогими (!) були іграшки, ваші “цяці” завжди будуть для сина чи дочки набагато цікавіше..
Включаємо фантазію

Постійно розповідайте то дитині (казки, вигадані історії про предмети, які є у вас в будинку) – тільки так він навчиться спочатку розуміти мову, а тоді – і розмовляти. Пам’ятайте, що інтелектуальний і фізичний розвиток малюка взаємопов’язані.
Ну що, здавалося, слова … Слова та голос – більш нічого
 
Примовляння, супроводжуючі гри для стимуляції фізичного розвитку
 , звичайний масаж можна перетворити на веселу гру:
А чи потрібно, власне кажучи, вчитися?

Пам’ятайте про баланс між інтелектуальними та фізичними вправами – уникайте однобічності в розвитку дитини. Народна адже мудрість говорить: “Як дитина бігає і грає, так йому і здоров’я посміхається!”.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»