• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Авторська розробка на тему « Інтелект карти, фрагменти уроків навчання грамоти та досліджую світ з їх використанням на практицi »

Авторська розробка на тему « Інтелект карти, фрагменти уроків навчання грамоти та досліджую світ з їх використанням на практицi »

Опис документу:
В роботi показано пошук ефективних форм роботи з учнями на уроках навчання грамоти та « Я досліджую світ» ; ознайомлення зі способами складання та використання інтелектуальних карт ; забезпечення реалізації засад інтегрованої освіти у закладі початкової освіти .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

Кафедра _________________________________

Авторська розробка

на тему « Інтелект карти, фрагменти уроків навчання грамоти та досліджую світ з їх використанням »

Виконала: Леонова Наталія Анатоліївна

вчитель початкової школи

загальноосвітньої школи №14

м. Запоріжжя

група № 70

Запоріжжя

2019 рік

МЕТА: пошук ефективних форм роботи з учнями на уроках навчання грамоти та « Я досліджую світ» ; ознайомлення зі способами складання та використання інтелектуальних карт ; забезпечення реалізації засад інтегрованої освіти у закладі початкової освіти .

ЗАВДАННЯ: 

  • Продемонструвати адаптаційні можливості інтелект-карт у навчально-виховному процесі початкової школи.

  • Розробити інтелект-карти до уроків Я досліджую світ та навчання грамоти.

  • Оформити інтелект-карти відповідно віковим особливостям учнів та завданням уроків.

  • Розробити фрагменти уроків відповідно тематичного тижня, враховуючи інтерактивну складову.

  • Показати практичні можливості та потенціал інтелект-карт при використанні їх на уроках.

Я досліджую світ

(фрагмент уроку)

Тиждень 25

Тема тижня: Весна

Тема дня: Як впізнати весну?

Мета: - дослідити ознаки весни, весняні зміни в природі;

  • ознайомити з назвами весняних місяців;

  • визначити з прикметами весни;

  • розвивати творчі здібності дітей, інтерес до навколишнього світу;

  • вчити уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування, висловлювати свої думки.

IV. Узагальнення та систематизація знань.

Робота зі створення інтелект-карти.

Мета методу: - розвивати креативність школярів;

  • формувати комунікативну компетентність в процесі групової діяльності;

  • покращувати всі види пам’яті учнів;

  • оптимізувати процес навчання;

  • вчити узагальнювати та систематизувати вивчений, знайомий матеріал.

  • Ми багато дізналися про весну, гарно поміркували про зміни в природі, поговорили про весняні місяці та їх ознаки, тепер усе об’єднаємо і створимо інтелект-карту.

  • Яка тема карти? (весна)

  • Які зміни у природі ми відчуваємо?

  • Як називаються місяці весни?

  • Чому весну називають ранком року?

  • Які зміни відбуваються у живій природі?

Молодці. Ви гарно попрацювали. Подивіться як багато цікавого ви сьогодні дізнались

Учні мають право вибору: вони можуть зробити флеш-карту з паперу та додаткових матеріалів, а можуть створити електронну версію у програмі

«Word», або за допомогою мобільного додатку «Canva», зразки надаю нижче.

Флеш-карта , створена за допомогою програми «Word»

Флеш-карта, створена за допомогою мобільного додатку «Canva»

Наша інтелект-карта розповідає про чудову пору року - весну.

V. Рефлексія

У кожного є листочки, ви можете повісити їх на наше дерево, продовжити речення:

“Я сьогодні дізнався…”

“Мене вразило…”

“Мені сподобалось…”

“Мені вдалось…”

“Я хочу спробувати ще…”

Навчання грамоти

Тема тижня : Весна.

Тема дня: як приходить весна?

Тема : читання оповідання «Як приходить весна ?» (за О. Буценем)

Мета: розвивати вміння слухати, виразно читати нескладни текст після попередньої підготовки, зв’язно переказувати події, використовуючи слова: спочатку, потім, в кінці; збагачувати активний словник учнів. Розвивати почуття прекрасного. Виховувати у дітей почуття дружби, товариськості. Любові до природи.

Обладнання: малюнки для оформлення інтелект-карти, зображення для кожного учня, завдання для групової роботи.

Робота зі створення інтелект-карти « Як приходить весна»

Мета методу:

- формувати вміння осмислювати, розкривати взаємозв’язки понять, що пов’язані із життєвим досвідом учнів;

- розвивати пізнавальну активність, прояви творчості;

- оптимізувати навчальну діяльність учнів;

- демонструвати поняття у вигляді картинок, образів, слів;

- посилити асоціативний ряд, збільшити інтелектуальну та творчу свободу.

Оформлення карти колективно.

  • Які матеріали ми можемо використати з флеш-карти уроку «Я досліджую світ» ?Флеш-карта , створена за допомогою програми «Word»

  • Подивіться на землю!

вітер ,хмари спочатку полетіли розповісти

сойки зустрілись потім на дереві

закрили сонце в кінці весну виглядаю

пролісок вистромився підкралася непомітно

Флеш-карта, створена за допомогою мобільного додатку «Canva»

Флеш – карта порівнюється зі створеною на попередньому уроці.

Заключна частина

Впровадження НУШ вимагає від учня вмінь самостійно ставити і вирішувати проблеми, вміти знаходити інформацію, аналізувати її: аналізувати, узагальнювати і систематизувати, та застосовувати на практиці.

Технологія інтелект-карт і є одним з таких ефективних способів навчання.

В даній розробці мною показано великі інтелектуальні можливості використання інтелект-карт на уроках у 1 класі.

Інтелект-карти розроблено відповідно тем , мети уроків та відповідають віковим особливостям учнів з урахуванням їхніх освітніх потреб та пізнавальних інтересів.

Фрагменти уроків розроблено відповідно до теми тижня та інтегративної складової.

Інтелект-карти дають змогу глибоко й міцно засвоювати навчальний матеріал у стислій, вербально-образній формі,, тому застосовувати цю технологію можна на різних етапах уроку при вивченні усіх навчальних предметів.

Список використаних джерел посилань та додатків:

  1. Бьюзен Тони «Суперинтеллект» - М.: Попурри – 2014.

  2. https://naurok.com.ua/post/intelekt-karta-mistectvo-misliti-shirshe

  3. https://ru.calameo.com/books/004373434dec4e2bf2b83

  4. https://sites.google.com/site/kartyrozumu/

  5. http://timso.koippo.kr.ua/hmura12/2016/10/16/lytvynenko-olha-valentynivna-osoblyvosti-vykorystannya-mentalnyh-kart-v-navchalnomu-protsesi/

  6. https://www.ar25.org/article/vykorystannya-intelektualnyh-kart-u-planuvanni-ta-organizaciyi-osvitnogo-procesu.html

  7. Мобільний додаток «Canva»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.