і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Багаторазове повторення навчального матеріалу

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Багаторазове повторення матеріалу

Уроку, ти не думай, що існуєш від дзвоника до дзвоника…

Ти, можливо, ніколи не закінчуєшся…

Ти відправляєш нас додому з неспокійними думками.

Ш. Амонашвілі

Метод вивчення нового матеріалу «Карусель» із застосуванням вправи «Діамант» та багаторазовим повторенням нового матеріалу

  1. Виділяють тему, яка дається на самостійне вивчення (варіанти: вдома або у класі), якщо у класі, то відводять час – 15 хв.

    • Попередньо створюють групи гетерогенні із розподілом обов’язків : капітан – керує групою, слідкує за засвоєнням матеріалу, пояснює незрозуміле, замісник – виділяє головне та допомагає секретареві –писати на плакаті найважливіші положення та формули, таймер – слідкує за часом.

  2. Кожна група на плакаті із зображенням ромба з 9 комірками вписують теоретичний матеріал по схемі:

  1. Визначення поняття.

  2. Властивості поняття.

  3. Властивості поняття.

  4. Приклади застосування.

  5. Приклади застосування.

  6. Приклади застосування.

  7. Місце поняття у темі.

  8. ілюстративні матеріали.

  9. Узагальнення.

  1. По сигналу вчителя плакати передають по колу сусідній групі, яка починає перечитувати написане та при необхідності робити помітки у записах, які вважають недоцільними або помилковими (кожна група має власний колір фломастера) – 5 хв.

  2. Знову плакат передається по колу, поки не потрапить до рук його власника. Група ознайомлюється із виправленнями товаришів та може згоджуватися або ні, про що повідомляє при звітуванні.

  3. Кожна група виходить до дошки та з допомогою плакату висвітлює вивчені положення теми обов’язково кожен учень свою порцію інформації, при цьому висловлюють свою позицію стосовно виправлень та зауважень сусідів.

  4. Учитель-арбітр, який встановлює істинність суперечок, якщо такі виникають.

Таку роботу у групах слід організовувати уже, починаючи із 8 класу, коли учні здатні мобілізувати себе на вивчення матеріалу та уміють узагальнювати і робити певні висновки, причому з кожним роком такі вміння удосконалюються. Проводячи уроки у середніх класах, практикую виділяти кілька перших хвилин на повторення раніше вивченого. Для цього у класі обираю відповідального учня, який веде облік та призначає виступаючих із повідомленнями школярів, що на власний розсуд обирають тему, яку будуть повторювати дома та озвучувати і нагадувати для всього класу на початку уроку (витративши приблизно 3 хвилини). Це може бути певне правило, історичний факт, формула, спосіб розв’язування задач, теорема. Такий підхід змушує і слабих учнів зацікавлено готуватися до виступу та повторювати, звісно, те, що вони найкраще запам’ятали із вивченого раніше, бо заздалегідь підготувавшись школяр охочіше виступає із повідомленнями, ніж у випадку якщо учитель захопить його зненацька своїм запитанням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Про метод вивчення нового матеріалу "карусель" із застосуванням вправи "діамант"
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь