Брейн-ринг з історії України для учнів 8 класу.

Опис документу:
Мета: активізувати пізнавальну діяльність учнів, вчитися застосовувати набуті знання в нестандартній ситуації, брати участь в обговоренні історичних питань, підвищувати в учнів інтерес до предмету, навчальної діяльності, розвивати здоровий дух суперництва та співробітництва, берегти пам'ять народу про історичне минуле.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Брейн-ринг з історії у 8 класі

Мета: активізувати пізнавальну діяльність учнів, вчитися застосовувати набуті знання в нестандартній ситуації, брати участь в обговоренні історичних питань, підвищувати в учнів інтерес до предмету, навчальної діяльності, розвивати здоровий дух суперництва та співробітництва, берегти пам'ять народу про історичне минуле.

Учасники: команди 8х клас

Хід турніру

1. Відкриття турніру.

Дорогі діти! В цьому навчальному році ми з вами стали співучасниками Нової історії. Вивчая теми, виконуя завдання, вивчая життя і діяльність видатних історичних діячів, ми разом з вами здійснили навколосвітню подорож з відважним Магелланом, відкривали Америку з Колумбом, познайомилися з кардиналом Ришельє і козацьким гетьманом Байдою-Вишневецьким, першим царем Іваном ІУ Грозним, громили поляків під Жовтими Водами і Батогом, прагнули об’єднання України з Петром Дорошенко.

Сьогодні ми зібралися, щоб помірятися силами в знанні І періоду Нової історії на історичному брейн-рингу.

Ми вітаємо команди та їх капітанів:

Щастить вам!

Судити наш Брейн-ринг буде журі в складі :

До відома всіх: Болільники та інші команди уважно слідкують за завданнями і можуть доповнювати відповіді.

Оцінювання: За правильну відповідь команда отримує -3 бала

За суттєве доповнення іншої команди, болільників - 2 бала

Першочерговість встановлюється…

І тур «Обертаючи коло»

Капітани обертають коло і отримують запитання. Команда може радитися і готувати відповідь протягом 30 сек. Журі слідкує за часом. (Додаток 1)

ІІ тур «Плутослови» (Додаток 2)

Команда ділиться капітаном на 2 частини і кожна виконує своє завдання протягом 3 хвилин

І – криптограма

ІІ –логогриф, анаграма

ІІІ тур – Болільники (Додаток 3)

Правильні відповіді принесуть команді по 0,5 балів

ІУ тур – «Хронологічний ряд»

Протягом 1 хв. команди встановлюють хронологію діяльності видатних осіб України, потім передають журі.

V тур «Що об’єднує? »

Капітани обирають порядковий номер запитання і протягом 30 сек. команда готує відповідь.

1. Кортес, Магеллан, Колумб, Васко да Гама, Пісарро.

2. Косинський, Наливайко, Т.Федорович, Я.Барабаш, Сулима, Я.Острянин.

3. Іван Грозний, Єлизавета Велика, Карл Великий, Марія Тюдор, Вільгельм ІІ Оранський.

4. індепенденти, левеллери, луддити, віги, торі, кавалери, залізнобокі.

5. водяне колесо, паровий двигун, «Дженні», Ричард Аркрайд.

6. Андрусово, Бахчисарай, Константинополь

7. Ж.Кальвін, Генріх VІІІ Тюдор, Мартін Лютер, Томас Мюнцер.

VІ тур – емблеми та назви.

Журі оцінює їх відповідність історичній грі

Завершення гри.

Нагородження переможців.

Додаток - І

1. Чому деякі історики називають Запорозьку Січ козацькою християнською демократичною республікою?

2. Чому в 60-70 рр. XVІІ ст. не вдалося зберегти єдність України?

3. Чи згодні ? Англійські робітники підтримували збільшення кількості машин на мануфактурах і фабриках.

4. Хто зайвий в переліку і чому?

Тиціан, Рафаель, Шекспір, Мікеланджело, Рембрандт.

5. З чим пов'язаний вислів : «Вівці поїдають людей» ?

6. З чим пов'язаний вислів: «Чия влада, того й віра» ?

7. Чи згодні?

Польський король за рівнем влади наближався до абсолютизму .

8. Які країни посягали на українські землі протягом її історії?

9.З чим був пов'язаний в Московській державі Смутний час?

Додаток - 2

І. ЛОГОГРИФ – ЭТО ЗАГАДКА, по условиям которой из заданного слова путём отбрасывания, добавления или вставки нового звука получается новое слово.

1. игла с головкой.. Букву «к» коль выбросить удастся, получим мы, наверняка, казачий символ власти.

………………………..

2. Паркетным, деревянным он бывает, его мастикой часто натирают, а «к» прибавь, и выйдет на войну, чтоб храбро защищать свою страну.

………………………….

ІІ. АНАГРАММА – это преобразование одного слова в другое путём перестановки букв.

3. шок –

4. плохо –

5. Роден –

6. радон –

КРИПТОГРАММА

Розшифрував ключові слова і замінив цифри відповідними буквами, ви прочитаєте вираз і його автора.

КЛЮЧОВІ СЛОВА:

2, 1, 5, 18,22, 3, 18, 3, 4 – система заходів Івана ІV з метою зміцнення царської влади

7, 3, 9, 10, 5, 11, 10,3, 12, 7, 8 - втручання одних держав у внутрішні справи іншої

13, 5, 15, 6, 2, 11, 10, 12, 26, 17, 18, 19 - гетьман Лівобережжя, вбитий під час повстання

козаками

20, 21, 8, 6, 9, 4 - панівний стан Речі Посполитої

23, 21, 18, 24, 4, 11, 10, 9, 4 -- відома англійська королева

27, 21, 2, 13, 2, 25, 4 - поселення на кордоні держави, звільнене від податків

ВІДПОВІДЬ:

17, 2, 21, 18 1, 5, 4, 12, 15, 23, 20 25, 21, 8 25,10, 5,30,4,11,18 -

15,4,12,15,23,20 3,4 27,10,13,10 . 21,15,25,2,11,8,17

Додаток 3 «Вболівальники»

1. В якій країні правив Грозний?

2. Степан Разін – повстанець чи боярин?

3. На які частини Дніпро розділив Україну?

4. Хто очолив НВВ проти Р.П.?

5. Хто правив раніше Карл ІІ Стюарт чи Вільгельм ІІ Оранський?

6. Хто правив раніше Михайло Романов чи Іван Грозний?

7. Що таке революція?

8. Кого називали козаками?

9. Що відкрив Колумб?

10. В якій країні були Лжедмитрії?

11. Якого англ.. короля стратили?

12. Кого називали шляхтичами?

13. кого називали «віги»

14. кого називали торі?

15. хто такі кріпаки?

16. Хто правив раніше: Іван Мазепа чи Іван Самойлович?

17.В якій країні були « кавалери» та «круглоголові»

18. Автор картини «Джоконда»

19. Автор картини «Сікстинська мадонна»

20. В якій країні відбулася Варфоломіївська ніч

21. Що означає реставрація?

22. В якій країні тривали гугенотські війни?

23. Прізвище Галілео …….

24. Прізвище Васко……..

25. Прізвище Джордано …………

26. Прізвище Дем’ян …………..

27. Яка держава утворилася в результаті Люблінської унії?

28. станово-представницький орган в Англії?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.