і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Брейн-ринг "Що я знаю?" для учнів 4 класу

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мордовцева Тетяна Володимирівна- вчитель- методист початкових класів

Пісківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

БРЕЙН-РИНГ « ЩО Я ЗНАЮ?» ДЛЯ УЧНІВ 4 КЛАСУ

Мета: розвивати в учнів інтерес до навчання;допомогти переконатися у необхідності читати книги, вчитися, використовувати надбані знання.

ХІД ЗАХОДУ

Правила гри

Формуються дві команди,обираються капітани. Перемагає команда,яка набрала більшу кількість балів.

КОНКУРС»ЗАГАДКОВИЙ»

  1. Без рук,без сокири збудована квартира./Гніздо/

  2. Зимове пристосування для катання дітей./Санчата/

  3. Хто його убє- свою кров проллє./Комар/

  4. Посеред двора стоїть гора,спереду вила,позаду мітла./Корова/

  5. Прийшла кума з довгим віником на бесіду з нашим півником./Лисиця/

  6. Хто на собі ліс носить?/Олень/

  7. Йде з села до села,а з місця й кроку не зробить./Шлях/

  8. Почало світати-нема що збирати./Зорі/

  9. Що за птах,що в чужі гнізда свої яйця кладе?/Зозуля/

  10. Круглий,та не місяць,зелений,та не діброва,з хвостом,та не миша./Кавун/

КОНКУРС « КМІТЛИВІСТЬ»

  1. У річки їх завжди два./Берег/

  2. Корнеплід з казки./Ріпка/

  3. Яке колесо при різкому повороті автомобіля не обертається?/Запасне/

  4. Від чого у качки лапи червоні?/Від колін/

  5. Які ноги у жирафа довші:передні чи задні?/Однакові/

  6. Біля тіла-вуха, а голови нема./Каструля/

  7. Кінь сталевий, вівса не просить, але оре і косить./Трактор/

  8. Коли беззубий дід відчуває біль від зубів?/Коли його вкусить собака./

  9. В який горщик не можна налити води?/В повний/

  10. Чи може страус назвати себе птахом?/Ні,він не вміє розмовляти/.

КОНКУРС « МИСТЕЦТВО»

  1. Ажурно вирізані ножицями з білого або кольорового паперу прикраси./Витинанки/

  2. Картина,на якій зображено групу неживих предметів./Натюрморт/

  3. Малюнок,на якому зображена природа-/пейзаж/.

  4. Зображення людини на картині./Портрет/

  5. Один з видів образотворчого мистецтва, в якому зображення створюється олівцем,вуглем,тушшю./Графіка/

  6. Художники,які зображують тварин-/анімалісти/.

  7. Випукле зображення на площині-/рельєф/.

  8. Люди, які виробляють скульптури./Скульптори/

  9. Виготовлення виробів з глини./Кераміка/

  10. Художники, які зображують на картині море./Мореністи/

КОНКУРС « МУЗИКА»

  1. Чергування сильних та слабких долей-/лад/.

  2. Уривок музичного твору від одного наголошеного звука до іншого./Такт/

  3. Головний,найстійкіший звук музичного твору./Тоніка/

  4. Закінчена музична думка-/музична фраза/.

  5. Знак повторення-/реприза/.

  6. Великий інструмент з чорно- білими клавішами./Піаніно/

  7. Людина, яка пише музику-/композитор/.

  8. Пять паралельних лінійок,на яких записують ноти./Нотний стан/

  9. Перерва у звучанні музичного твору-/пауза/.

  10. Швидкість, з якою виконується музичний твір-/темп/.

КОНКУРС «МАТЕМАТИЧНИЙ»

  1. Половина діаметра-/радіус/.

  2. Скільки клавіш має рояль?/88/

  3. 12 місяців-/рік/.

  4. Летіло 7 качок,3 підстрелили.Скільки качок залишилось?/Три,інші полетіли/

  5. Скільки важить зуб кашалота?/3 кг/

  6. 7м-це скільки см?/700 см/

  7. 7дм-це скільки см?/70 см/

  8. На трьох дубах по 6 яблук. Скільки всього яблук?/На дубах яблука не ростуть./

  9. На одній руці 5 пальців,на двох-10.А на десяти?/50/

  10. Задумане число збільшили на 10 і дістали 10. Яке число задумали?/0/

КОНКУРС « ПРИРОДОЗНАВСТВО»

  1. Зимове явище природи-/ожеледиця,снігопад/.

  2. Північний Льодовитий-/океан/.

  3. Водяний потік-/водоспад/.

  4. Зимовий холод-/мороз/.

  5. Найбільший материк-/Євразія/.

  6. Найбільший океан-/Тихий/.

  7. Весна,літо,осінь,зима-/рік/.

  8. Гігантські хвилі-/цунамі/.

  9. Я- вода і по воді плаваю./крига/

  10. Що росте догори коренем?/Бурулька/

КОНКУРС « АСТРОНОМІЯ»

  1. Небесне світило,що дарує людям світло і тепло?/Сонце/

  2. Планета,що носить імя римської богині кохання./Венера/

  3. Сонце-це планета?/Ні/

  4. Скільки планет Сонячної системи?/9/

  5. Космонавт, який першим полетів у космос-/Юрій Гагарін/

  6. Якби у людей не було б годинників,як люди орієнтувалися б у часі?/За сонцем і зорями/

  7. Яку форму має Земля?/кулі/

  8. Хто є першим українським космонавтом?/Леонід Каденюк/

  9. Шлях,по якому Земля рухається навколо Сонця?/Орбіта/

  10. Найвіддаленіша від Сонця планета-/Плутон/

КОНКУРС « НАРОДНА МУДРІСТЬ»

1.Хліб насолоджує тіло,а книга-/розум./

2.Зробив діло- /гуляй сміло/.

3.Що упало-те../пропало/.

4.Книга-джерело../знань/.

5.Ученому світ, а невченому../тьма/.

6.Книгу читай- розуму/набирай/.

7.Книга- лист у світі/знань/.

8.Книгу читати- усе../знати/.

9.Книга- твій друг,без неї,/як без рук/.

10.Кому книга-розвага,а кому-/навчання/.

ПІДСУМОК ЗАХОДУ:ПІДБИТТЯ РЕЗУЛЬТАТІВ,ОГОЛОШЕННЯ КОМАНДИ-ПЕРЕМОЖЦЯ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Виховний захід розвиває в учнів інтерес до навчання;допомагає переконатися у необхідності читати книги,вчитися,використовувати надбані знання.
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь