і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

"Білочка в гостях у дітей"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Підсумкове заняття для дітей

молодшого дошкільного віку з математичного та мовленнєвого

розвитку

«Білочка в гостях у дітей»

Програмовий зміст: Закріпити уміння розрізняти геометричні фігури : круг, квадрат, трикутник і скласти картинку з цих фігур, кольори; закріпити уміння встановлювати стосунки між поняттями "один", "багато": "більше", "менше", «порівну», лічити в межах 5; закріпити уміння розрізняти частини доби : ранок, день, вечір, ніч; вправляти дітей в порівнянні по величині предметів і позначати словами: великий, маленький, високий, низький;

Розвивати уміння класифікувати предмети за істотною ознакою; закріплювати класифікацію предметів, узагальнюючих слів, закріпити знання дітей про тварин та їхні домівки, розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас.

Розвивати увагу, мову, спостережливість, пам'ять, розумові операції.

Виховувати навички взаємодопомоги , повагу, ввічливість,

доброзичливість, культуру поведінки, пізнавальний інтерес, допитливість, любов до природи .

Матеріал: іграшка - білочка, ілюстрації із зображенням частин доби (ранок, день, вечір, ніч), набірне полотно на фланелеграф, квіти (5 штук), бджілки(5 штук), ілюстрація кішки з геометричних фігур, дидактична гра «Хто де живе?», дидактична гра «Назви одним словом».

Для дітей: геометричні фігури (для кожного), шишки – великі і маленькі, картки тварини та їх домівки, сигнальні картки (зелені і червоні).

Хід заняття.

Діти, подивіться, до нас на заняття прийшли гості. Давайте привітаємося з ними.

- А тепер красиво і тихенько проходимо на свої стільчики (діти сіли).

- Ой! Хтось до нас стукається, піду, відкрию двері.

- Діти, до нас прийшла ще одна гостя, але спочатку відгадайте загадку:

Червонясту шубку має
По гілках вона стрибає
Хоч мала вона на зріст
Та великий має хвіст.

- Правильно, це - білочка!

- Добрий день, діти!

- Добрий день білочка!

Білочка тварина дика чи домашня? (дика), Чому? Де вона живе?( у лісі, в дуплі), що їсть білка (горіхи, гриби та шишки).

Давайте ближче подивимося на білочку.

У білочки гарна, хутряна, пухнаста, руденька шубка. На голові у неї стирчать маленькі гострі вушка. Вона має гарні великі чорні оченята. Хвіст у білочки великий і пухнастий. Білочка дуже рухлива, вона стрибає з гілки на гілку. У білочки дуже гострі зуби, вона легко розколює ними горішки і шишки.

Проводиться пальчикова гра «Білочка»:

Сидить білочка руденька,

Продає гриби-опеньки:

Лисичці-сестричці,

Вороні, горобцю,

Ведмедю товстоп’ятому

І зайчику вухатому.

(ручки складаються в кулачок. По черзі розгинаються всі пальчики, починаючи з великого).

- Напевно, білочка прийшла до нас не просто так, у неї щось сталося, я запитаю у неї.

- В лісі виявляється є "Лісова школа для звірят", де вони вчяться уму - розуму. Але їм задали дуже складні завдання, з якими вони не можуть впоратися, і прислали до нас білочку по допомогу. А ось і ті самі завдання в кошику у білочки.

- Ну що, діти, допоможемо нашим лісовим звірятам впоратися із завданнями?

- Тоді почнемо!

- Ось і перше завдання. На лісовій полянці виросли квіточки. Подивіться, які вони красиві. Скільки їх? (багато 5). Ось прилетіли бджілки. Давайте посадимо їх по одній на кожну квітку. Скільки бджілок? Чого більше бджілок або квіток? Чому? Що треба зробити, щоб бджілок і квіток стало порівну? Ось летить ще одина бджілка. Що тепер можна сказати про кількість бджілок і квіток? Правильно, їх порівну!

- А ось і наступне завдання:

Треба допомогти тваринам знайти свій будинок.

Дидактична гра «Хто де живе»

Мета: закріпити знання дітей про тварин та їхні домівки.

Наступне завдання

Діти звірята не знають що можна робити, а що ні, давайте їм допоможемо.

Дидактична гра «Добре чи погано »

Мета: спонукати дітей до прояву добрих вчинків, аналізувати

Ставайте в коло, я буду озвучувати вчинки, а ви будете їх оцінювати; якщо так вчиняє добра людина, то піднімаєте картку зеленого кольору, а якщо ні – картку червоного кольору.

  • допомогти мамі мити посуд;

  • зранку вітатись;

  • обманювати, хвалитись;

  • насміхатися з чужого горя;

  • допомогти друзям в біді;

  • ділитися тим, що є в тебе;

  • захищати слабкого;

  • відбирати іграшки,

  • ображати тварин;

  • годувати пташок.

Молодці !

А ось і наступне завдання завдання

Я буду показувати картку, а ви називаєте одним словом, що (хто) на ній зображене.

Дидактична гра «Назви одним словом»

Мета: розвиток уваги, мислення, кмітливості. Формування уміння класифікувати предмети, поповнення словникового запасу.

Молодці і з цим завданням впорались. А тепер трохи відпочинемо.

Фіз. хвилинка

Ми для білочки усі, побудуєм гарний дім.

Ось такий високий, ось такий широкий,

Двері, щоб вузенькі ,а поріг низенький.

- Молодці!

Наступне завдання

Але спочатку треба відгадати загадку:

Я вмію чисто митися
Не водою - язичком.
І часто мені сниться
Тарілка з молочком!

- Хто це? (кішка)

- Правильно, подивіться, яка вона незвичайна!

- З якої геометричної фігури у кішки тулуб? (квадрат)

- А голова? (круг)

- А вушка і хвостик? (з трикутника)

- Правильно, тепер підійдіть до своїх столиків і самі з таких же геометричних фігур складіть кішечку.

- Молодці, і з цим завданням ви впоралися.

Наступне завдання

Ой! Подивіться, діти, щось тут лежить! Це ж шишки! Давайте їх зберемо! Кожен візьме по одній шишці, щоб усім вистачило. Хлопчики зберуть великі шишки, а дівчатка - маленькі.

Зібрали? А тепер подивіться, які вони усі різні; і великі є і маленькі.

- Єгор, яку шишку ти знайшов? (велику)

- Маша, а ти яку шишку знайшла? (маленьку)

Добре, молодці!

- А тепер подивіться, ми бачимо дві ялиночки. Діти, вони однакові? Ні. Одна ялиночка висока, а інша низька. Ось тепер хлопчики покладуть свої шишки під високу ялиночку, а дівчатка - під низьку. Молодці!

- А тепер сідайте на свої стільчики і будемо далі білочку допомагати. Ой! Діти, білочка говорить, що їй додому пора повертатися, а то скоро ніч настане, їй спати пора. Та що ти, білочка, ще до ночі довго. Ось послухай, діти тебе навчать.

Ось тут якісь картинки лежать. Подивіться на першу картинку:

1. Сонечко прокидається, півник проспівав, усіх діток розбудив, а дітки встають, зубки чистять, роблять зарядку і в садок з мамою йдуть. Коли це буває? (вранці)

2. А на цій картинці сонечко давно вже прокинулося, посміхається, метелики літають, грають. Дітки теж грають, гуляють, обідають. Коли це буває? (вдень)

3. А ось на цій картинці сонечко втомилося, засинає. І за дітками мами, папи приходять, і ви йдете додому. (увечері)

4. А на цій картинці вже усі сплять, сонечка не видно, і зайчик вже давно спить. І діти лягають у свої ліжечка і закривають очки. (вночі) А вночі що ви робите? Після ночі що настає?

Спасибі вам, діти, говорить білочка, ви їй дуже допомогли, вона багато дізналася, але їй пора повертатися в ліс. Вона приготувала вам подарунки - це смачні цукерки. Білочка побігла виручати своїх друзів. До побачення!

- Діти, на цьому наше заняття закінчилося. Попрощаємося з нашими гостями!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Підсумкове заняття для дітей молодшого дошкільного віку з математичного та мовленнєвого розвитку
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    877
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер материала
    NK678986
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання