Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Біт-заняття "Лікарські рослини!

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №MK805128
За публікацію цієї методичної розробки Амельченко Марина Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №MK805128
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Біт- заняття “Лікарські рослини”

Мета: навчальна: сформувати комплексне уявлення про лікарські рослини нашої місцевості ( асаме: лікарську ромашку, шипшину, калину).

Розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес. Логічне мислення, продовжувати формувати вміння порівнювати, будувати аналогії, виділяти головне.

Виховна: виховувати бережливе ставлення до природи, чуйність, взаєморозуміння, емоційно- вольові якості.

Тип заняття: біт- заняття.

Методи і методичні прийоми: словесні, наочні, практичні.

Обладнання та матеріали: роздатковий ( дидактичний) матеріал, фото лікарських рослин, гербарні зразки рослин, гілочка калини, плоди шипшини, малюнки.

Структура заняття:

  1. Організація творчого учнівського об'єднання до заняття (2 хв.)

  2. Актуалізація опорних знань, умінь (3 хв.)

  3. Повідомлення теми, мети і завданб заняття, мотивація (7 хв.)

  4. Сприйняття й усвідомлення вихованцями нового матеріалу

1. Бесіда (25 хв.)

2. Гра (15 хв.)

3. Творчість (30 хв.)

  1. Узагальнення і систематизація знань ( 5 хв.)

  2. Підсумки заняття (3 хв.)

Хід заняття:

  1. Організація творчого учнівського об'єднання до заняття

Привітання, перевірка присутніх. На робочому місці вихованців знаходяться картки, з якими вони працюють на занятті.

Керівник гуртка пропонує вихованцям поставити на картці у вигляді смайлика свій емоційний настрій.

  1. Актуалізація опорних знань, умінь

Проблемно- пошукові запитання:

1. Що таке лікарські рослини?

2. Яка роль лікарських рослин у підтриманні здоров'я людини?

3.Які лікарські рослини притаманні нашій місцевості?

4. Представники лікарських рослин, що зростають на Станції Юних Натуралістів?

5. Де можна придбати лікарські рослини?

  1. Повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація

Слово керівника гуртка

Не все те отрута, що неприємне на смак”

(Г. С. Сковорода)

Шипшина важко віддає плоди

Шипшина важко віддає плоди.
Вона людей хапає за рукава.
Вона кричить: - Людино, підожди!
О, підожди, людино, будь ласкава.
Не всі, не всі, хоч ягідку облиш!
Одна пташина так мене просила!
Я ж тут для всіх, а не для тебе лиш.
І просто осінь щоб була красива.

( Л.Косенко)

  1. Ромашка лікарська- лікарська рослина, відома з глибокої давнини. Для виготовлення лікарських форм використовують висушені квіткові кошики, які збирають на початку цвітіння. Своєрідний аромат і лікувальні властивості рослини зумовлюються наявністю в ній ефірної олії (хамазулен), органічних кислот, кумаринів, мінеральних солей, вітамінів.

  2. Шипшина- в Україні велика різноманітність шипшин (близько 50 видів). Серед них найчастіше трапляються:

1.Шипшина собача.

Шипшина собача росте на всій території України на схилах, узліссях, уздовж доріг та на пустищах як бур'ян.

2. Шипшина зморшкувата

Кущ з опушеними шипами і виразно зморшкуватими листками, поширений переважно в культурі.

3. Шипшина яблунева

Відзначається темно-рожевими пелюстками, округлими пурпуровими плодами (до 3 см завдовжки), поширена по чагарникових заростях, кам'янистих відслоненнях і на пісках лісостепової частини України.

3) Калина- дуже популярна в народі, оспівана в народних піснях рослина.

Колись у сиву давнину вона пов'язувалася з народженням Всесвіту, вогненної трійці: Сонця, Місяця і Зірок. Тому і назву свою має від давньї Сонця — «Коло». Зокрема, її вважають символом України. Її значна поширеність на теренах України, пов'язаність із родинно-побутовими, календарними обрядами (весілля, похорони, осінній обряд «похід на калину» та ін.) зумовили перехід із світу номінативної одиниці у світ художнього образу.

4. Сприйняття й усвідомлення вихованцями нового матеріалу

1. Бесіда

Вихованцям пропонується серед роздаткового матеріалу обрати лікарські рослини, та розказати про корисність цієї рослини.

2. Гра

Керівник гуртка разом з вихованцями практичним шляхом досліджує властивості калини, а потім вихованці записують це в зошит ( у вигляді схеми).

Лікувальні властивості калини

  1. Творчість

Замальовка лікарських рослин у зошит

( вихованці гуртка виконують самостійно у довільній формі).

5. Узагальнення і систематизація знань

Гра “Павутинка”

Керівник гуртка стає в коло. Вихованці навкруги. Передається клубок ниток. Учні називають те, що вивчили за сьогодні, цікаві моменти про що нового вони дізнались, що їм содобалось найбільше.

6. Підсумки заняття

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
це нетрадиційне, ігрова форма проведення уроку про лікарські рослини. Яка включає бесіду, гру та творчість.
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Клас
    4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    6368
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    MK805128
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №MK805128
За публікацію цієї методичної розробки Амельченко Марина Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №MK805128
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти