Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Аудіювання 3 клас (казка "Мишеня та Олівець")

Читання

Для кого: 3 Клас

02.07.2020

411

40

1

Опис документу:
Такий вид роботи над твором, як аудіювання, надає вчителю можливість перевірити, як учні сприймають на слух незнайомий текст та чи розуміють прослухане. Після прочитання твору діти відповідають на кілька запитань, складених на основі даного твору.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мишеня та Олівець

(Казка)

Жив-був у Володі на столі олівець. Одного разу, коли Володя вже спав, на стіл забралося Мишеня. Побачило Олівця, схопило його і потягло до своєї нори.

— Відпусти мене, будь ласка! — попросив Олівець.— Навіщо я тобі? Я дерев’яний, мене не можна їсти.

— Я тебе буду гризти! — сказало Мишеня.— В мене чешуться зуби і я маю весь час що-небудь гризти. Ось так! — і Мишеня боляче вкусило Олівця.

— Ой,— зойкнув Олівець.— Тоді дай мені можливість що-небудь намалювати востаннє, а потім роби що хочеш.

— Добре,— погодилося Мишеня,— малюй! Але потім я тебе все одно погризу на дрібні кусочки.

Гірко зітхнув Олівець і намалював кружечок.

— Це сир? — спитало Мишеня.

— Може й сир,— сказав Олівець і намалював ще три маленьких кружечки.

— Ну, звичайно, це сир, а це — дірки в ньому,— здогадалося Мишеня.

— Можливо й дірочки,— погодився Олівець і намалював ще один великий круг.

— Це яблуко! — запищало Мишеня.

— Можливо і яблуко,— відповів Олівець і намалював ще декілька видовжених кружечків.

— Я знаю — це сардельки! — закричало, облизуючись, Мишеня.— Ну, закінчуй швидше, у мене дуже чешуться зуби.

— Почекай хвилинку! — сказав Олівець.

І коли він почав малювати кутики, Мишеня закричало:

— Це схоже на ко... Не малюй більше!

Та Олівець уже намалював великі вуса...

— Та це ж справжній кіт! — пискнуло налякане Мишеня.— Рятуйте! — і кинулося до своєї нори.

З того часу Мишеня звідти не показує свого носа. А Олівець у Володі досі живе, тільки став трішки меншим.

І ти своїм олівцем спробуй намалювати такого кота на страх мишам. (243 слова)

Аудіювання

3 клас

Перевірка розуміння прослуханого тексту за запитаннями

(Казка «Мишеня та Олівець»)

1. Де жив Олівець?

а) у пеналі

б) на книжковій полиці

в) у Володі на столі

2. Хто схопив Олівця?

а) Володя

б) Мишеня

в) Павук

3. Куди Мишеня потягло Олівця:

а) до своєї нори

б) на прогулянку

в) в музей

4. Що попросив Олівець зробити востаннє?

а) з’їсти морозиво

б) намалювати що-небудь

в) попрощатися з хлопчиком

5. В якій послідовності Мишеняті уявлялись предмети, що малював Олівець?

а) яблуко, сир, кіт, сардельки

б) сардельки, сир, яблуко, кіт

в) сир, яблуко, сардельки, кіт

6. Вибери рядок, що є головною думкою казки.

а) вчися малювати

б) не бери чужого без дозволу

в) хто мудріший, в того й сила.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.