і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

БЕСІДА «МОВОЮ КАЗКИ ПІЗНАЄМО ЖИТТЯ»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

БЕС1ДА «МОВОЮ КАЗКИ ПІЗНАЄМО ЖИТТЯ»

Чи знаєте ви казки ?

- Які саме ви знаєте казки ?

- Чому вам подобаються казки про тварин?

- Чому вам подобаються чарівні казки?

Казки бувають різні за змістом і за жанром. В сиву давнину люди не вміли ні читати, ні писати. Але до нас прийшли казки, оповідки з глибокої давнини про життя-буття , бо вони переходили з уст в уста, з покоління в покоління, від старих бабусь і дідусів , казкарів. Люди завжди мріяли про краще життя , і це вони виражали в казках.

Давним-давно не було ні поїздів, ні літаків , ні машин. Люди придумали казкові « чоботи – скороходи «, «килим – літак «. В казках завжди було легко і просто, добро перемагало зло, сильніші допомагали слабшим.

  • Які казки про тварин ви знаєте?

(« Котик і півник», « Зайчикова хатка», « Вовк та семеро козенят». «Троє поросят»,» Пан Коцький «. Вовк та собака», « Цар звірів», та ін.)

- Чому лисичка ..з’їла колобка?

- Хто допоміг зайчикові в казці « Коза –дереза» ?

- Яка лисичка в казках ?

- Чому ведмідь в казках смішний, незграбний ?

Мовою казки пізнаємо життя. Зі змісту тієї чи іншої казки діти вчаться доброти, вміння згуртовуватись, дружби, милосердя, доброзичливості, виховується любов до народної творчості, усної народної творчості, естетичний смак, любов до прекрасного.

  • Які чарівні казки ви знаєте?

(« Іван-Царевич»,» Сестричка Оленка та братик Іванко «, « Гуси –лебеді», «Івасик-Телесик» ,»Спляча красуня».,» Білосніжка»,» Чарівне дзеркало»,»Кобиляча голова» та Ін.

Мрії. Людські мрі ї – це і є чарівні казки. Мрії, які не збуваються. Чи , можливо , збуваються, але дуже складно і важко втілюються в життя , виражаються і збуваються у казках. Як відомо , казки завжди закінчуються щасливо. ,добро перемагає зло, то і ми мовою казок вчимо дітей пізнавати життя.

Дуже цікаві уроки, заняття у формі казки, де використано фрагменти тієї чи іншої казки, де у гості запрошуються «звірята « чи Інші казкові герої. Під час уроку чи заняття діти з надзвичайним бажанням стараються допомогти звірятам, казковим героям, особливо слабшим і меншим.

Пропоную фрагмент гри « Відгадай з якої це казки»

_ З якої це казки?

-« Купив дід козу за три копи…»

-« Колобок-колобок я тебе з’м»

-«Котику-братику, порятуй мене»

- « А я рак –неборак, як укушу, буде знак»

-« Вовчику. Вовчику. , а чого в тебе такі великі очі?»

М.В. ПИЛИПЧИНЕЦЬ вчитель смт. Міжгір’я Закарпатська обл.

ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО КАЗКУ?

Які бувають казки ?

(Казки бувать про тварин, про рослин, побутові. Чарівні)

Що ви знаєте про казку?

З раннього віку діти чують казки з уст батьків. , дідусів, бабусь, в дитячому садочку.В казковій формі дуже зручно і ефективно подавати матеріал занять,уроків., вчити дітей показувати. Інсценізувати ролі, імітації. Хтось з дітей краще заспіває пісеньку з казки, хтось краще розкаже фрагмент казки з імітацією звуків, хтось краще імітує кроки.

-Які казки про тварин ви знаєте?

(є багато казок про тварин:» Фарбований лис», «Пан Коцький»,»Заєць та їжак»,» Лисиця та журавель», « Вовк та собака»,»Троє поросят»,» Коза-дереза», «Три ведмеді» та ін..

-Які чарівні казки ви знаєте?

(«Івасик-Телесик »,» Царівна- жаба». ,«Іван-царевич».,»Білосніжка та семеро гномів»,»Спляча красуня».»Василиса Прекрасна»,»Маленький Мук » та інші…

-Які побутові казки ви знаєте?

(«Мудра дівчина», «Багач і бідняк »,»Три брати» та ін..

В формі казки ефективно проводити заняття , уроки, бесіди. Обов’язково., після розповіді казки потрібно виділяти хороших героїв. ,

підкреслити риси характеру, поведінку, ситуацію і аналогічно –поганих героїв., виділити риси характеру, поведінку. ,їхні дії..\

Охарактеризувати риси всіх героїв. ,підкреслити: в казках добро перемагає зло. Виховувати в дітей дружбу .згуртованість, бажання допомогти один одному., доброту., чуйність, милосердя.

-Хто придумав казки?

-Які вам казки найбільше подобаються?

-Що навчають нас казки?

_Як завжди закінчуються казки?

_Спробуйте самостійно придумати казку. Проявіть фантазію.

М.В. ПИЛИПЧИНЕЦЬ

Вчитель

смт. Міжгір’я

Закарпатська обл.

ПРОГУЛЯНКА В ЛІСІ

-Чи подобається вам прогулянка?

_Чому ?

-Як потрібно поводитись у лісі?

Прогулянка. Сонце .Відпочинок .Асоціації. Все це прекрасно. Адже всі діти надзвичайно полюбляють відпочинок, екскурсію, поєднання корисного з приємним

-А чи знаєте ви поводитись у лісі під час прогулянки?

-Що потрібно обов’язково знати?

-Які правила поведінки у лісі?

У лісі, під час прогулянки, потрібно поводитись обережно, уважно., поважати життя лісових мешканців, не відволікатись, не ховатись. Прогулянка-- це відпочинок, шлях до пізнання навколишнього. Під час прогулянки діти оглядають дерева, кущі, квіти,комахи, спостерігають за птахами, порівнюють спів пташок ,а яке чисте повітря у лісі!

Що потрібно знати щодо поведінки у лісі під час прогулянки:

Чи можна ловити мете ликів чи інших комах?

Чи можна викидувати сміття?

Чи можна включати музику дуже голосно?

Чи можна топтати мурашники?

Чи можна зривати квіти?

Чи можна ламати гілки на деревах?

Чи можна забирати яйця згнізда пташок?

Чи можна брати в руки пташенят з гнізда?

Чи можна залишати вогонь у лісі?

Всі ці правила учні повинні добре знати і пам’ятати. Це повинно бути пам’ткою. Дуже багато випадків , коли учні спеціально знищують все, що трапляється на дорозі, і, граючись, приносять дуже багато шкоди навколишньому середовищу.

Учні повинні добре знати правила поведінки в лісі і навчати менших учнів, братиків, сестричок, як поводитись у лісі під час прогулянки.

Дуже ефективно проводити бесіду з унаочненням,таблицями.,де зображено про те як поводитись.

Щасливої дороги, веселої прогулянки любі друзі.

М.В. ПИЛИПЧИНЕЦЬ

Вчитель

смт. Міжгір’я

Закарпатська обл.'

Смт.Міжгір’я

Закарпатської обл..

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вчити дітей аналізувати казки, вміння виділяти добро і зло , дискусувати , відповідати на затитання, висловлювати свою думку
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    360
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    GN905537
  • Вподобань
    0
Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь