Авторська розробка на тему: "Ранкові зустрічі"

Опис документу:
«Спосіб навчання в сучасній українській школі не мотивує дітей до навчання» . Саме завдяки прийняттю Концепції НУШ з'явилися нові підходи і можливості для організації освітнього процесу. Однією з таких форм роботи перед початком уроків є ранкові зустрічі. В роботі пропонується 5 ранкових зустрічей до тематичного тижня "Осінь"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Авторська розробка

на тему: «Ранкові зустрічі»

Виконала:

Любімова Алла Володимирівна,

вчитель початкової школи

Запорізької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області

ВСТУП

«Спосіб навчання в сучасній українській школі не мотивує дітей до навчання» [5]. Саме завдяки прийняттю Концепції НУШ з'явилися нові підходи і можливості для організації освітнього процесу. Однією з таких форм роботи перед початком уроків є ранкові зустрічі, які містить чотири основні компоненти:

  • привітання, коли кожна дитина, сидячи в колі, ввічливо й цікаво вітається з іншими дітьми;

  • обмін інформацією, коли учні висловлюють власні ідеї, почуття, а також обмінюються важливою для них інформацією та досвідом. «Обмін інформацією формує у школярів навички вільних висловлювань перед іншими дітьми та батьками» [8];

  • групове заняття, коли діти об'єднуються в групи для співу, гри в ігри, участі у різних приємних заняттях;

  • щоденник вражень, коли у звичайному зошиті, альбомі для малювання чи блокноті учні ведуть власні записи.

Мета ранкової зустрічі - створити позитивну атмосферу у класі на весь навчальний день. «Право обирати має тільки дитина. Піклування одне про одного, відчуття емоційної безпеки, потрібної для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям — це саме ті якості, що відображають суть ранкової зустрічі» [8].

Завдання ранкової зустрічі:

  • налаштувати дітей на конкретну тему;

  • частково перевірити рівень знань з даної теми;

  • розробити спільно з учнями план роботи на день дня.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Планування ранкових зустрічей може базуватися на темі тижня. Тоді ранкові зустрічі розглядаються як тематичні. Окрім цього, така форма роботи може ґрунтуватися на будь – якій інформації. В такому випадку, ранкові зустрічі будуть інформаційними, тобто містити якусь інформацію.

Незалежно від видів, ранкові зустрічі містять чотири основні компоненти:

«1) Вітання. Учні разом із вчителем (асистентом учителя, якщо він є) розміщуються в колі. Усі діти вітаються, і це забезпечує розуміння, що вони є важливими членами групи. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі.

2) Групове заняття. Розпочинається після спокійного обмірковування інформації. У класі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Ігри та заняття, позбавлені елементів суперництва, кооперативні за суттю, враховують індивідуальний рівень розвитку певних навичок дітей. Такі групові заняття, здебільшого, пов’язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час вивчається в класі.

3) Обмін інформацією. Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення. Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити й слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а учень, який повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі товаришів.

4) Щоденні новини. Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, що сприяють розвиткові математичних та мовленнєвих навичок. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка погоди), що активізує початок індивідуальної роботи або діяльність у центрах активності» [6].

Розглянемо ранкові зустрічі п'ятого тематичного тижня «Осінь». Основний задум базується на визначенні кожного дня як кольорового. Це пояснюється тим, що восени природа різнокольорова, і листя осінь пофарбувала в різнобарвні кольори. Для того, щоб було ще цікавіше, пропонується і елемент одягу чи одяг підбирати за обраним кольором дня

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

1 клас

ТИЖДЕНЬ 5

ТЕМА ТИЖНЯ: «ОСІНЬ»

День 1 - понеділок.

Колір зелений

Тема: Барви осені.

Мета: «поглибити знання дітей про ознаки пори року осені, познайомити учнів з назвами осінніх місяців; навчати висловлювати свою думку; створити хорошу дружню атмосферу» [9].

Обладнання: Запис «Осінній етюд» (https://www.youtube.com/watch?v=pw69nky9ens), світлини осені, малюнки до завдання «Цікавинки від маленьких кольорознавців», малюнок для визначення настрою, календар природи, інформаційний листок.

Хід зустрічі

Вітання

  1. Емоційне налаштування

Звучить запис «Осінній етюд» (https://www.youtube.com/watch?v=pw69nky9ens).

-Чому цю мелодію назвали «Осінній етюд»?

  1. Привітання.

Умова: називати по імені у кличній формі, але додавати ознаку, пов'язану з осінніми місяцями (Доброго ранку, вереснева, або жовтнева або листопаднева Наталочко; вересневий, жовтневий, листопадневий Іванку).

  1. Діагностична вправа «Кольоровий настрій».

Завдання: Поставити свої фішки на той колір веселки, який відповідає вашому настрою.

Групове заняття.

  1. Вправа «Наш вибір».

Завдання: Обрати зображення осені, на якому більше зелених кольорів. Підібрати назву для світлини. Спробувати використати назви осінніх місяців.

Після відповіді, учні підходять до екрана, на якому зображена обрана світлина, уявляють, що вони на природі і позують для фото.

  1. Гра «Зелений ланцюжок»

Завдання: кожен називає слово зеленого кольору.

Слова:огірок, листя на дереві, ялинка, трава, лайм, ящірка, крокодил, черепаха, капуста, петрушка, спаржа, броколі, яблуко, зелений  виноград, аґрус, лист…

Обмін інформацією.

1. Цікавинки віл маленьких кольорознавців

Учні повідомляють цікаві факти.

  1. Самим рідкісним кольором діаманта (алмазу) є — зелений.

  1. Сарган (риба ) має зелені кістки.

  1. Темно- зелене листя салату більш поживне, ніж більш бліде листя.

5. «Зеленим» професіонали називають ненавчену людину, новачка (у сенсі «молодий-недосвідчений»).

6. Нудьга зелена — назва депресивного стану людини.

2. Крісло автора

Учень готує розповідь про домашнього улюбленця (зелений папуга, зелена черепашка).

Щоденні новини

Зелений колір широко розповсюджений у живій природі. Більшість рослин мають зелений колір. «Для кожної людини підсвідомо зелений колір означає зростання, розвиток і гармонію в природі» [4].

Заповнення календаря природи, інформаційного листка, на якому висвітлюються завдання на сьогодні та попередні дні.

День 2 - вівторок.

Колір жовтий

Тема: Бабине літо

Мета: познайомити дітей з поняттям «бабине літо» як з природним явищем; поглибити знання дітей про назви осінніх місяців; навчати висловлювати свою думку; створити дружню атмосферу.

Обладнання: малюнок для визначення настрою, календар природи, інформаційний листок.

Вітання

  1. Привітання.

-Колір нашого дня – жовтий.

-Цей колір теплий чи холодний?

-Коли ми вітаємося, ми говоримо один одному теплі слова, зичимо здоров'я, гарного настрою.

Завдання: вчитель говорить «Доброго ранку» і додає слова: веселі, успішні, здорові, щасливі, сумні. Якщо учні вважають такими, вони відповідають «Доброго дня!».

  1. Діагностична вправа «Кольоровий настрій».

Завдання: Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якщо настрій гарний поставте фішки на край павутини. Якщо настрій сумний, тривожний – ближче до центру.

Сьогодні павутиння нам допоможе розібратися у темі нашої ранкової зустрічі.

Групове заняття

  1. Гра «Жовтий ланцюжок».

Завдання: кожен називає слово жовтого кольору.

  1. Групове завдання

Учні розподіляються на 3 групи. Кожна група отримує назву осіннього місяця.

Завдання: чи може в даному осінньому місяці прийти «бабине літо»?

Обмін інформацією

  1. Проблемні запитання.

-Коли до нас приходить осінь за календарем?

-На які три періоди поділяють осінь?

-Які ознаки осені ви помічаєте щодня?

-А чи доводилось вам уже бачити літаюче в повітрі павутиння?

-Ознакою чого восени є літаюче у повітрі павутиння?

  1. Відомості з Вікіпедії.

«Бабине літо — період теплої та сухої погоди восени пов'язаний зі стійким антициклоном. Явище бабиного літа відоме у багатьох країнах з помірним кліматом.

В Україні бабине літо настає 28 серпня, т. зв. «молоде бабине літо», і триває до 11 вересня. Після нього настає «старе бабине літо»: друга половина вересня — початок жовтня. Третє бабине літо припадає на кінець другої декади листопада, після зазвичай нього починаються зимові похолодання.

У кліматичному відношенні бабине літо настає після похолодання. Причиною потепління є приплив теплих повітряних мас з південних місцевостей, в тому числі з Чорного моря. Характерною ознакою Бабиного літа є павутина, що літає в повітрі. Її виділяють павуки різних родин. За однією із версій саме від павутини, що літає, («лето», «літо») та міфологічної Баби походить і назва «Бабине літо»» [1].

Щоденні новини

Жовтий колір – це дуже теплий і приємний відтінок, який приховує в собі радість, надію та щастя. Так і «бабине літо» дає нам змогу порадіти яскравому сонечку, теплій погоді, погуляти та отримати гарні спогади про літо.

Заповнення календаря природи, інформаційного листка, на якому висвітлюються завдання на сьогодні та попередні дні.

День 3 - середа.

Колір червоний

Тема: Осіння квітка.

Мета: «поглибити знання дітей про осінні квіти; формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування» [9].

Обладнання: малюнки осінніх квітів; відеозапис «Чорнобривці» (https://www.youtube.com/watch?v=KoXdxprF2dc).

Привітання та обмін інформацією проводиться надворі – біля квітника.

Хід зустрічі

Привітання

  1. «Вітання вчителя:

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день! (Учні вітаються, стають у коло.)

Вчитель: Сьогодні нашу ранкову зустріч ми проведемо на шкільному подвір'ї біля квітника. Як ви думаєте, про що будемо говорити? (Учні висловлюють свої припущення.)

  1. Коло вітань:

Вчитель: Які осінні квіти вам подобаються? Ми з вами привітаємося так:

- Марійко, мені подобається …, а яка квітка подобається тобі?» [9].

Групове заняття

  1. Робота в групах.

Діти об’єднуються у групи біля квітки на клумбі.

Завдання: обговорити у групі, чому саме ця квітка вам подобається.

  1. Перегляд відеоролика на пісню «Чорнобривці» (https://www.youtube.com/watch?v=KoXdxprF2dc).

Обмін інформацією

  1. Гра «Червоний ланцюжок».

Завдання: кожен називає слово червоного кольору.

  1. «Гра «Впізнай квітку» .

Вчитель описує осінню квітку. Учні повинні здогадатися, яку квітку описує вчитель і назвати її. Вчитель віддає малюнки цих квітів учням. Учні у класі створюють композицію «Ваза з осінніми квітами»

а) Від червня до жовтня цвітуть ці квіти на клумбах

біля нашої школи. Вони мають своєрідний аромат.

На стеблах з пуп'янків розцвітають жовто-коричневі

квітки. Ці квіти – один із символів нашого народу.

Вони оспівані у піснях, казках, легендах. (Чорнобривці).

б) Це – квіти осені. Вони цвітуть увесь вересень і нагадують зірку з багатьма променями світла, що розходяться в усі боки.Вони бувають маленькі та великі, з гострими пелюстками, білого, рожевого, бордового, фіолетового, червоного, помаранчевого кольору. А її пелюстки можуть пишно стирчати, наче голки в їжака, а можуть охайним віночком оточувати серцевинку. На свято Першого вересня школярі зазвичай дарують вчителям букети цих квітів. (Айстри)

в) Хтось дав цій квітці дуже вишукане ім’я. Колір цих квітів буває різним: ніжно-жовтим або жовтогарячим. А ще фіолетовим, білим, ліловим, бузковим... Так, і червоним він теж буває. За формою квітка велика, кругла та пишна. В неї дуже багато пелюсток, що звужуються на кінцях. Коли вона зовсім розквітне, розкривається. Осінні дощі розтріпують її пелюстки та поступово хилять донизу тонку довгу стеблину. Якщо зрізати квітку, то виявиться, що всередині стеблинки пустота. Сама ніжна та гарна квітка, яка, проте, не лякається холоду, є королевою осіннього саду. (Жоржини)

в) Ця квітка зацвітає у вересні. Вона справжня сміливиця, адже їй не страшні прохолодні осінні дні. Вона милує наш погляд своїми різнобарвними пухнастими квітами. Вони білі, жовті, рожеві, фіолетові. Деякі види мають лікувальні властивості. (Хризантема)» [9].

Завдання: -Квітів якого кольору у вазі більше?

Висновок: тематичний день – червоний. Тому і квіти у вазі червоні.

  1. «Гра "Танок квітів".

Завдання: уявіть, що кожен з вас – це квіточка, яка вам подобається. Квіточка здатна рухатися у будь-якому напрямку, а ще вона полюбляє танцювати під музику» [9].

Під відеоролик «Вальс квітів» (https://www.youtube.com/watch?v=9a4DnEWXMHM) учні танцюють, уявивши себе квіткою.

Щоденні новини

«Червоний колір символізує нестримне прагнення до успіху, драматизації переживань, відчуття повноти життя. Це – стимул до всякої діяльності, активності у всіляких сферах. Людина відрізняється сміливістю, силою волі, владністю, запальністю, товариськістю, схильністю до альтруїзму, якщо червоний його улюблений колір» [3].

Заповнення календаря природи, інформаційного листка, на якому висвітлюються завдання на сьогодні та попередні дні.

День 4 - четвер.

Колір помара́нчевий (ора́нжевий, жовтогарячий, рудий)

Тема: Осінь – щедра господиня.

Мета: «поглибити знання дітей про ознаки осені; формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Обладнання: відеоролик «Щедра осінь»; запис пісні «Наша осінь щедра»; малюнки овочів, фруктів, грибів, кошика.

Хід зустрічі

Привітання

  1. Вчитель: Я пропоную дівчаткам сісти у колі так, щоб між ними залишилися вільні місця. А тепер хлопчики приєднаються до нашого дружнього ранкового кола, зайнявши вільні місця.

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

Вчитель: - Чи любите ви отримувати подарунки? А дарувати? «Подаруйте» сусідові, хто поруч зліва, «подарунок», зобразивши його за допомогою міміки і жестів. (Вправа продовжується доти, поки всі діти не «подарують» свої «подарунки»).

Обмін інформацією

а) Вчитель: - Осінь дуже щедра. Вона пройшлася полями, садами і залишила для нас свої подарунки.

ДАРИ ОСЕНІ

Восени врожай збирають

На городах і в садках.

Груші, яблука звисають

На тонесеньких гілках.

В лісі білочка руденька

Під пеньком знайшла грибок.

Ухопила — та хутенько

Заховала в теремок.

б) Перегляд відеоролика «Щедра осінь»

https://www.youtube.com/watch?v=aVdgvVJ8ngY

б) Гра «Що нам осінь принесла»

- Які ще дарунки принесла нам осінь?

(На дошкі малюнок кошика. Вчитель пропонує «покласти » до кошика дарунки осені. Учні вибирають малюнки овочів, фруктів, грибів та кладуть до кошика.)

- Погляньте, яка щедра осінь? Повен кошик дарів принесла.

Групове заняття

а) Вивчення пісні «Наша осінь щедра»

https://www.youtube.com/watch?v=vYI55KUtUWo» [9].

б) Гра «Помаранчовий ланцюжок».

Завдання: кожен називає слово помаранчового кольору.

Щоденні новини

Помаранчевий колір - «це колір радості, задоволення, прагнення до досягнення й самоствердження, колір енергії й сили. Він робить доброчинну дію на психіку людини, знімаючи напругу в конфліктах.» [2].

Заповнення календаря природи, інформаційного листка, на якому висвітлюються завдання на сьогодні та попередні дні.

День 5 - п'ятниця.

Колір осені

Тема: Пташина міграція.

Мета: поглибити знання дітей про птахів; формувати вміння висловлювати свої думки і почуття; сприймати монологічне висловлювання; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Обладнання: малюнки перелітніх птахів; відеоролик «Перелітні птахи» (https://www.youtube.com/watch?v=S5nM2Fx0H8k), відеоролик «У світі тварин 2. Птахи. Міграція» (https://www.youtube.com/watch?v=VFUMqEHVEyk).

Вітання

Привітання.

а)»Ранкове вітання:

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

б)Коло вітань:

Вчитель: - Діти, а ви любите птахів? Тоді будемо вітатися таким чином.

Діти вітаються:

-Я, Софійка, моя улюблена тваринка тому, що…. А твоя? (і так далі по колу)» [9].

Обмін інформацією

  1. Перегляд відеоролика «Перелітні птахи» (https://www.youtube.com/watch?v=S5nM2Fx0H8k)

Завдання: -Яких перелітніх птахів ви запам'ятали? Які є у нашій місцевості?

  1. Перегляд відеоролика «У світі тварин 2. Птахи. Міграція» (https://www.youtube.com/watch?v=VFUMqEHVEyk).

Групове заняття

1. «Гра «Магніт»

— Які слова «притягує» до себе слово добро?

(Дружба, добрі справи, взаємодопомога, піклування, радість, уважність, співчуття, милосердя, любов, чуйність, чемність...)

- Доброта та милосердя – це милість людського серця, розуміння, м’якість, співчуття, ніжність, любов та жалісливе ставлення до людей. Це не слабкість, а сила, тому що доброта та милосердя властиві людям, які здатні прийти на допомогу.

- Милосердя, доброта... Ще з давніх часів благодійність була традицією нашого народу. Цілком природним і закономірним вважалось допомогти знедоленому, нещасному, поділитися шматком хліба, дати притулок бездомному, захистити старість і немічність, порятувати хворого чи каліку, заступитися за беззахисного і скривдженого» [10].

2. Групова робота.

Завдання: підготувати розповідь «Допомога птахам взимку».

3. Створення колажу дерева доброти.

- У нас на дошці виросло чарівне дерево. Чого не вистачає на ньому? (Листочків )

- Дійсно, листочків. На столі у вас зелені листочки. Щоб наше дерево ожило, напишіть на листочку, яку добру справу ви зробили для птахів і листочок прикріпить до дерева. Ось і подивимось, оживе наше дерево, чи ні. - Подобається вам наше дерево? Давайте прочитаємо, які добрі справи для птахів ви зробили.

Щоденні новини

Підсумок тижня.

  1. Висновок.

О́сінь — одна з чотирьох пір року між літом та зимою. Осінь — перехідний сезон, коли стає помітним зменшення світлового дня та поступово знижується середньодобова температура повітря.

  1. Вірш напам'ять.

ОСІНЬ

Нині осінь нас чарує,

Неповторна, чарівна,

Різні барви нам дарує

І дивує нас вона.

Виглядає так казково

Восени і парк, і гай,

Розмаїттям кольоровим

Прикрашає осінь край!

ВИСНОВОК

«Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування загальнолюдських цінностей, підтримка життєвого оптимізму, розвиток самостійності, творчості та допитливості» [6]. Відповідно до вимог Державного стандарту початкової школи, Концепції нової української школи ранкові зустрічі повинні стати головною ланкою, яка допоможе дитині адаптуватися не тільки до школи, але й до кожного навчального дня. Окрім цього , значення ранкової зустрічі полягає у:

  • «створенні спільноти;

  • розвитку навичок спілкування;

  • розвитку соціальних навичок;

  • створенні позитивного настрою» [7].

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ПОСИЛАНЬ

  1. Вікіпедія «Бабине літо» [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B5_%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE.

  2. Вікіпедія «Помаранчевий колір» [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%80.

  3. Довідник цікавих фактів та корисних знань. Джей Джи [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://dovidka.biz.ua/shho-oznachaye-chervoniy-kolir/.

  4. Довідник цікавих фактів та корисних знань. Мельник [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://dovidka.biz.ua/shho-oznachaye-zeleniy-kolir/.

  5. Концепція нової української школи [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf.

  6. Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р. [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/08/Navchalni-materialy-na-1-tyzhden-zmist-Sajt-1.pdf.

  7. Ранкова зустріч: що це і навіщо? [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/.

  8. Ранкові зустрічі. 1 клас. I семестр. / авт.-упоряд. Н. Ю. Бабіченко, О. А. Нечипоренко, С. М. Хівренко [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://osnova.com.ua/preview/book/6308/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B%20%D0%B8%D0%B7%20Rankovi_Zustrichi_1Klas_1_sem.pdf.

  9. Ранкові зустрічі для учнів 1 класу. Тема тижня “Осінь” / авт.-упоряд. Л.В.Короткова [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://super.urok-ua.com/rankovi-zustrichi-dlya-uchniv-1-klasu-tema-tizhnya-osin/

  10. Розробки ранкових зустрічей з використанням кольоротерапії, складені відповідно до вимог Концепції НУШ. / авт.-упоряд. С.В.Мельник [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://naurok.com.ua/rozrobka-dlya-pershogo-klasu-rankovi-zustrichi-z-elementami-koloroterapi-13271.html

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.