• Всеосвіта
  • Бібліотека методичних матеріалів
  • НУШ
  • Бінарний урок. Вправа «Веселка захоплень». Обговорення новинок моди. Слухання та обговорення вірша «Нові сусіди». Закріплення вміння читати слова з вивченими буквами. Робота з текстом. Тема тексту і заголовок. Списування речень.

Бінарний урок. Вправа «Веселка захоплень». Обговорення новинок моди. Слухання та обговорення вірша «Нові сусіди». Закріплення вміння читати слова з вивченими буквами. Робота з текстом. Тема тексту і заголовок. Списування речень.

НУШ

Для кого: 1 Клас

24.11.2020

144

2

0

Опис документу:
Очікувані результати: з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3]; - розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1]; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Бінарний урок. Вправа «Веселка захоплень». Обговорення новинок моди. Слухання та обговорення вірша «Нові сусіди». Закріплення вміння читати слова з вивченими буквами. Робота з текстом. Тема тексту і заголовок. Списування речень.

Очікувані результати: з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3]; - розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1]; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1]; Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; правильно записує слова, які пишуться так, як вимовляються.

Хід уроку:

І. Організація класу. Створення емоційного настрою.

1. Вітання

Вчитель: Я вітаю усіх присутніх на нашому уроці.

Доброго ранку, щасливої днини

Бажає Вам наша класна родина

2. Ранкове коло

3. Щоденні новини.

4. Вправа «Веселка захоплень»

Обговорення спільних зацікавлень

Завданння:

Математичний центр / осередок

– Розгляньте зображення поїзда. Визначте й назвіть знайомі геометричні фігури, за допомогою яких його утворили.

Центр / осередок малювання

– Уявіть себе в ролі художників і спробуйте намалювати картину мильними бульбашками.

– У мильний розчин (до води долийте трохи шампуню або мила) додайте акварельної фарби. Колір обирайте на власний розсуд.

– Візьміть соломинку й обережно дмухніть через неї в мильну воду, створюючи

якнайбільше бульбашок.

– Тепер візьміть акварельний папір та легенько прикладіть його зверху до бульбашок. Дайте просохнути. Щоб зробити папір ще яскравішим, прикладайте його до бульбашок різних кольорів.

– Придумайте назву своїй роботі.

Музичний центр / осередок

– Утворіть оркестр із різних музичних інструментів і здійсніть музичний супровід відомої дитячої пісні.

Центр / осередок конструювання

– Спробуйте себе в ролі конструкторів. Сконструюйте виріб за власним бажанням за допомогою LEGO-конструктора.

4. Обговорення новинок моди. (перегляд і обговорення фото)

Фізкультхвилинка

5. Слухання та обговорення вірша «Нові сусіди».

ІІІ. Актуалізація знань учнів.

1. Що ви знаєте про українську мову?

Гра « Мікрофон»

Про нашу мову багато знаємо, тож давайте пригадаємо.

1. Що ми робимо із звуками? (говоримо, чуємо)

2. Що ми робимо із буквами? ( пишемо, бачимо)

3. Скільки в українській мові букв? (33)

4. На які дві групи діляться звуки? (голосні, приголосні)

5. Скільки в українській мові голосних звуків? (6)

6. Назвіть голосний звук, який пом’якшує попередній приголосний звук? (і)

7. Що ми знаємо про приголосні звуки? Які вони бувають? (тверді, м’які )

2. Завдання. Гра: «Склади слово»

ІV. Артикуляційна гімнастика.

Перед початком пропоную розім’ятися і до читання приготуватися.

1. Звуконаслідування.

Відтворення звуків природи: як шумить вітер, як рипить сніг, як капає вода з бурульок.

2. Робота зі скоромовками.

1. Мама вчить мене читати, вчить мене читати тато,

Вчить дідусь, і вчить бабуся, скоро, скоро я навчуся.

2. Лили, лили,лили,

Пили, пили, пили,

Лили, лили діти,

Пили, пили квіти.

3. Читання складів. Робота в групах.

V. Вивчення нового матеріалу

1. Покажіть мені як ви вмієте читати .

2. Підготовка до роботи з текстом.

3. Робота з підручником.

1) Читаємо скоромовку: повільно, швидше, прискорено. Читаємо хором, ланцюжком.

4) Читання тексту вчителем.

6) Читання ланцюжком, кожен учень – одне речення.

7) Вибіркове читання.

8) Вправи для очей . «Стовпчик, місток, гори».

Фізхвилинка.

4. Робота в зошиті. Списування.

VІ. Підсумок уроку.

1. Метод «Резюме» Сьогодні на уроці мені вдалося…

2. Продемонструйте свій настрій при допомозі смайлика.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили