і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Брейн – ринг «Безпека в надзвичайних ситуаціях»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Брейн – ринг «Безпека в надзвичайних ситуаціях» (9 кл.)

І тур «Надзвичайні ситуації природного походження»

  1. Назвати одним словом – підземні поштовхи у земній корі або верхній частині мантії, які спричиняють коливання земної поверхні, її інформацію або руйнування інженерних споруд.(Землетруси).

  2. За походженням надзвичайні ситуації поділяються на (продовжити ряд) : геологічного, метеорологічного , гідрологічного походження та …(пожежі).

  3. Що не можна робити при землетрусі?( Панікувати , метушитися, діяти необдумано).

  4. Напишіть найкращий спосіб порятунку при наближенні смерчу (Заховатися у підвальне приміщення).

  5. Напишіть спільну умову виникнення зсувів . обвалів, снігових лавин (Початок зміщення грунту і скельних порід або снігу (криги) вниз по схилу).

ІІ тур « Надзвичайні ситуації техногенного характеру»

  1. Який сигнал означають завивання сирен і переривчасті гудки підприємств ? (Увага всім!).

  2. Відчуття гіркоти, металевого смаку в роті, біль у горлі, нудота, головний біль, слабість, задишка, судоми характерні при ураженні чим (Синильною кислотою).

  3. Учитель проводить урок, раптом один із учнів повідомив, що він відчуває різкий запах нашатирного спирту, інший пожалівся на утруднене дихання, учитель теж відчув різь в очах. Клас знаходиться на третьому поверсі. Що повинен зробити учитель? (Організовано вивести дітей на вулицю найкоротшим шляхом, який зазначено в плані евакуації поверху.)

  4. Які вогнегасники застосовуються для гасіння загорання бензину, дизельного палива, лаків, фарб, різних самозаймистих речовин, електроустановок під напругою, а також при низьких температурах (Вуглекислотні, порошкові).

  5. Встановіть сильнодіючу отруйну речовину за описом ураження: ядуха, частіше серцебиття, сльозотеча, збудження центральної нервової системи, обмороження із опіками шкіри (аміак).

ІІІ тур «Рятування, захист, допомога»

  1. Скільки разів необхідно проводити непрямий масаж серця ?(60 – 80 р/ хв. відповідно до особливостей пружності грудної клітки потерпілого).

  2. Написати три основні ознаки клінічної смерті( Відсутність свідомості, широкі зіниці, що не реагують на світло , відсутність пульсу на сонній артерії).

  3. Чим можна накрити голову , проходячи через палаюче приміщення, щоб урятувати потерпілих (Мокрою ковдрою, шматком цупкої тканини або пальтом, плащем).

  4. Що не належить до найпростіших засобів захисту шкіри, ніг та рук із запропонованих : виробничий одяг, брезентові рукавиці, гумові чоботи, трикотажні рукавички.( Трикотажні рукавички).

  5. При рятуванні потопаючого , якщо він лежить на спині, з якого боку ви будете до нього наближатися – спини або ніг чи голови ( Голови).

Фінальна гра

  1. Під час повені вода застала вас у полі .Ваші дії.( Терміново будете виходити на підвищене місце).

  2. Різкий загрудинний біль, різь в очах, сльозотечу, сухий кашель, блювоту, порушення координації рухів, задишку викликає при ураженні: СДОР –(Хлор).

  3. Чи входить інтенсивна кровотеча до ознак біологічної смерті? (Ні).

  4. Внаслідок лиха постачання продуктів може бути порушене , отже, необхідно мати запас продуктів хоча б на скільки днів ( 3 – 4 дні).

  5. Скільки необхідно мати води в день на одну людину в разі надзвичайної ситуації (Не менше 3,8 л).

Додаткові запитання

1. Вкажіть оптимальне співвідношення вдихів і ритму натискання на грудину при виконанні одним рятувальником ( На 2 вдихи – 15 натискань).

2. В якому випадку ви приймете рішення самостійно вибиратися із затопленого району.( Комусь із потерпілих необхідна медична допомога, вода продовжує підніматися, є найпростіші плавзасоби і на допомогу рятувальників найближчим часом розраховувати не доводиться).

3. Горить торф»яне болото. Ваші дії. ( Обійдете його , рухаючись проти вітру, уважно оглядаючи і прощупуючи перед собою дорогу жердиною і палицею.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріали можна використовувати під час тижнів БЖД у школі
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    9 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    89
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    UH058848
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь