Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах

Опис документу:
Мета: навчити працювати з багатошаровими зображеннями та розміщення зображення у шарах; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

Мета:

  • навчальна: навчити працювати з багатошаровими зображеннями та розміщення зображення у шарах;

  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми познайомимось з роботою в шарах та багатошаровими зображеннями.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Практично кожен малюнок складається з шарів, а при створенні малюнків така технологія багатошаровості використовується дуже і дуже часто. Сьогодні і нам прийшов час познайомитись з шарами та планами розміщення графічних елементів.

Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Практична перевірка домашнього завдання (Слайд3)

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд4)

  1. Що таке групування? Як виконати?

  2. Опишіть можливості роботи з об’єктом при групуванні.

  3. Як скопіювати згрупований графічний елемент за допомогою клавіш?

  4. Як вставити графічний елемент в документ за допомогою клавіш, що був раніше?

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь вчителя. Демонстрація навчальних слайдів.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд38-39)

Роздача інструкційних карток. Інструктаж вчителем

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

Бесіда за питаннями (Слайд40)

  1. Як виконати переміщення зображення на інший шар?

  2. Які типи переміщення існують?

  3. Як виконати градієнтну заливку двома кольорами?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.