БЛОК ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ “Мистецтво слова та мистецтво художнього образу” за кіноповістю О. Довженка “Зачарована Десна”

Опис документу:
У селищі Сосниця Чернігівської області у жовтні-листопаді 2019 року проходять святкові заходи з відзначення 125-річчя від дня народження видатного українського кінорежисера, письменника Олександра Довженка УРОК 1. Урок учнівських читань. Знайомство з життєвим і творчим шляхом письменника О. Довженка. УРОК 2. Урок-подорож до обласної бібліотеки ім. В.Г.Короленка. ТЕМА. Художній образ зачарованої Десни в художніх фотографіях. УРОК 3. Урок-екскурсія до художньої майстерні І.І. Пенського.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
БЛОК ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ “Мистецтво слова та мистецтво художнього образу” за кіноповістю О. Довженка “Зачарована Десна” з нагоди 125-річчя з дня на...
Слайд № 1

БЛОК ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ “Мистецтво слова та мистецтво художнього образу” за кіноповістю О. Довженка “Зачарована Десна” з нагоди 125-річчя з дня народження Підготували та провели вчителі ЗОШ І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Василенко І.В., Голумбевська С.В., Пильцова Н.В.

У селищі Сосниця Чернігівської області у жовтні-листопаді 2019 року проходять святкові заходи з відзначення 125-річчя від дня народження видатного ...
Слайд № 2

У селищі Сосниця Чернігівської області у жовтні-листопаді 2019 року проходять святкові заходи з відзначення 125-річчя від дня народження видатного українського кінорежисера, письменника Олександра Довженка

Епіграф блоку уроків “ Коли ми не постигнемо краси, ми ніколи не зрозуміємо правди ні в минулому, ні в сучасному, ні в майбутньому”. О. Довженко
Слайд № 3

Епіграф блоку уроків “ Коли ми не постигнемо краси, ми ніколи не зрозуміємо правди ні в минулому, ні в сучасному, ні в майбутньому”. О. Довженко

БЛОК 3-х ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ УРОК 1. Урок учнівських читань ТЕМА. Знайомство з життєвим і творчим шляхом письменника О. Довженка. Т’ютори - учителі...
Слайд № 4

БЛОК 3-х ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ УРОК 1. Урок учнівських читань ТЕМА. Знайомство з життєвим і творчим шляхом письменника О. Довженка. Т’ютори - учителі української мови та літератури Василенко І.В., Голумбевська С.В. УРОК 2. Урок-подорож до обласної бібліотеки ім. В.Г.Короленка (відділ мистецтва). ТЕМА. Художній образ зачарованої Десни в художніх фотографіях. Т’ютори - учителі української мови та літератури Василенко І.В., Голумбевська С.В. УРОК 3. Урок-екскурсія до художньої майстерні І.І. Пенського, заслуженого художника України, лауреата премії імені М.М. Коцюбинського ТЕМА. Художній образ зачарованої Десни в живописних творах. Т’ютори – учитель образотворчого мистецтва Пильцова Н.В., учитель української мови та літератури Василенко І.В.

Мета блоку уроків: знайомити учнів з основними віхами життєвого й творчого шляху письменника, з уривками кіноповісті “Зачарована Десна”; розкрити п...
Слайд № 5

Мета блоку уроків: знайомити учнів з основними віхами життєвого й творчого шляху письменника, з уривками кіноповісті “Зачарована Десна”; розкрити питання про джерела творчості митця та розуміння людиною краси; розвивати вміння аналізувати та робити власні висновки з прочитаного, навички асоціативного мислення; формувати навички сприйняття художнього образу в кіномистецтві, поезіях, живопису, художніх фотографіях; виховувати здатність в усьому бачити красу, любов до родини, праці, навколишнього світу.

УРОК 1. Урок учнівських читань ТЕМА. Знайомство з життєвим і творчим шляхом письменника О. Довженка. Т’ютори - вчителі української мови та літерату...
Слайд № 6

УРОК 1. Урок учнівських читань ТЕМА. Знайомство з життєвим і творчим шляхом письменника О. Довженка. Т’ютори - вчителі української мови та літератури Василенко І.В., Голумбевська С.В. СТРУКТУРА УРОКУ УЧНІВСЬКИХ ЧИТАНЬ: 1. Створення портфоліо письменника О. Довженка. 2. Визначення жанру твору. 3. Характеристика ліричних героїв ( малий Сашко , зрілий автор-оповідач). 4. Робота в малих групах (“Літературознавці”, “Народознавці”, “Історики”). 5. Творча майстерня (складання сенкана та асоціативного куща “Зачарована Десна”). 6. Створення аудіокниги “Зачарована Десна”. 7. Рефлексія. Творче домашнє завдання.

Слайд № 7

Повідомлення на сайті Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки імені В.Г. Короленка
Слайд № 8

Повідомлення на сайті Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки імені В.Г. Короленка

Перегляд слайдів про життєвий та творчий шлях письменника О. Довженка
Слайд № 9

Перегляд слайдів про життєвий та творчий шлях письменника О. Довженка

Створення портфоліо письменника О. Довженка
Слайд № 10

Створення портфоліо письменника О. Довженка

Робота з літературними термінами (учитель Василенко І.В.)
Слайд № 11

Робота з літературними термінами (учитель Василенко І.В.)

Характеристика ліричних героїв (малий Сашко, зрілий автор-оповідач)
Слайд № 12

Характеристика ліричних героїв (малий Сашко, зрілий автор-оповідач)

Робота тематичної групи “Літературознавці”
Слайд № 13

Робота тематичної групи “Літературознавці”

Робота тематичної групи “Народознавці”
Слайд № 14

Робота тематичної групи “Народознавці”

Робота тематичної групи “Історики”
Слайд № 15

Робота тематичної групи “Історики”

Творча майстерня (створення сенкана та асоціативного куща “Зачарована Десна”)
Слайд № 16

Творча майстерня (створення сенкана та асоціативного куща “Зачарована Десна”)

Уривок з кіноповісті “Зачарована Десна” читає Пархоменко Софія
Слайд № 17

Уривок з кіноповісті “Зачарована Десна” читає Пархоменко Софія

Творча група учнів 6-9 класів “Зачаровані Десною” Бойко С., Ананко К., Іванова М., Надточий Д., Кирієнко М., Майборода К., Пархоменко С., Носок А.,...
Слайд № 18

Творча група учнів 6-9 класів “Зачаровані Десною” Бойко С., Ананко К., Іванова М., Надточий Д., Кирієнко М., Майборода К., Пархоменко С., Носок А., Мережко О., Шматко М., Полевик Д.

УРОК 2. Урок-подорож до обласної бібліотеки ім. В.Г.Короленка (відділ мистецтва). ТЕМА. Художній образ зачарованої Десни в художніх фотографіях. Т’...
Слайд № 19

УРОК 2. Урок-подорож до обласної бібліотеки ім. В.Г.Короленка (відділ мистецтва). ТЕМА. Художній образ зачарованої Десни в художніх фотографіях. Т’ютори - учителі української мови та літератури Василенко І.В., Голумбевська С.В. СТРУКТУРА УРОКУ-ПОДОРОЖІ: Розповідь мистецтвознавця про художній образ у вербальному та візуальному мистецтві. Огляд літератури про письменника О. Довженка. Перегляд тематичної збірки мистецького відділу “Зачарована Десна, оспівана О. Довженко”, присвяченої до 125-річчя з дня народження письменника. 3. Робота з ілюстрованими фотоальбомами “Чернігівщина”, “Рідна Чернігівщина”, “Десна”. 4. Знайомство з картинами фотохудожника Олексія Жука. 5. Заповнення анкети відвідувачів мистецького відділу. 6. Рефлексія. Творче домашнє завдання.

Робота з ілюстративними фотоматеріалами “Чернігівщина”
Слайд № 20

Робота з ілюстративними фотоматеріалами “Чернігівщина”

Знайомство з картинами фотохудожника Олексія Жука
Слайд № 21

Знайомство з картинами фотохудожника Олексія Жука

“Зачарована Десна”. Фотографії Олексія Жука
Слайд № 22

“Зачарована Десна”. Фотографії Олексія Жука

Краєвиди довженківської Десни. Фотографії Олексія Жука
Слайд № 23

Краєвиди довженківської Десни. Фотографії Олексія Жука

На берегах вечірньої Десни. Сприйняття живописного твору
Слайд № 24

На берегах вечірньої Десни. Сприйняття живописного твору

О.Жук “Щасливий я, що народився на твоєму березі, Десно”
Слайд № 25

О.Жук “Щасливий я, що народився на твоєму березі, Десно”

Фотоальбом “Рідна Чернігівщина”
Слайд № 26

Фотоальбом “Рідна Чернігівщина”

УРОК 3. Урок-екскурсія до художньої майстерні І.І. Пенського, заслуженого художника України, лауреата премії імені М.М. Коцюбинського ТЕМА. Художні...
Слайд № 27

УРОК 3. Урок-екскурсія до художньої майстерні І.І. Пенського, заслуженого художника України, лауреата премії імені М.М. Коцюбинського ТЕМА. Художній образ зачарованої Десни в живописних творах. Т’ютори – учитель образотворчого мистецтва Пильцова Н.В., учитель української мови та літератури Василенко І.В. СТРУКТУРА УРОКУ-ЕКСКУРСІЇ: Знайомство з чернігівським художником І.І. Пенським. Розповідь художника про свій життєвий та творчий шлях. Огляд картин із серії ”Зачарована Десна” з кіноповісті О. Довженка. 4. Розповідь художника “Створення художнього образу в пейзажі”. 5. Поетичне слово про Десну (уривок “Зачарована Десна” з кіноповісті О. Довженка, авторські вірші художника). 6. Бесіда-інтерв’ю про творче становлення та досягнення художника. Майстер-клас живописця І.І. Пенського. 7. Напуття художника дітям Чернігівського краю.

Знайомство з чернігівським художником І.І. Пенським
Слайд № 28

Знайомство з чернігівським художником І.І. Пенським

Розповідь художника про свій життєвий та творчий шлях Розповідь художника про свій життєвий та творчий шлях
Слайд № 29

Розповідь художника про свій життєвий та творчий шлях Розповідь художника про свій життєвий та творчий шлях

Огляд живописних, графічних творів у майстерні та каталогах художника
Слайд № 30

Огляд живописних, графічних творів у майстерні та каталогах художника

Огляд картин І.І. Пенського з серії ”Зачарована Десна” за кіноповістю О. Довженка
Слайд № 31

Огляд картин І.І. Пенського з серії ”Зачарована Десна” за кіноповістю О. Довженка

Розповідь художника “Створення художнього образу в пейзажі”
Слайд № 32

Розповідь художника “Створення художнього образу в пейзажі”

Поетичне слово про Десну (уривок “Зачарована Десна” з кіноповісті О. Довженка, авторські вірші художника)
Слайд № 33

Поетичне слово про Десну (уривок “Зачарована Десна” з кіноповісті О. Довженка, авторські вірші художника)

Бесіда-інтерв'ю про творче становлення та досягнення художника (Учитель Пильцова Н.В.)
Слайд № 34

Бесіда-інтерв'ю про творче становлення та досягнення художника (Учитель Пильцова Н.В.)

Майстер-клас живописця І.І. Пенського “Відзеркалення”
Слайд № 35

Майстер-клас живописця І.І. Пенського “Відзеркалення”

Напуття художника І.І. Пенського дітям Чернігівського краю
Слайд № 36

Напуття художника І.І. Пенського дітям Чернігівського краю

РЕФЛЕКСІЯ Художній образ – це особлива форма естетичного освоєння світу, узагальнене відтворення емоцій обраними виразними засобами. Художній образ...
Слайд № 37

РЕФЛЕКСІЯ Художній образ – це особлива форма естетичного освоєння світу, узагальнене відтворення емоцій обраними виразними засобами. Художній образ - це узагальнена і разом з тим конкретна картина людського життя чи навколишнього світу, що створена творчою уявою митця. Мета образу: передати загальне через одиничне, не наслідуючи дійсність, а відтворюючи її.

Відповіді учнів: спостережливість, людяність, чутливість, почуття краси, любов до природи, шану до батьків, тактовність, волелюбність, працьовитіст...
Слайд № 38

Відповіді учнів: спостережливість, людяність, чутливість, почуття краси, любов до природи, шану до батьків, тактовність, волелюбність, працьовитість, довженківське бачення краси “навіть у буденних калюжах на життєвих шляхах”. - Що взяв Довженко з дитинства в далеку мандрівку життя і що взяли б ви?

Дякуємо за увагу! Адреса авторського колективу: ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради, вул. Мстиславського, б. 76, м. Чернігів, 14005 У...
Слайд № 39

Дякуємо за увагу! Адреса авторського колективу: ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради, вул. Мстиславського, б. 76, м. Чернігів, 14005 Україна Телефон т’юторів: +380501590609 +380634052740

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»