Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Балада про мальви.5 клас. Другорядні члени речення. Обставина

Українська мова

Для кого: 5 Клас

22.03.2019

1488

3

0

Опис документу:
Балада про мальви. Другорядні члени речення. Обставина Презентація до уроку створена на основі пісні"Балада про мальви" на музику Володимира Івасюка. Над текстом за фактами біографії проводимо спостереження та робимо синтаксичний розбір тексту пісні.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ЗАХОЧЕШ –І БУДЕШ. В ЛЮДИНІ, ЗАТЯМ, ЛЕЖИТЬ НЕВІДГАДАНА СИЛА… ОЛЕГ ОЛЬЖИЧ
Слайд № 1

ЗАХОЧЕШ –І БУДЕШ. В ЛЮДИНІ, ЗАТЯМ, ЛЕЖИТЬ НЕВІДГАДАНА СИЛА… ОЛЕГ ОЛЬЖИЧ

НАЗВА УРОКУ “БАЛАДА ПРО МАЛьВи” ТЕМА УРОКУ ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. ОБСТАВИНА galka15081974@gmail.com: galka15081974@gmail.com:
Слайд № 2

НАЗВА УРОКУ “БАЛАДА ПРО МАЛьВи” ТЕМА УРОКУ ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. ОБСТАВИНА galka15081974@gmail.com: galka15081974@gmail.com:

План уроку 1. Мотивація навчальної діяльності учнів 2. Оголошення теми і завдань уроку 3. Цілепокладання 4. Актуалізація опорних знань учнів 5. Вив...
Слайд № 3

План уроку 1. Мотивація навчальної діяльності учнів 2. Оголошення теми і завдань уроку 3. Цілепокладання 4. Актуалізація опорних знань учнів 5. Вивчення нового матеріалу - спостереження над текстом - робота з таблицею - робота з підручником с.155 6. Закріплення вивченого матеріалу А) робота з текстом: знайти обставини, поставити до них питання Б) синтаксичний розбір речення В) гра «Асоціації» 7. Підсумок уроку 8. Домашнє завдання

ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ ДОДАТОК ОЗНАЧЕННЯ ОБСТАВИНА ОЗНАЧАЄ ПРЕДМЕТ ОЗНАКУ МІСЦЕ, ЧАС, СПОСІБ ДІЇ ВСІ ВІДМІНКИ, ЯКИЙ? ЧИЙ? КОТРИЙ? ЯК? ДЕ?, КОЛИ?К...
Слайд № 4

ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ ДОДАТОК ОЗНАЧЕННЯ ОБСТАВИНА ОЗНАЧАЄ ПРЕДМЕТ ОЗНАКУ МІСЦЕ, ЧАС, СПОСІБ ДІЇ ВСІ ВІДМІНКИ, ЯКИЙ? ЧИЙ? КОТРИЙ? ЯК? ДЕ?, КОЛИ?КУДИ? КРІМ НАЗИВНОГО ЗВІДКИ? З ЯКОЮ МЕТОЮ?

ВОЛОДИМИР ІВАСЮК Доля відміряла дивовижному українцю всього 30 років життя. Своїми творами він відроджував у співвітчизників любов до української к...
Слайд № 5

ВОЛОДИМИР ІВАСЮК Доля відміряла дивовижному українцю всього 30 років життя. Своїми творами він відроджував у співвітчизників любов до української культури. Композитор возвеличував саме український народ як носія унікальної культурної спадщини.

Робота з текстом Знайти обставини, поставити питання, підкреслити Заснули мальви біля хати. Їх місяць вийшов колихати. І тільки мати не засне, жде ...
Слайд № 6

Робота з текстом Знайти обставини, поставити питання, підкреслити Заснули мальви біля хати. Їх місяць вийшов колихати. І тільки мати не засне, жде вона мене… О мамо рідна, ти мене не жди. Мені в наш в дім ніколи не прийти. З мойого серця мальва проросла і кров’ю зацвіла.

Синтаксичний розбір речення Підручник впр. І. На світлині мати- героїня 7 дітей Катерина Хом'як. У неї фото Володимира та Дмитра Хом'яків, обох її ...
Слайд № 7

Синтаксичний розбір речення Підручник впр. І. На світлині мати- героїня 7 дітей Катерина Хом'як. У неї фото Володимира та Дмитра Хом'яків, обох її синів з батальйону «Айдар», які зникли безвісти на московсько - українській війні у 2014 році! Жінка могла б отримати мільйони, якби визнала своїх дітей загиблими. Проте материнське серце відчуває та досі чекає… Подивіться в очі цій матері - і ви не побачите розпачу, зневіри. Ви побачите гордість та неймовірну силу. ІІ. Впр. 418 Як прислівя перегукуються з епіграфом уроку?

Гра “асоціації” 1.Дібрати 5 слів, що асоціюються зі словом “мальва” 2. Ввести їх у речення (складне) 3. Поєднати речення у текст
Слайд № 8

Гра “асоціації” 1.Дібрати 5 слів, що асоціюються зі словом “мальва” 2. Ввести їх у речення (складне) 3. Поєднати речення у текст

Підсумок уроку «Плюс-мінус-цікаво» В графу «П» – «плюс» записуємо все, що сподобалось на уроці, що здалося цікавим та корисним В графу «М» – «мінус...
Слайд № 9

Підсумок уроку «Плюс-мінус-цікаво» В графу «П» – «плюс» записуємо все, що сподобалось на уроці, що здалося цікавим та корисним В графу «М» – «мінус» записуємо все що не сподобалось, здалося важким, незрозумілим та нудним. В графу «Ц» – «цікаво» учні записують факти, про які дізнались на уроці, чого б ще хотілось дізнатися.

Домашнє завдання Опрацювати конспект, матеріал параграфа 53. Написати твір-мініатюру”Лист до матері”- 3-5 речень (підкреслити граматичну основу та ...
Слайд № 10

Домашнє завдання Опрацювати конспект, матеріал параграфа 53. Написати твір-мініатюру”Лист до матері”- 3-5 речень (підкреслити граматичну основу та обставини) або Впр. 425

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.