Безпека в школі. Правила поведінки в школі. Проект «Історія моєї школи»

Опис документу:
Школа. Основні правила школяра. Безпека в школі. Правила поведінки в школі. Проект «Історія моєї школи» Мета :  вчити учнів аргументувати необхідність безпечної поведінки в школі для збереження життя й здоров’я, вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом;  спонукати школярів до виконання правил безпечної поведінки в школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Школа. Основні правила школяра. Безпека в школі.

Правила поведінки в школі. Проект «Історія моєї школи»

Мета :

  • вчити учнів аргументувати необхідність безпечної поведінки в школі для збереження життя й здоров’я, вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом;

  • спонукати школярів до виконання правил безпечної поведінки в школі.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Мотивація пізнавальної діяльності учнів. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми з вами будемо вивчати «Правила поведінки в школі». Скажіть, будь ласка, з якими правилами поведінки в школі ви вже знайомі?

Школа – це не тільки приміщення, а й велика Країна Знань. А знання потрібні в житті кожної людини, зокрема і знання про особисту безпеку. Нажаль, учні не завжди дотримуються правил безпечної поведінки в школі. А чи додержуєтесь ви правил поведінки в школі?

Гра «Правила для учнів»

  • Заходить вчитель – треба встати. (Встають).

  • Коли дозволить. Тихо сядь. (Сідають).

  • Спитати хочеш – не гукай. (Сварять пальчиком).

  • А тільки руку піднімай. (Піднімають руку).

  • У школі парту бережи. («Витирають» кришку парти).

  • І на парті не лежи. (Схиляються на парту).

  • Щоб урок минув не марно, треба сісти рівно, гарно. (Випрямляються)

  • Не стрекочи на уроках (Зображують теленькання язиком)

  • Як папуга чи сорока. (Махають руками, ніби птахи).

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Вправа «Малюнки»

  • Розгляньте малюнки і дайте відповіді.

  • Чи порушують діти правила поведінки? Поясніть..

Вправа «Написання правил поведінки»

І група

Напишіть правила поведінки під час проведення уроку праці.

    • Роботу розпочинай лише з дозволу вчителя;

    • Використовуй інструменти лише за призначенням;

    • У процесі роботи будь уважний, не розмовляй;

    • Під час роботи тримай своє робоче місце в належному порядку, а після

роботи акуратно прибери його.

ІІ група

Напишіть правила поведінки під час перерви.

    • На перерві не бешкетуй, не кричи, розмовляй напівголосно;

    • У коридорах школи рухайся спокійним кроком, без шуму;

    • Акуратно й уважно користуйся дверима, не став руки у дверні отвори, не

бешкетуй, не ляскай дверима;

    • На сходах не перегинайся через поруччя, дивися собі під ноги, тримайся

правої сторони;

    • Не бігай по сходах, не штовхай тих, що йдуть попереду, не смикай дітей за

рюкзаки, не став підніжки, не зупиняйся у дверях і проходах;

    • Не ображай однокласників і не сварися з ними;

    • Грайся з друзями у цікаві ігри, не порушуючи правил безпечної поведінки.

ІІІ група

Напишіть правила поведінки під час знаходження на шкільному подвірї.

    • Уникай травм під час рухливих ігор і спортивних змагань;

    • Коли йдеш зі школи додому, іди через ворота. Через огорожу не лазь;

    • Грай у мяч тільки в місцях для гри. Не грай біля вікон.

    • На уроках фізкультури не користуйся спортивним обладнанням без дозволу

вчителя. Виконуй правила техніки безпеки;

    • Не ходи по газонах, не кидай недогризків, не лузай насіння.

    • Не бийся, не бешкетуй;

    • Не лізь на дах чи дерева;

    • Грайся з друзями в різні ігри.

IV група

Напишіть правила знаходження у спортивному залі.

    • На уроки фізичної культури приходь у спортивній формі;

    • Без дозволу вчителя не вилазь на спортивні знаряддя;

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Вправа «Самопізнання»

Діти, в цій вправі вам треба повідомити, що ви зрозуміли, засвоїли під час нашого уроку.

V. Домашнє завдання

Ваше завдання – вдома, на листочку А4 намалювати нашу школу та написати коротеньку розповідь про її історію.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!