і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Брейн-ринг "У світі рослин"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Біологічний «Брейн-ринг»

Мета: узагальнити знання і вміння учнів з попередньо вивчених тем з біології курсу «Ботаніка»;

- розвивати вміння працювати в колективі, знаходити спільні рішення;

- виховувати любов до природи, повагу до думок однокласників.

Обладнання: конверти із завданням, кульки з номерами (жереб)

Форма проведення: гра

Підготовчий етап. Вчитель заздалегідь призначає день і час проведення гри «Брейн-ринг», попереджує учнів про майбутній позакласний захід (приблизно за

1 тиждень), формує команду, оголошує теми, які необхідно повторити, консультує учнів, перевіряє хід підготовки до позакласного заходу.

Хід заходу

Вступне слово вчителя. Сьогодні ми з вами зібралися для того, щоб перевірити ваші знання з біології. У грі беруть участь 3 команди: команда 6-А класу «Всезнавці», 6-Б класу «Робінзони» та 6-В класу «Архімеди». Вітаємо наші команди! А яка ж гра без суддів? Представляємо наше журі! (в журі учні старших класів). Отож часу не гаймо, а «Рейн-ринг» розпочинаймо!

І раунд «Представлення» (3 бали)

Умови раунду: кожна команда повинна представитися (девіз, емблема).

ІІ раунд «Розминка»

(1 питання – 1 бал)

Запитання для команди 1

1. З якої рослини роблять манну крупу?

2. На прикладі цього овоча маленьких дітей переконували в перевагах колективної праці.

3. З деревини якого дерева роблять сірники?

4. На державному прапорі якої держави зображено: а) кедр; б) листок клена?

5. Із цієї водорості японці роблять овочеву ікру, пюре, салати, консерви і навіть цукерки.

Запитання для команди 2

1. Один з кращих сортів цих фруктів носить високий титул французької герцогині. Таку назву мають цукерки і газована вода.

2. Звичайні люди це їдять, а боксери б'ють.

3. Яке дерево цвіте найпізніше від усіх?

4. Ця рослина допомогла Елізі перетворити братів з диких лебедів на людей

5. Назви яких місяців мають рослинне походження?

Запитання для команди 3

1. Швейцарець Жорж Деместрель у 1956 р. винайшов застібку „липучку". Яка рослини була прообразом цього винаходу?

2. В Англії у XII ст. ця рослинна приправа була ціннішою за золото.

3. Яка рослина зображена на гербі Мексики?

4. Як називалося найзеленіше із семи чудес світу?

5. Яка рослина викликала негативні емоції в українських парубків?

III раунд «Рослини навколо нас»

(За кожну названу рослину по 1балу)

Назвати якнайбільшу кількість назв рослин на літери: М, Р, В, А

Вибір літери проводиться методом жеребкування.

IV раунд «Так-ні»

Біологія (За кожну правильну відповідь – 1 бал)

Потрібно вказати чи правильне вказане твердження. Завдання обираються методом жеребкування.

  1. Живий організм від неживого предмета різниться здатністю рухатися і розмножуватися

  2. Гетеротрофні організми самі утворюють необхідні для життя речовини, а автотрофні споживають готову їжу.

  3. Запилення завжди здійснюється раніше від запліднення.

  4. Кожна насінина завжди містить запас поживних речовин.

  5. Квіткові рослини - найдавніша група рослин на Землі.

6. Хвойні рослини – це група наземних рослин, які замість листя має голки.

7. Корнеплід – це видозміна кореня.

8. Вусики у суниці – це орган вегетативного розмноження.

9. Тільки лист може виконувати фото синтезуючу функцію.

V раунд «Ти мені – я тобі»

(За кожну правильну відповідь – 2 бали)

Кожна з команд загадує по одному запитанні з біології команді-суперниці.

Приклади питань:

  1. Серед французьких королів був і такий, чиє обличчя нагадувало французам певний фрукт. Так цього короля і прозвали. Про який фрукт ідеться? (Груша)

  2. Судячи з назви, це іспанський народний музичний інструмент роблять із деревини саме цієї рослини. Назвіть інструмент і рослину. (Кастоньети)

  3. У якій країні побудовано пам'ятник каві? (Бразилія)

  4. « Квітки бузкові –

Гарні і чудові.

Як настав час

Екзамен складати,

Учні до саду йшли

Квіти шукати».

А як саме учні використовували бузок перед екзаменами? (Існує прикмета: якщо знайти п'ятипелюсткову квітку бузку і з'їсти її - одержиш на іспиті гарний бал)

5. « - Це чорні?

- Ні, це червоні.

- Тому, що зелені».

Про що йдеться?

(про порічку)

6. У перекладі назва першої із цих рослин означає „китайське яблуко", а другої - „золоте яблуко", або „яблуко Амура". Назвіть ці рослини. (Апельсин і помідор).

VI раунд «Юні ботаніки»

Команди отримують зображення видозмін кореня, стебла, листків. Необхідно підписати назви цих видозмін. Правильність виконаного завдання оцінюється в 5 балів

Вчитель. Просимо наших суддів оголосити результати нашої гри!

(журі оголошує результати проведеної гри)

Підсумок вчителя: Сьогодні ми з вами гарно попрацювали. Всі учасники команди-переможниці отримають по 12 балів ( з біології). Дякую за роботу! До побачення!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розробку даного матеріалу створено автором за оновленою програмою з біології та відповідає всім стандартам сучасної освіти. Чудово підходить для використання проведення під час проведення предметного тижня біології у загальноосвітній школі
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7273
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    TX882229
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь