Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Батьківські збори 3 клас Тема. Родина та школа – партнери у вихованні дитини.Розробка вчителів НУШ: Антонченко Т. П.,Отачук Г.І.

Батьківські збори

Для кого: 3 Клас

27.09.2020

246

22

2

Опис документу:
Мета. Зробити родину помічником і другом, як для самої дитини, так і для школи. Встановити партнерські відношення між вчителем та батьками. Підвищити компетентність батьків в питаннях виховання дітей Розробка вчителів НУШ: Антонченко Т. П.,Отачук Г.І.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Батьківські збори

Тема. Родина та школа – партнери у вихованні дитини

Мета. Зробити родину помічником і другом, як для самої дитини, так і для школи. Встановити партнерські відношення між вчителем та батьками.

Підвищити компетентність батьків в питаннях виховання дітей.

Обладнання: цеглинки, комп’ютер, 4 свічки з надписами: спокій, віра, любов, надія. https://www.youtube.com/watch?v=kNNpqL3RpmU&t=1s

Хід зборів

  1. Вступне слово.

  • Добрий вечір, дорогі батьки. Я рада вас бачити на наших зборах.

  1. Притча « Чотири свічки»

-Я пропоную вашій увазі притчу.

https://www.youtube.com/watch?v=kNNpqL3RpmU&t=1s

3. Актуалізація теми.

« В родині закладаються коріння, з яких виростають потім і гілки, і квіти, і плоди. На моральному здоров’ї сім’ї будується педагогічна мудрість школи» ( В. О. Сухомлинський)

  • Як ви гадаєте, про що ми будемо вести розмову на наших зборах?

  1. Виступ вчителя.

Вчитуючись у висловлювання В. Сухомлинського, думаєш про те, що ця співпраця ніколи не ставилася під сумнів педагогічній науці і практиці, бо від її дій завжди залежить ефективність всього освітнього та виховного процесу. Сім’я і школа – це основа для всебічного розвитку особистості дитини.

Звички і манери, мораль і смаки, ідеали, характер – це все закладається в сім’ї. Почуття любові, дружби, відповідальності, обов’язку дитина переживає з близькими людьми в родині. Ми, педагоги, це добре розуміємо і дуже успішно використовуємо в організації шкільного навчально – виховного процесу.

Вплив батьків на розвиток дитини дуже великий, бо для маленької дитини сім’я – це світ, в якому він робить відкриття, вчиться радіти, любити, співчувати, ненавидіти. Будучи її членом, дитина вступає в стосунки з батьками, які можуть впливати на нього як позитивно, так і негативно. Внаслідок цього дитина росте або доброзичливою, відкритою або тривожною, грубою, лицемірною, брехливою.

Діти свідки, вони вчаться жити на прикладі оточуючих.

Якщо:

- Дитина живе у ворожнечі, вона буде агресивна.

-Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти.

- Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших.

- Дитину хвалять, вона вчиться бути благородною.

- Дитина живе в закидах, вона вчиться жити з почуттям провини.

- Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших.

- Дитину хвалять, вона вчиться бути благородною.

- Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей.

- Дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе.

- Дитину висміюють, вона вчиться бути замкненою.

- Дитина живе в розумінні та дружбі, вона вчиться знаходити любов в світі.

Родина дає дитині перший життєвий досвід, саме від сім’ї багато чого залежить напрямок інтересів і схильностей підростаючого покоління.

Соціологічні дослідження показали, що на виховання дитини впливають:

Сім’я - 50%

ЗМІ, телебачення -30 %

Вулиця – 10 %

Школа – 10 %

З цього можна зробити висновок, що родина – це перша інстанція на шляху дитини до життя.

Виховання дітей - це найважливіша мета нашого життя. Наші діти – це майбутні батьки і матері, вони теж будуть вихователями своїх дітей. Дуже важливо, що наші діти - це наша старість. Правильне виховання – це наша щаслива старість, погане виховання – це наше майбутнє горе, це наші сльози.

Вчитель читає вірш Е. Асадова « Виховати людину».

Виховати людину

Скільки написано в світі статей

І скільки прочитано лекцій розумних

Про те, як нам виховувати дітей,

Допитливих і добрих, веселих і галасливих.

Поради несуться з усіх сторін;

Пишуть вчені, і письменники,

І методисти, вихователі,

Інші зі шкіри лізуть аж геть.

Пишуть про суворість і про такті,

Що благо, а що для навчання ворог.

Твердять, що виховувати треба так-то,

А ось по-іншому не можна ніяк!

Тисячі думок простих і складних,

Як різні курси для корабля,

Про те, що любити треба обережно

І мудрості вдовбувати дітям має

З перших кроків, ну майже з нуля.

Все вірно, біда, коли мало знань.

І все-таки в цьому чи тільки зло?

А що як успіхів при вихованні,

Вибачте крамолу мою заздалегідь,

Домогтися не так вже й важко?!

Ні, біди не самі собою є,

Хочете ви цього чи не хочете,

І діти з вадами не народжуються,

А плюсів і мінусів набираються

Все частіше від мудрих своїх батьків.

Всі чекають, щоб горіли очі хлопців

Чітко, світло і ясно.

І дітям з ранку до темна твердять,

Що треба бути чесним, що брехня жахлива.

Але багато віри навіюванням цим?

Адже якщо батьки самі брешуть,

На службі і вдома, і там і тут,

Брешуть просто, ніби воду п'ють,

Звідки ж узятися правдивим дітям?!

А совість? Завжди вона чутна?

Адже якщо ми, немов граючи в хованки,

Ловчим або часом хапаємо хабара,

Та всім нашим фразам лише гріш ціна!

І хто буде вірити словам про те,

Шкідливий тютюн і спиртне теж,

Якщо дорослі тонуть в суцільному диму

І хтось наріжете так вином,

Що тільки стояти біля стінки і може!

А що до красот рідної мови,

То все хрестоматії - дурниця,

Коли чадо від дорогого татуся

Часом наслухається раптом такого.

Що гаснуть аж лампочки від сорому!

Як бути? Так вселяти можна те і се,

А засіб, по-моєму, всім по зростанню,

Тут все дуже складно і дуже просто:

Будьте добрими. От і все!

  1. Поділ батьків на групи за допомогою цеглинок. Робота в групах.

А) Якщо дитина виявляє агресивність по відношенню до інших дітей, то які повинні бути дії вчителя (батьків).

Б) Як дізнатися, чи правду говорить ваша дитина. Ваші дії ?

В) Якщо ваша дитина часто змінює гуртки, що треба робити ?

Г) Ти повинен робити те, що я тобі сказала, тому що я головна в сім’ї.

(Батьки обговорюють ситуації і доповідають.)

  1. Бліц – турнір:

  • З чарівного кошика батьки беруть папірці з питаннями й відповідають на них.

  • Як часто ви перевіряєте портфель своєї дитини?

  • Коли в останній раз ви разом з дитиною дивились фільм?

  • Що ви робите для усунення прогалин знань вашої дитини?

  • Чи вистачає у вас терпіння вислухати свою дитину?

  • Чи проявляє самостійність дитина під час виконання домашнього завдання?

  • Чи обговорюєте з дитиною відпочинок, поїздку, будь – які плани?

  • Чи завжди ваша дитина говорить правду?

  • Як ви працюєте над розвитком пам’яті дитини?

  • Якщо дитина недбало виконала домашнє завдання, то……

  • Чи перевіряєте ви правила у дитини?

  • Скільки хвилин дитина читає?

  • Як ви вважаєте, вчитель повинен контролювати дитину під час процесу або позаурочний час теж?

  • Чи обговорюєте вчителя у присутності дитини?

  • Були у вашої дитини сьогодні на уроці простий олівець і лінійка?

  • Чи регулярно виконується робота над помилками?

  • Виконує ваша дитина режим дня?

  • Часто говорите дитині, що ви її любите?

  • Якщо дитина не хоче читати. Що робити?

  • Як ви вважаєте, чи буде хороший результат, якщо з дитиною не займатися?

  1. Перегляд відеокліпа « Бережіть своїх дітей».

Література:

  1. Інтернет – джерела

  2. Сухомлинський В. О. Вибрані твори.

  3. Павленко Л. «Сучасні цінності сімейного виховання.»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.