і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Брейн-ринг "У світі рослин"

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TX882229
За публікацію цієї методичної розробки Пилипчук Тамара Дмитрівна отримав(ла) свідоцтво №TX882229
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Біологічний «Брейн-ринг»

Мета: узагальнити знання і вміння учнів з попередньо вивчених тем з біології курсу «Ботаніка»;

- розвивати вміння працювати в колективі, знаходити спільні рішення;

- виховувати любов до природи, повагу до думок однокласників.

Обладнання: конверти із завданням, кульки з номерами (жереб)

Форма проведення: гра

Підготовчий етап. Вчитель заздалегідь призначає день і час проведення гри «Брейн-ринг», попереджує учнів про майбутній позакласний захід (приблизно за

1 тиждень), формує команду, оголошує теми, які необхідно повторити, консультує учнів, перевіряє хід підготовки до позакласного заходу.

Хід заходу

Вступне слово вчителя. Сьогодні ми з вами зібралися для того, щоб перевірити ваші знання з біології. У грі беруть участь 3 команди: команда 6-А класу «Всезнавці», 6-Б класу «Робінзони» та 6-В класу «Архімеди». Вітаємо наші команди! А яка ж гра без суддів? Представляємо наше журі! (в журі учні старших класів). Отож часу не гаймо, а «Рейн-ринг» розпочинаймо!

І раунд «Представлення» (3 бали)

Умови раунду: кожна команда повинна представитися (девіз, емблема).

ІІ раунд «Розминка»

(1 питання – 1 бал)

Запитання для команди 1

1. З якої рослини роблять манну крупу?

2. На прикладі цього овоча маленьких дітей переконували в перевагах колективної праці.

3. З деревини якого дерева роблять сірники?

4. На державному прапорі якої держави зображено: а) кедр; б) листок клена?

5. Із цієї водорості японці роблять овочеву ікру, пюре, салати, консерви і навіть цукерки.

Запитання для команди 2

1. Один з кращих сортів цих фруктів носить високий титул французької герцогині. Таку назву мають цукерки і газована вода.

2. Звичайні люди це їдять, а боксери б'ють.

3. Яке дерево цвіте найпізніше від усіх?

4. Ця рослина допомогла Елізі перетворити братів з диких лебедів на людей

5. Назви яких місяців мають рослинне походження?

Запитання для команди 3

1. Швейцарець Жорж Деместрель у 1956 р. винайшов застібку „липучку". Яка рослини була прообразом цього винаходу?

2. В Англії у XII ст. ця рослинна приправа була ціннішою за золото.

3. Яка рослина зображена на гербі Мексики?

4. Як називалося найзеленіше із семи чудес світу?

5. Яка рослина викликала негативні емоції в українських парубків?

III раунд «Рослини навколо нас»

(За кожну названу рослину по 1балу)

Назвати якнайбільшу кількість назв рослин на літери: М, Р, В, А

Вибір літери проводиться методом жеребкування.

IV раунд «Так-ні»

Біологія (За кожну правильну відповідь – 1 бал)

Потрібно вказати чи правильне вказане твердження. Завдання обираються методом жеребкування.

  1. Живий організм від неживого предмета різниться здатністю рухатися і розмножуватися

  2. Гетеротрофні організми самі утворюють необхідні для життя речовини, а автотрофні споживають готову їжу.

  3. Запилення завжди здійснюється раніше від запліднення.

  4. Кожна насінина завжди містить запас поживних речовин.

  5. Квіткові рослини - найдавніша група рослин на Землі.

6. Хвойні рослини – це група наземних рослин, які замість листя має голки.

7. Корнеплід – це видозміна кореня.

8. Вусики у суниці – це орган вегетативного розмноження.

9. Тільки лист може виконувати фото синтезуючу функцію.

V раунд «Ти мені – я тобі»

(За кожну правильну відповідь – 2 бали)

Кожна з команд загадує по одному запитанні з біології команді-суперниці.

Приклади питань:

  1. Серед французьких королів був і такий, чиє обличчя нагадувало французам певний фрукт. Так цього короля і прозвали. Про який фрукт ідеться? (Груша)

  2. Судячи з назви, це іспанський народний музичний інструмент роблять із деревини саме цієї рослини. Назвіть інструмент і рослину. (Кастоньети)

  3. У якій країні побудовано пам'ятник каві? (Бразилія)

  4. « Квітки бузкові –

Гарні і чудові.

Як настав час

Екзамен складати,

Учні до саду йшли

Квіти шукати».

А як саме учні використовували бузок перед екзаменами? (Існує прикмета: якщо знайти п'ятипелюсткову квітку бузку і з'їсти її - одержиш на іспиті гарний бал)

5. « - Це чорні?

- Ні, це червоні.

- Тому, що зелені».

Про що йдеться?

(про порічку)

6. У перекладі назва першої із цих рослин означає „китайське яблуко", а другої - „золоте яблуко", або „яблуко Амура". Назвіть ці рослини. (Апельсин і помідор).

VI раунд «Юні ботаніки»

Команди отримують зображення видозмін кореня, стебла, листків. Необхідно підписати назви цих видозмін. Правильність виконаного завдання оцінюється в 5 балів

Вчитель. Просимо наших суддів оголосити результати нашої гри!

(журі оголошує результати проведеної гри)

Підсумок вчителя: Сьогодні ми з вами гарно попрацювали. Всі учасники команди-переможниці отримають по 12 балів ( з біології). Дякую за роботу! До побачення!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розробку даного матеріалу створено автором за оновленою програмою з біології та відповідає всім стандартам сучасної освіти. Чудово підходить для використання проведення під час проведення предметного тижня біології у загальноосвітній школі
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7019
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    TX882229
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TX882229
За публікацію цієї методичної розробки Пилипчук Тамара Дмитрівна отримав(ла) свідоцтво №TX882229
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти